15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1959
    #16427 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen. 

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 347

De cover is mysterieus de gebroken spiegel, de vrouw die op hakken weg rent het zorgt voor de nodige vragen.
    Waarom? Ook de tekst op de cover doet meteen een spannend boek vermoeden.

Omdat het een debuut is heb ik geen verwachtingen.

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 132

Cover: is niet mijn ding, gelukkig wel in kleur maar het is dat ik de schrijfster meerdere keren heb ontmoet dat ik boek wil lezen niet door Cover

Auteur: ze is liefhebber van het spannende boek dus ik denk dat dat wel snor zit, dat ze iets schrijft wat gelezen wil worden.

Verwachting: Blanco, het is haar debuut, ik laat me verrassen, en ben ontzettend blij voor haar dat ze haar droom heeft kunnen verwezenlijken.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 181

De cover trekt me niet echt. Ik zie hem dan ook nog eens zwart/wit op de reader. Het is de tekst op de cover die me trekt en dat ik dit boek maar wat graag wil lezen.
    Het is een debuut, dus ik heb niet echt een verwachting. Ik ga er blanco in en hoop dat het een giga spannende thriller is met een zeer goed verhaal wat me in spanning laat tot op het laatste moment.

Jolfri
    Bijdrager
    Post count: 20

Cover: Omdat het een e-book is, kan ik alleen de voorkant bekijken. Beetje saai qua kleur en de achternaam van de schrijfster staat er wel heel groot op. Wel leuk bedacht dat haar voornaam ook als de letter I in de achternaam zit. Het is meer de samenvatting van het verhaal dat ik het boek wil lezen, dan dat mij het boek zelf me aantrekt..

Auteur: Geen verwachting, want het is haar debuut. Wel ben ik erg benieuwd naar het verhaal.

Verwachting: Spanning. En ik ben erg benieuwd het de verhaallijnen lopen. Zowel de dubbelmoord bij het politiekorps als het undercover zijn bij een drugskartel.

Leeuwin65
    Bijdrager
    Post count: 7

Yes, mijn exemplaar is binnen.

Cover: intrigeert mij wel. Een die ik in de boekhandel wel zou opbeuren om de achterzijde te lezen.

Auteur: ik ben niet bekend met haar werk.
    Maar de achterzijde is zeer belovend en verwacht van haar een degelijke schrijfstijl.

Verhaal: De achterzijde belooft een spannend verhaal met een beetje moraal. Weet niet waar ik zou staan,voor mijn familie of mijn baan.
    Hoogeverwachting.

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 100

Cover: ja, mee eens wat de rest erover zegt.

Auteur:heb haar meerdere keren mogen ontmoeten,super aardig mens en weet dat ze al jaren met dit boek in haar hoofd zit. Ben benieuwd welk gedeelte van haar Spaanse opleiding ze verwerkt heeft in dit boek.

Verwachtingen best hoog, vanwege het zelf veel lezen en recenseren van dit genre.

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 132

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Ik vind de cover wel grappig, een gebroken spiegel met steeds de onderste helft van een persoon. Ik lees via de i-pad daar is de cover wel in kleur te zien. De naam Vink is te groot. Ik zag zelfs al een reactie – ergens anders – voorbijkomen van iemand die dacht dat de titel van het boek Vink is. De achterkant kan ik niet beoordelen.
    Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik weet dat Soraya van spannende boeken houdt en ik denk dat dit boek ook spannend is.
    Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht wel spannende elementen in dit verhaal en ook wel wat Spaanse woorden, omdat ze Spaans heeft gestudeerd. Mijn verwachtingen zijn ook wel hoog gespannen, mede omdat ze veel recensies heeft geschreven over dit genre.

CarmenFerreira
    Bijdrager
    Post count: 12

Mooie vormgeving en pakkende kleuren. Wel zou ik gezien het verhaal niet hebben gekozen voor enkel een gedeeltelijke vrouw op hakken op de cover. Eerder samen met haar broer of een schimmige tweede mannelijke figuur.

Ik heb geen heel hoge verwachtingen gezien mijn eerdere ervaringen met Nederlandse auteurs, maar ga met een goede portie nieuwsgierigheid dit nieuwe verhaal. Hoop wel op een spannend moeilijk weg te leggen boek.

ik vind het fijn een foto van de auteur op de achterzijde te zien.

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 214

Cover: ik vind het eigenlijk een vrouwelijke cover en nietvspecifiek bij een thriller horend. Komt waarschijnlijk door de hoge hakken.

Auteur: ik verwacht hier wel iets van, auteur is ook recescent , dus is gewend kritisch te lezen.

Verhaal: ik verwacht een vlot lezend , spannend verhaal. Lijkt mij ook een 1e boek van een serie.

Resie
    Bijdrager
    Post count: 27

Cover: Gebroken glas, vrouwenbenen in pumps.. mysterieus, het maakt me wel nieuwsgierig. Wel kleur, maar niet schreeuwerig (daar houd ik niet van). De rug is donkerroze met witte letters, prima. De buitenkant staat me wel aan, ik vind het niet onprettig dit boek in het zicht te hebben liggen/staan (dat vind ik met schreeuwerige boeken nl. erg vervelend). Op de voorkant staat een stukje tekst, ook dat maakt nieuwsgierig.

Auteur: Mijn eerste reactie is: wat is ze jong! Op de achterkant van het boek staat een stukje over haar geschreven, dat is alles wat ik van haar weet. Tot nu toe is het beeld dat ik van haar heb positief.

Verwachting: Zoals gezegd maakt de cover, de buitenkant van het boek me nieuwsgierig. Ik hoop op een stukje spanning, dat de spanning die ik nu voel vastgehouden wordt of groter wordt. Ik heb de verwachting dat het een fijn leesbaar boek is, in de zin dat het geen opdracht is het te lezen en het voor mijn gevoel zo uit is. Waar dit op gebaseerd is weet ik niet precies, we gaan zien of deze verwachting uitkomt. Ik heb er zin in!

Lisette van Kasteren
    Bijdrager
    Post count: 25

Cover: Het beeld spreekt me niet erg aan. Schoenen van de dame doen me aan een danseres denken. Vanwaar het gebroken glas? Als je de tekst niet leest zou je denken dat het over een danseres gaat die haar beroep niet meer uit kan oefenen.
    Leuk detail dat de naam van de schrijfster de letter ‘i’ vormt. Wel vreemd dat haar naam groter is weergegeven dan de titel van het boek.
    Ben heel benieuwd of de cover beter past zodra ik ga lezen.

Auteur: Aangezien het haar eerste thriller is, heb ik geen verwachtingen. Erg benieuwd naar haar schrijfstijl.

Verwachting: Ben heel benieuwd hoe de personages neergezet gaan worden. Zal het verhaal verteld worden vanuit één personage of vanuit broer én zus? De kern van het verhaal geeft ruimte voor veel conflicten. Waar gaat zij voor kiezen?

yv87
    Bijdrager
    Post count: 147

Cover:
    De gebroken spiegel is mysterieus en maakt nieuwsgierig. Juist door de barsten is het een boek dat ik in de winkel op zou pakken om meer informatie tot me te krijgen. Ik heb alleen telkens het idee dat het boek “Vink” heet, omdat deze naam er zo groot op staat in plaats van de titel.

Auteur:
    Ik lees regelmatig artikelen van Soraya op Hebban. Ze zijn interessant en fijn geschreven, dus ik hoop dat het boek in dezelfde stijl is.

Verwachting:
    Gezien Soraya zelf thrillerrecensent én redacteur is, verwacht ik de perfecte en meest bloedstollende thriller die er is natuurlijk! Nee, dat is uiteraard een grapje. Wel verwacht ik een goede spanningsopbouw en een interessant verhaal dat afgewisseld wordt met weetjes. Ik ben razend-nieuwsgierig!

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 232

Cover: Tja een E-boek is bij mij zwart wit, maar om een goed beeld te krijgen heb ik op
    een andere boekensite het boek opgezocht en ik moet zeggen dat ik het een prachtige
    heel aparte cover vind. Grote hoge naaldhakken. Haha En gebroken spiegel. Waar gaat dit
    toe leiden?? Ben erg benieuwd.

Auteur: Haar eerste thriller, maar ze heeft veel ervaring met thrillers lezen dus denk
    dat we met een professional te maken krijgen en dat is nooit weg.

Verwachting:
    heb nog geen verwachting van haar, dus kan ook niet echt tegenvallen, maar zo
    te zien denk ik dat het een spannend boek wordt. Ben super nieuwsgierig.

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 203

De cover vind ik veelbelovend en ook wat mysterieus. Het gebroken glas en wat is er aan de hand met de weg rennende vrouw,
    De auteur ken in niet en stap ook blind in het verhaal.
    Ik heb al veel over dit boek gehoord en gelezen en verwacht een spannende thriller.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.