Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 092: Salami Salami, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1487
    #16931 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen. 

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 185

Cover glimmend.
    Voorkant :Op een groenig witte achtergrond, die mij aan sneeuw doet denken staat een salami worst afgebeeld. Deze wordt aangesneden. De titel Salami staat in rood met aan de laatste poot van de m een pijl naar de laatste letter i. Wat betekent dit?
    Achterkant: witte achtergrond met zwarte letters. Waarbij de eerste letter W in rood staat afgebeeld.
    Auteur: Ik had nog nooit van Rudy Soetewey gehoord en ben benieuwd wat hij voor thriller schrijft met een Salami als onderwerp! Ik laat me lekker verrassen.
    Verwachting:een hopelijk vlot lezende thriller met spanning,verwarring en humor.

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 134

Een bijzondere cover waarop een worst afgebeeld staat die in schijfjes wordt gesneden. Een afbeelding die een lach op mijn gezicht laat verschijnen. Waarom weet ik niet. Het is in ieder geval geen alledaagse afbeelding van een thriller.
    De titel staat in het rood met een opmerkelijke m. Daar zit vast een bedoeling achter. Leuk om te ontdekken.
    De achterflap maakt me nog nieuwsgieriger naar het verhaal.

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 61

Cover: Ik lees digitaal dus heb even de cover moeten opzoeken. Sober maar duidelijk waar het over gaat, een salami 🙂
    Auteur: Zoals steeds heb ik grote verwachtingen van Rudy Soetewey maar iets zegt me dat dit boek anders gaat zijn dan de vorige die ik van hem gelezen heb.
    Verwachting: Ik verwacht me aan een ietwat grappiger stijl dan ik van Rudy gewoon ben maar niettemin zal het weer goed in elkaar steken.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Een intrigerende cover, door de salami die er op afgebeeld staat. Moeilijk om het genre boek in te schatten.
    Ik heb nog nooit iets van deze auteur gelezen, dus ik ben er benieuwd.
    Verwachting? De flaptekst is intrigerend, dus ik ben erg nieuwsgierig naar het boek an sich.

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 60

Op de cover wordt een worst afgebeeld, die in schijfjes wordt gesneden. Een afbeelding die niet meteen aan een thriller doet denken, maar eerder aan een kookboek. Opvallend tot en met, ik denk dat mensen er zeker naar zullen grijpen in een boekenwinkel.Ook de m is opvallend geschreven.
    De titel staat in het rood met een opmerkelijke m. Nog geen idee waarom. Het wekt wel mijn belanstelling

Ik ken deze schrijver niet, maar ben heel erg benieuwd naar het verhaal.

Hopelijk een zeer goede thriller, die me slaaptekort bezorgt.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 268

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

De cover met de bistroworst er op vind ik bijzonder. Het is geen alledaagse cover.
    ALs ik het boek zou zien liggen in de boekenwinkel zou ik zelf niet direct aan een thriller denken ook door de titel, zou het moeten opnemen en de achterflap lezen om uit te maken dat het een verhaal is en geen boek over salami. Enkel het woordje thriller op de voorkant doet anders vermoeden.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

De auteur ken ik niet, maar hoop er opnieuw eentje te ontdekken die me kan verrassen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Ik verwacht een thriller die zal afwijken van de standaard en de nodige humor bevat.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 268

In mijn middagpauze begonnen.

Jacqueline
    Bijdrager
    Post count: 37

Cover
    De cover is eenvoudig maar triggert me. Wat heeft het snijden van plakjes salami te maken met ‘Als de waarheid op het spel staat, wordt er vaak gelogen’?

Auteur
    Nog niet eerder heb ik een boek gelezen van Rudy Soetewey, ik laat me dus verrassen.

Verwachtingen
    Zoals aangegeven heb ik nog niet eerder een boek van deze auteur gelezen en laat ik me graag verrassen. Door de achterflap van het boek te lezen valt mijn oog op ‘Er staat meer in het boek dan je ziet’ van Patrick van Gompel. Deze opmerking triggert me enorm.

maria
    Bijdrager
    Post count: 306

Cover: altijd iets minder makkelijk bij een ebpub maar de buitenkant doet aan een Italiaans kookboek denken met een salami op een marmeren plaat (kan een grafsteen zijn).Een niet alledaagse cover voor een leesboek.Salam als begroeting, toegankelijkheid om een worst te nemen?

Auteur: ik ken de auteur niet maar het feit dat hij ook toneelstukken schrijft geeft denk ik aan dat hij personages goed kan weergeven.

Verwachting: ik verwacht een zeer humoristische thriller en ik hoop dat ik het boek moeilijk weg zal kunnen leggen

Ans Stier
    Bijdrager
    Post count: 105

Cover: Een salamiworst en het woord thriller roepen al vragen op wat zouden de ingredienten van de worst zijn? Menselijk vlees? Het lettertype van het woord salami vind ik mooi. Maar waarom de pijl aan de m? Ik ben nieuwsgierig of daar ook nog een antwoord op komt in het verhaal.

Auteur: Deze auteur is mij onbekend. Ik heb dus geen idee wat ik kan verwachten.

Verwachting: Ik denk dat het een origineel verhaal is, een worst speelt naar mijn weten niet snel een rol in een boek dus ik ben zeer nieuwsgierig. Ik hoop op een spannende niet allerdaagse thriller.

dees2307
    Bijdrager
    Post count: 38

Cover: een in stukjes gesneden worst doet mij niet gelijk aan een thriller denken, maar het maakt mij wel nieuwsgierig doordat het anders dan anders is.

Auteur: onbekend voor mij, dus ik ben benieuwd.

Verwachting: een spannend verhaal na het lezen van de achterkant en preview van het boek.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 341

Ik zal nadat ik BangkokBlues uit heb me aansluiten in deze leesclub met eigen exemplaar

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 213

Cover: de salami valt op. Het eerste wat ik denk is hmm lekker. Verder valt er niet veel aan op te maken. Ik ben benieuwd.
    Auteur : ken ik niet dus ik heb geen verwachtingen

Verhaal : ik heb niet heel erg een idee welke kant dit op zou kunnen gaan. Ik hoop op een heerlijk spannend boek.

krisje peeters
    Bijdrager
    Post count: 80

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Ne sossis (zoals de Vlamingen zeggen) op de voorkant.
    Vooral de woorden op de cover nodigen me uit om te lezen: ‘Als de waarheid op het spel staat, wordt er vaak gelogen’.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ondertussen al verscheidene boeken gelezen van Rudy.
    Ik hoorde hier en daar dat deze thriller iets totaal anders is.
    Ik verwacht dan iets anders maar zeker zo goed.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Origineel verhaal zoals we van Rudy gewoon zijn.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.