4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 213

Ik heb mijn recensie al een tijdje klaar maar kan het boek niet vinden op de site? Ik heb dit trouwens met meer thrillers. Ik lees veel thrillers en zou graag alle recensies ook hier plaatsen maar heel veel staan niet op de site?

Heb ik als enige dat probleem?

Alvast dank!

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 341

Spanning:6 punten, omdat er niet veel spanning aanwezig was.

Plot:8 punten, omdat goed in elkaar stekend plot

Leesplezier:8 punten, omdat zeer genoten heb van dit salami avontuur

Schrijfstijl:8 punten, omdat makkelijk en vlot

Originaliteit:8 punten, omdat het verhaal rond de salami orgineel vond

Psychologie:6 punten, omdat de psychologie niet echt aanwezig was maar dat heeft dit verhaal ook niet nodig.

44:6=7,3 een mooie 7

krisje peeters
    Bijdrager
    Post count: 80

Spanning: 4 punten. Spanning zit er in dit boek niet echt in. Het is wel eerder een licht humoristisch verhaal.

Plot: 5 punten. Het plot was een beetje te voorspelbaar

Leesplezier: 5 punten. Spijtig genoeg heb ik het boek te vaak moeten weg leggen door de vele herhalingen.

Schrijfstijl:6 punten. Het is vlot geschreven doch de humor in dit boek viel mij een beetje tegen. Misschien is het gewoon omdat ik dit niet verwacht van Rudy.

Originaliteit: 8 punten. Nooit eerder zo een gek, absurd verhaal gelezen.

Psychologie:6 punten. Liegen zit bij vele mensen ingebakken. Bij de ene meer dan de andere. Iedereen liegt wel eens om bestwil.

Totaal: 5,6 punten

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 55

Spanning: 7 punten, er was niet heel veel spanning, maar ik heb meerdere hoofdstukken na mekaar verslonden, het boek wist me enorm te boeien.

Plot: 8 punten, het plot zit heel goed in mekaar

Leesplezier: 9 punten, ik heb enorm genoten van dit boek, de schrijfstijl, de humor, de vlotheid van lezen, ik heb hoofdstukken na mekaar verslonden

Schrijfstijl: 9 punten, zeer makkelijk, vlot en begrijpbaar geschreven

Originaliteit: 9 punten, je moet er maar opkomen

Psychologie: 6 punten, de psychologie was niet aanwezig, maar was ook niet nodig.

geeft een totaal van 8 punten, ik ben fan!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.