15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1870
    #15827 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 341

Cover: Een militair uitziend persoon (scherpschutter?) aan de voorkant. De achterkant toont een vizier met waarmee op een olifant gericht wordt. Geeft het jagen aan. Maar geen van beide het “opgejaagd” want een olifant voelt zich niet opgejaagd door een schutter. De hoofdpersoon wordt opgejaagd, lees je in de tekst.

Auteur: Nog niets van deze auteur gelezen en weet dus niet wat ik kan verwachten.

Verwachting: Het is een actie-thriller, staat op de voorkant. Niet het genre dat ik gewend ben te lezen en ik laat me graag verrassen.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 334

Cover: De cover zorgt voor een oorlogs gevoel. Een militair op de voorgrond/sluipschutter. Valt ook op dat er maar één iemand opstaat, de titel is ook opgejaags wild. Heeft het te maken met het hoofdpersonage? Zoals de achterflaptekst doet vermoeden? Dit zullen we moeten in het boek ontdekken. Het zorgt er wel voor dat ik het boek wil lezen het heeft iets intigrerend.

Auteur: ik ken de auteur niet. Wel al veel positiefs over gehoord.

Verwachtingen: Ik stap blanco in het boek. Heb al veel thrillers gelezen maar nog nooit een militaire thriller, waardoor ik geen verwachtingen heb buiten een nieuw gerne leren kennen.

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 153

De cover doet militair aan. Ik krijg er een beetje een ouderwets gevoel bij door de kleuren die zijn gekozen.
    Wat betreft mijn verwachting van het verhaal en auteur: auteur ken ik niet en laat me graag verrassen. Op de cover staat dat het een actiethriller is en dit is een genre dat ik niet zo snel zou oppakken om te lezen. Dus ik ben benieuwd!

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 224

Cover: ik vind het een heel spannende cover die zelfs ook wat beangstigend aan doen. Spanning ten top zou ik zeggen.
    Omdat ik geen papieren boek heb kan ik weinig zeggen van de achterkant.

Auteur: nog nooit van gehoord, maar ik hoop dat na het lezen van dit boek ik hem nooit meer zal vergeten.

Verwachting: jaaaa zo te zien aan de cover en het oorlog-achtige wat ik er in zie, heb ik mijn verwachting hoog
    gespannen. Ik verwacht een héél spannend boek. Hoop dat mijn voorgevoel me niet zal bedriegen.

Thrill1981
    Bijdrager
    Post count: 97

Cover: de cover heeft een militaire uitstraling, de letters zie vaak op militair materieel, foto van militair met aanvalswapen, voor en achterkant met schutkleuren. Persoonlijk heb ik vanaf jonge leeftijd een fascinatie voor het leger.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Dit is de eerste keer dat een boek van Wouter Helders ga lezen.
    Mijn verwachtingen zijn gebaseerd op de informatie van de achterflap van het boek.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?
    De vraag is richt de militair of stroper zijn wapen op de olifant?
    Ik verwacht een spannend en realistisch verhaal.

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 158

Cover: De voorzijde van het boek doet mij denken aan een militaire operatie. Een soldaat welke door het water waad en op patrouille is. De achterzijde echter doet mij meer denken aan de praktijken van illegale stropers.
    Ik vind dat er een mooi lettertype gebruikt is voor de titel OPGEJAAGD WILD. De cover komt al spannend over maar dit wordt nog even benadrukt door de benaming van Actiethriller op de voorzijde. Dit beloofd wat! Het materiaal van de kaft en papiergebruik ligt bovendien lekker in de hand.

Auteur: Mocht Wouter Helders dezelfde boeiende en beeldende schrijfstijl hanteren als in Machtsstrijd dan zit het wel goed.

Verwachting: Ik hoop op een boek vol spanning in een internationale setting, waarbij Sofie Lafleur ook weer van de partij is.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 258

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    De voorkant van het E-book ziet er mooi uit, netjes, verzorgd en strak vormgegeven.
    Het beeld van de man op de voorkant doet me denken aan een oorlogsveteraan die nu met zichzelf in de knoop zit.
    Ik verwacht dat als ik dit boek uit heb, ik helemaal verkocht ben en nog meer boeken van deze auteur ga lezen.

Ik verwacht een uitermate spannend verhaal dat me niet meer los zal laten.

LJ1976
    Bijdrager
    Post count: 61

Cover: Op de voorkant een commando op patrouille, op de achterkant een olifant in het vizier van een geweer. Mooi stoer lettertype voor de titel. Kortom een gave, stoere cover die past bij deze actie-thriller.

Auteur: goede verwachting aangezien ik zijn eerste twee boeken met veel plezier gelezen heb.

Verwachting: Een spannende thriller met de nodige militaire actie die lekker wegleest!

I'm a bibliophile.... Relax...., it just means I love books!

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 382

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    De cover is eenvoudig van kleur in tegenstelling tot zijn eerdere twee boeken in deze serie. Achter de “militair” is wazig een deel van bomen te zien. Wat ik aanneem dat het de jungle moet zijn waar het verhaal zich afspeelt. De militair op de voorgrond voldoet meteen aan de verwachting van een actie-thriller. De achterzijde kan ik helaas niet niet omdat ik de e-Pub versie lees.

Mijn verwachtingen zijn eigenlijk best hoog omdat ik destijds zeer onder de indruk was van zijn debuut. Ook het tweede deel in deze serie rondom de journaliste Sofie staat bol van actie en spanning wat mijn hart sneller deed slaan. Ben fan van deze serie en schrijfstijl van Wouter Helders.

Ik verwacht wederom een hoog actie gehalte maar tevens ook een problematiek wat bespreekbaar wordt gemaakt met politieke belangen erin verwerkt. Ook de journaliste Sofie heeft voor mij een verwachting geschept in de eerde twee boeken. Ben zeer benieuwd hoe zij in het verhaal terecht komt en hoe de uitwerking ervan zal zijn.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 341

Even tussendoor een tip voor de lezers van een ePub: Als je de achterkant van het boek wilt zien, kan je hem even opzoeken bij bol.com. Daar staat de achterkant ook bij het boek en kan je ook gemakkelijk inzoomen om de tekst te kunnen lezen.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 382

Even tussendoor een tip voor de lezers van een ePub: Als je de achterkant van het boek wilt zien, kan je hem even opzoeken bij bol.com. Daar staat de achterkant ook bij het boek en kan je ook gemakkelijk inzoomen om de tekst te kunnen lezen.

Dank je wel en ga het meteen even “uitproberen

Gelukt en het is jammer dat dit niet direct achter de cover te zien is bij een e-pub

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 164

Cover: Bij het zien van de cover denk ik aan de oorlog en het leger. Het boek ziet er voor mij wel wat ouderwets uit.

Auteur: Ik heb nog niets gelezen van deze auteur. Ik weet niet wat ik moet verwachten.

Verwachting: Ik heb nog nooit een militaire thriller gelezen, dus geen verwachtingen.

astridheijnen
    Bijdrager
    Post count: 28

Ik vind de cover ontzettend mooi, en heel anders en apart.
    Van deze schrijver heb ik nog nooit iets gelezen, maar nu al hoop ik dat er nog meerdere boeken volgen.
    Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ben nu al verkocht ! Morgen, na een drukke week, een rustdag ingelast en dat betekend dus de hele dag lezen?

mariskavv
    Bijdrager
    Post count: 62

Cover: ik heb een ebook, dus de cover vind ik dan wat lastiger te beoordelen, ik heb de cover even online opgezocht. Een qua kleuren militair ogende cover en ook de man op de foto is een militair. Wel een cover die mij prikkelt en past bij een actiethriller.

Auteur: Ik las de eerste 2 boeken van Wouter Helders met veel plezier. Zodoende zijn mijn verwachtingen wel hooggespannen.

Verwachting: Ik verwacht een spannende actiethriller welke ik zo snel mogelijk uit wil lezen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.