4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 37

Op de cover van het boek staat een foto van een jonge jongen met een indringende blik. Is dit de man waar het om draait in zijn jonge jaren? Of is dit de blik van de jongen die vermist is? Kortom de cover trekt je aandacht en maakt nieuwsgierig.

PrinsesAstrid
    Bijdrager
    Post count: 37

Zie dat ik nog niet alle vragen beantwoord heb.

Pretty Boy wordt mijn eerste boek van Ingrid Oonincx. Ik ken deze schrijfster niet en kan daar verder dus niets over vertellen.

Ik ben benieuwd hoe de verhaallijn zich gaat ontwikkelen. Hoe ontdekt Hannah dat haar droomman misschien toch niet zo geweldig is dan zij dacht. Gaat dat snel na de ontmoeting, of loopt dit heel anders? Ben benieuwd.

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 68

Dat vind ik wel een nadeel van een Ebook, het beoordelen van de cover, deze moet ik dan via google/bol erbij zoeken.
    Ik vind de cover er wel onheilspellend uitzien, de jongen op de cover is opzich wel knap, maar kan hem ook niet doorgronden zeg maar, niet perse een Pretty Boy.

Ik ken de schrijfster niet, ik heb wel van haar gehoord wat betreft haar andere boeken maar ik heb nog nooit iets van haar gelezen.

Mijn verwachtingen vooraf zijn dan ook niet erg goed te duiden, ik heb niet echt verwachtingen, wel lijkt het verhaal me erg mooi, ik verwacht wel veel spanning

Francina
    Bijdrager
    Post count: 16

Ik vind het een mooie cover en past zeker bij het verhaal.

Ik heb alle boeken gelezen van deze auteur en vond ze allemaal goed, dus heb hoge verwachtingen van dit boek.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.