4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 207

@omaatjuh viel mij ook op. Vind het heel jammer, maar een boek die je niet bevalt kun je natuurlijk geen goede beoordeling geven, er wordt om je eerlijke mening gevraagd.

Het is jammer voor de auteur, maar we zijn wel eerlijk…

@MarijeRonteltap er had zeker meer ingezeten.

Omaatjuh
    Bijdrager
    Post count: 66

Bruna heeft nog steeds mijn recensie niet geplaatst. Ik heb het 2 keer ingestuurd. 15 jan en de 17e. Zou het te maken hebben met de lage beoordeling?

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 183

Spanning:5 punten, omdat het eerste deel van het boek wel spannend was, maar het tweede deel eigenlijk totaal niet

Plot:4 punten, omdat het eigenlijk hetzelfde antwoord is als hierboven. De opbouw van het eerste deel zit wel goed in elkaar. Je blijft nieuwsgierig, maar het tweede deel ligt erg ver onder dat niveau.

Leesplezier:4 punten, omdat je je naar het einde van het boek toe toch wel gaat irriteren aan de oppervlakkigheid. Het is eigenlijk een kwestie van zo snel mogelijk doorlezen om het boek maar uit te krijgen.

Schrijfstijl:6 punten, omdat Pieffers toch wel weet hóe hij moet schrijven. Pole position leest erg vlot.

Originaliteit:4 punten, omdat je eigenlijk een veel voller verhaal verwacht als lezer. De setting is origineel, maar daar is voor de rest weinig mee gedaan. Zoveel kansen laten liggen en daardoor voelt het boek afgezaagd aan.

Psychologie:3 punten, omdat er geen diepgang in het boek zit.

26/60: Een dikke twee sterren…

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 141

Spanning: 6, omdat het deel van Janet Ros wel spannend was en ik in spanning het gezamenlijke deel afwachtte …
    Plot: 4, ik vind de verhaallijnen te los van elkaar verteld en mis het gezamenlijke deel waar mijns inziens wel naartoe gewerkt wordt
    Leesplezier: 6, het eerste deel van Janet vind ik heel leuk en spannend, maar het deel van Jo Crespo boeit mij minder, tijdens dat deel miste ik ook heel erg de belevenissen van Janet in de gevangenis
    Schrijfstijl: 4, omdat ik in het deel van Jo Crespo te veel toevalligheden vind zitten en de afronding van het verhaal mis
    Originaliteit: 7, omdat ik het onderwerp wel heel leuk vind, de autowereld en nu eens niet een mand, maar een vrouw in de hoofdrol!
    Psychologie: 3, omdat ik diepgang mis, met name in het deel van Jo Crespo en ik vind het ook een gemiste kans om niet meer te vertellen over de tijd van Janet in de gevangenis, want dat is wel een ingrijpend op een mensenleven!

Gemiddelde: 5 punten (zoals velen voor mij, helaas het laagste dat ik tot nu toe aan een boek heb gegeven :()

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.