15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1958
    #14079 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

vangrol
    Bijdrager
    Post count: 139

Als ik de afbeelding bekijk zie ik iemand met een zwoele blik. Ik vermoed dat dit Pretty boy is.
    De flaptekst belooft een spannend boek. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal. De schrijfster ken ik niet, ik laat me graag verrassen.
    Ik verwacht een spannend verhaal en hoop op een aantal onverwachte wendingen.

annemarie van weelie
    Bijdrager
    Post count: 42

Toen ik de tekst las waarmee het boek werd aangeprezen voor de leesclub was ik meteen enthousiast. Ik verwacht soanning dn diepgang. De cover van het boek vind ik niet mooi. Ik houd niet van covers met foto’s omdat ik liever al lezend mijn eigen beeld vorm. De cover komt op mij over als een young adult boek.
    Ik ken de schrijfster niet. Ben erg benieuwd. In thrillerlezersland heb ik al voorbij zien komen dat het een goed boek is. Heb er zin in!

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 181

Ik heb de epub mogen ontvangen en heb deze direct op mijn reader gezet.
    De cover is bij mij zwart wit dus er springt qua kleuren dus niets uit.
    Een vrouw die je aankijkt met een oogopslag die naar mijn idee dromend lijkt.
    De titel van het boek valt niet direct op, hoewel deze wel in een mooie lettertype staat geschreven.

Ik heb alle boeken van Ingrid Oonincx gelezen en mijn verwachting over deze is weer hoog. Zal ze me wederom kunnen laten genieten van een goede thriller?
    Wat is er gebeurd met de zoon van Hannah en Jack? Wat is die ijzingwekkende waarheid?
    Ik kijk er naar uit om er in te gaan beginnen!

Omaatjuh
    Bijdrager
    Post count: 113

Ik heb het boek nog niet ontvangen.

Ann Janssens
    Bijdrager
    Post count: 92

Ik lees wel de epub, maar baseer me op de cover die ik online vind. De cover is niet echt mijn ding, maar ik moet toegeven dat die donkere ogen op de één of andere manier wel mijn aandacht trekken. Het lettertype en de kleurkeuze vind ik dan wel ok. Ik vind het vooral leuk dat ‘Pretty boy’ handgeschreven lijkt en vraag me af of dat een bedoeling heeft of een link legt met het verhaal.

Dit is het eerste boek dat ik van Ingrid Oonincx zal lezen, dus qua verwachting is het vooral nieuwsgierigheid.

Ik verwacht ontsteltenis, plottwists, … een vrouw die haar man niet zo goed blijkt te kennen, dat vraagt om een verhaal dat met een verdwaasde blik wordt gelezen.

Alice1812
    Bijdrager
    Post count: 141

De afbeelding op het boek vind ik niet zo, de jongen is te jong om haar man te zijn, en vooral omdat erboven staat “wie is de man die naast je slaapt? Of is het een jongen waar de titel op slaat? Mijn man kon ook de titel niet meteen lezen (kwel omdat ik wist wat er stond)

Ik ken de schrijfster nog niet dus heb geen verwachting

Hoe goed ken je iemand eigenlijk? Ik ga ervan uit dat het hier om draait in dit boek! Ben benieuwd wat er gebeurt is met zoon en wat haar man hier mee gemalen heeft, snel lezen!

Those who don't believe in magic will never find it.

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 155

Op de cover staat een vrouw die angstig uit haar ogen kijkt (terwijl toen mijn man deze cover zag, zag hij een angstige jongen). Ik begin nu te twijfelen of het een man of vrouw is. Als je de titel van het boek leest dan toch weer een man. Er wordt een vraag gesteld op de cover die zal gaan over Jack die veel geheimen heeft. De quotes over het boek spreken mij aan dus ik ben benieuwd wat het verhaal gaat brengen. Ik het nog niet eerder iets gelezen van Ingrid Oonincx maar ik denk dat ze wel goede thrillers schrijft.

maria
    Bijdrager
    Post count: 372

De cover kan ook een meisje zijn, maar denk dat het een jongen moet zijn. i.v.m. de titel.Goed gemaakte foto. Wil ook altijd graag zelf een beeld vormen van de personen.
    Ik ken de schrijfster niet, dus laat mij verrassen.
    Ik verwacht veel ongemakkelijke momenten in het boek voor wat betreft haar relatie en daarnaast spanning

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 256

Pretty boy is het 5e boek van Ingrid Oonincx en ik heb al haar eerdere boeken gelezen. Was ik al fan, Medicijn vond ik helemaal geweldig, spannend van het begin tot het eind. Van Pretty boy verwacht ik een superspannend boek. Net als bij Medicijn hoop ik dat ik er over droom, dat zijn de 5 sterren boeken he. Ingrid Oonincx kan fantastisch schrijven, goed plot, prettige leesbaarheid en dat is wat ik van Pretty boy ook hoop. Mijn verwachtingen zijn hoog gezien haar eerdere boeken…..

Op de cover zie je een knappe jongeling met een sexy gluiperige blik, een blik van een man die je de rillingen geeft en waar je verliefd op kan worden. Een man die weet wat hij doet.
    In rode letters de naam van Ingrid Oonincx en pretty boy in geschreven schrift. En bovenaan de tekst Wie is de man die naast je slaapt…. Onderin de naam vande uitgevermet aan de binnenkant het merk van deze uitgeverij.
    Ik vind de cover prachtig, mooie kleurstelling en mooi gestileerd. Hij lijkt op James Dean.. Wie er ook model voor heeft gestaan, adembenemend. Het is een cover die je oppakt.

Maar zo als jullie al lezen, ik ben fan van Ingrid Oonincx.

Leuk detail, morgen 9 juni ga ik naar de bieb in Voorschoten voor een lunch met de Moordwijven, Ingrid Oonincx is daar een van, net als Anya Nawierra, voor mij samen met Linda Jansma drie Nederlandse auteurs waar ik een groot fan van ben… Dus ik vind het leuk om haar weer te ontmoeten, was bij de release van Medicijn, nu met release Pretty boy kon ik er niet bij zijn al had ik zo graag er bij geweest en het interview door Cees willen bijwonen. Maar goed, morgen kan ik dit boek laten signeren…..

Omaatjuh
    Bijdrager
    Post count: 113

Cover: op de voorkant het boek zie ik een man die op een zwoele manier brutaal de camera in kijkt.

Auteur: Dit is het eerste boek wat ik van Ingrid Oonincx lees. Volgens de media moet dit haar beste thriller zijn. Ik laat me verrassen.

Verwachting: Ik hoop dat het boek is, zoals het in de media wordt vermeld: Ingrid’s beste boek.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 352

Op de voorkant van de cover,vanwege de titel, waarschijnlijk een man. Alleen eentje die opgemaakt is wanneer ik alleen al naar die lippen en ogen kijk, dus eerst dacht ik aan een vrouw.
    Dat zal nog wel uit het verhaal verder blijken denk ik.

Ik las eerder het boek Medicijn van Ingrid Oonincx.
    Een boek dat ik erg goed vond,en daarom verwacht ik weer een goed boek.

Vanwege de zin op de voorkant van de cover, Wie is de man die naast je slaapt? Verwacht ik al een spannend verhaal.
    Ook de achterflaptekst belooft al veel spanning.

erg goed vond.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 393

De uit de zwoele ogende kijkende Pretty boy op de cover blijven je aankijken als je het boek oppakt om nader te bekijken. De tekstregel bovenaan geeft in 1 zin aan waar de korte inhoud van het verhaal op de achterkant het over heeft.

Maar de jongeman is wel jong om haar man te kunnen zijn of is het haar zoon ? Weet nu nog niet hoe oud hij is. De leeftijd daar zal ik wel snel achterkomen als ik begint te lezen.

De ander boeken van Ingrid heb ik in de kast staan. Medicijn vond ik een lust om te lezen en dat hoop ik nu ook weer te hebben.

Zoals Ingrid zelf ook al vertelde ,tijdens de Moordwijven lunch, over het boek dat het weer een andere richting qua spanning is ingeslagen dan die van haar vorig boek “Medicijn”. Dit zou meer een psychologische spanning in zich hebben.

Mijn lat van verwachting ligt vrij hoog en hoop dat deze lat op die hoogte blijft liggen of misschien wel mijn verwachting overstijgt.

mariskavv
    Bijdrager
    Post count: 62

Cover: De cover doet me niet gelijk een een thriller denken, op basis van de cover en achterflap verwacht ik een psychologische thriller.

Auteur: Lang geleden las ik een boek van Ingrid Oonincx. Dat was een goede thriller en inmiddels heeft ze een paar boeken meer op haar naam staan. Ik ben benieuwd of ik zie dat ze is gegroeid als auteur!

Verwachting: ik verwacht een psychologische thriller waarin ik niet kan stoppen met lezen.

SM Pellikaan
    Bijdrager
    Post count: 41

Cover: De ogen van de jonge man kijken je indringend aan. Ik krijg een beeld dat er iets verborgen in ligt. En dat je gigantisch in de leugen trapt. Van net/ goed uitziende personen verwacht je minder gauw iets, dan dat iemand er als een ruwe bolster uit ziet.

Auteur: Ik ken de ze auteur nog niet, maar gezien het boek bij De Crime Compagnie is uitgekomen, verwacht ik zeker een stevige thriller.

Verwachting: Ik hoop op een verrassend plot waar langzaam naar toe gewerkt wordt terwijl je steeds op het verkeerde been wordt gezet.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.