Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 089: Persona Persona, Tijdens het lezen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 20

Ik ben nu bij hoofdstuk 7 en ben nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen.

De verhaallijn vind ik nogal verwarrend in het begin. Je moet wel je hoofd erbij houden. Ik lees dit boek ‘s avonds in bed op mijn tablet (voor het eerst een e-book), maar ik merk dat ik daar beter een luchtiger boek kan lezen. Dus ik ga overdag verder lezen 😉 Bij hoofdstuk 6 kwam ik pas een beetje in het verhaal.

Ik denk dat de verhaallijn heel anders gaat lopen zoals ik dacht, maar eerst verder lezen. We zullen zien. Ik ben wel erg benieuwd. Je nieuwsgierigheid wordt wel gewekt.

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 235

Ik vind het een verrassende schrijfstijl. Erg vlot en soepel te lezen. Heb er al veel fijne leesuurtjes aan beleefd.
    Het overschakelen van de ene verhaallijn naar de ander vond ik in het begin wel een beetje verwarrend, vooral als men terug in de tijd ging, maar is een kwestie van wennen. Ik had totaal geen verwachtingen van dit boek, wat me te wachten zou staan, maar het is een fantastisch spannend boek, met veel verrassende wendingen en wat moeilijk weg te leggen is.
    Ik weet niet of er veel spellingfouten in zitten, maar ik let er niet op. Wil me in het verhaal helemaal inleven.

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 132

Ik ben nu bij bladzijde 100, de onderwereld en bovenwereld (witte iPhone/zwarte iPhone) kunnen mij niet erg boeien. Ik hoop dat ik in het verhaal ga komen want op dit moment is alles leuker dan het boek. Geen storende fouten gezien en het verhaal klopt ook aardig ondanks dat Soraya het zichzelf niet makkelijk heeft gemaakt. Ik moet nu van mezelf 50 bladzijdes lezen en ik hoop dan dat ik in het verhaal en het wel wil lezen, want zo schiet het niet op.

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 100

Ik baal dat ik door ziekte even een stapje terug moest doen. (zelf lezen kon ik even niet). Maar genoeg over mij.

Ik ben nu op 57% van het boek
    In hfst. 5 stond ergens hoe haar lichaam stuiptrekt op de maat van de laatste slagen van haar hart.
    Wat ik wel een mooie zin vind!!

In hfst. 10 Het oplossen van een mysterie is de brandstof voor haar functioneren.

Fouten niet echt gevonden. Ik lees op eigen tempo boek uit!!!

Resie
    Bijdrager
    Post count: 27

De spanning is er direct. Verschillende verhaallijnen, maar direct duidelijk en het schept voor mij geen verwarring.
    Ik heb vanaf de eerste bladzijdes het gevoel vooral verder te willen lezen.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.