2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 203

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe? Nee, niet echt. Misschien Elvira een beetje omdat ze wel meer nadenkt over haar acties
    Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom? ik vind dat alle personages heel oppervlakkig blijven. Dan kies ik toch voor Elvira
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? Zou graag meer hebben willen lezen over de broer van Elvira. Hij heeft toch best wel een grote rol in het verhaal maar toch komen we weinig over hem te weten

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past. Ja, een vlotte schrijfstijl maar de spanning was niet altijd aanwezig
    Met welke voor jou bekende auteur is de schrijfstijl van Soraya Vink vergelijkbaar? Geen
    Soraya Vink isook recensent en Hebban redacteur. Lijkt je dat op voorhand een garantie dat Soraya ook een goed auteur zal zijn? Dat geeft nog geen garantie al weet ze wel wat de lezers graag vinden in een thriller maar ook dit is weer heel verschillend

Resie
    Bijdrager
    Post count: 27

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?

Bij de hoofdpersoon zie je hoe ervaringen uit het verleden invloed hebben op de keuzes die ze daarna maakt, dus ja. Elvira, de hoofdpersoon, raakt me wel. Ik vind haar leuk, naast dat je over haar het meest te weten komt. Ik zou niets veranderen.

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    Met welke voor jou bekende auteur is de schrijfstijl van Soraya Vink vergelijkbaar?
    Soraya Vink isook recensent en Hebban redacteur. Lijkt je dat op voorhand een garantie dat Soraya ook een goed auteur zal zijn?

Garanties zijn er nooit. Ergens veel van weten zegt niets over hoe je het zelf doet. Wellicht heeft ze voordeel aan het feit dat ze veel gelezen heeft en daardoor weet wat er te koop is en wat verkoopt. Haar schrijfstijl is prettig, ik ben niet tegengekomen niet dat ik terug moest lezen of niet begreep hoe iets bedoeld wordt. Het houdt de spanning erin.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.