4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 62

LJ1976
    Bijdrager
    oktober 7, 2018 om 8:57 am
    Post count: 45
    #15955REACTIE | QUOTE |
    Cover: Op de voorkant een commando op patrouille, op de achterkant een olifant in het vizier van een geweer. Mooi stoer lettertype voor de titel. Kortom een gave, stoere cover die past bij deze actie-thriller.

Auteur: goede verwachting aangezien ik zijn eerste twee boeken met veel plezier gelezen heb.

Verwachting: Een spannende thriller met de nodige militaire actie die lekker wegleest!

Bij sommige boeken wel, maar denk dat het ligt aan de uitgeverij misschien? Zou wel fijn zijn dat dit standaard zo is..

Erpi
    Bijdrager
    Aantal berichten: 109

Cover: Bij het zien van de cover denk ik aan : zand, hitte, afzien..
    Auteur: Ik ken de eerder boeken, dus verwacht een boek met spanning en intrige.
    Verwachting: Ik ben nieuwsgierig wat er met Sofie gaat gebeuren, maar ook naar het verhaal rond het wild!

penningf
    Bijdrager
    Aantal berichten: 58

De voorkant van het boek ziet er uit zoals ik dat zou verwachten als ik de tekst op de achterkant lees. Een wat schimmige wereld waarin een strijd plaats heeft tegen stropers. Ik vind wel dat de tekst op de achterkant lastig te lezen is doordat de afbeelding van de olifant in het vizier door de tekst loopt Ik denk dat witte letters beter op hun plaats geweest waren.

Ik heb nog nooit een boek van deze auteur gelezen. Ik hoop op een spannend boek met een goede verhaallijn (of verhaallijnen).

Ik verwacht een spannend boek waarin de strijd tegen stropers een grote rol zal spelen.

MissyP
    Bijdrager
    Aantal berichten: 170

Cover: Militair in camouflage kleding met geweer in de aanslag in een oerwoud met in grote letters erboven “Opgejaagd wild”. Plaatje past goed bij de titel, is de man het opgejaagde wild? Wat kleiner “Actiethriller” en verwijzing naar het debuut van Helders Machtsstrijd waar mee hij de Hebban Thriller debuutprijs 2016 won. Geeft aan dat het om een beginnende schrijver gaat met hoge verwachtingen.

Auteur: Machtsstrijd heb ik ook met veel plezier gelezen, dus ik verwacht weer een spannende thriller met actie!

Verwachting: een lekker spannend verhaal!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.