16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 27

De plot

Wat vind je van het plot?
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?

Nee, ik had het einde niet aan zien komen. Het goede en het slechte komen samen. Er blijft een open einde, wellicht voer voor een vervolg. De terugblikken kunnen soms wat verwarrend zijn. Maar ik vond het een goede einde.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Nu Soraya ook auteur is, zal dit volgens jou niet conflicteren met bijvoorbeel het recenseren van werk van collega-auteurs, b.v. in het kader van de objectiviteit?
    Vind je de schrijfstijl van Soraya Vink prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Stel….Soraya Vink vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?

Ja, ik vond het een prettig en boeiend boek. Over het algemeen had ik weinig moeite om erbij te blijven en geïnteresseerd te blijven in het verloop van het verhaal. Dat de auteur nu naast recensent ook auteur is, hoeft naar mijn idee geen probleem te zijn. Als ze een professional is kan dit prima. Ik vind haar schrijfstijl prettig en begrijpelijk om te lezen. Ik vond het niet moeilijk om mijn aandacht erbij te houden. Typeren vind ik lastig en niet nodig.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Personais de debuut-thriller van Soraya Vink. Ga je na het lezen van Persona, de volgende boeken van haar ook lezen?
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Soraya Vink mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Het verhaal is origineel, de schrijfstijl prettig en dat maakt het een boek om aan te raden of een volgend boek van haar ook te lezen.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.