Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 073: Operatie Hanokmin Operatie Hanokmin, Na het lezen #2

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1961
    #13939 |

Na het lezen #2

De plot

1. Wat vind je van het plot?
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? 

Algemeen

1. Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    2. Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    3. Vind je Operatie Hanokmin  een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    4. Stel….Ronnie Rokebrand  vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    5. Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe. 

Dit boek

1. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    2. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand  mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic Beoordeling

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 346

De plot

Wat vind je van het plot?
    Het plot zit erg goed in elkaar en heeft een prima opbouw in spanning.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Duidelijke structuur, het grijpt je en houd je vast.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Op het laatst wel, maar niet veel eerder dan de laatste hoofdstukken. Gelukkig dus niet een boek waarbij je halverwege al weet hoe het af gaat lopen.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Heel boeiend en het had ook zeker steeds mijn volle aandacht.

Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Prettige en boeiende schrijfstijl, ook de afwisseling van trage stukken (met veel achtergrondinformatie) en snelle stukken is prima. Alleen bij de achtergrondinformatie wat te veel herhalingen.

Vind je Operatie Hanokmin een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Zou niet weten wat een typisch Nederlandse thriller is, dus geen idee.

Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Geloofwaardige actiethriller.

Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe.
    Ja, je kunt door de manier waarop hij plaatsen en omgeving beschrijft goed merken dat hij op veel plaatsen geweest is.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik lees niet zo veel actiethrillers, dus moeilijk antwoord op te geven. De manier waarop hij de situatie in Rwanda onder de aandacht brengt vind ik wel uniek.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Doorgaan met thrillers schrijven.

nathalieb
    Bijdrager
    Post count: 47

Het plot heeft een goede spanningsopbouw.
    Het plot heeft een duidelijke structuur en zorgt ervoor dat je in 1 keer doorleest.
    Ik had het einde totaal niet zo verwacht.
    Ik vond het een heel boeiend verhaal en ik kon mijn aandacht er goed bijhouden.
    Ik vond de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand begrijpelijk en totaal niet lastig om te volgen wat het lezen een stuk makkelijker maakte.
    Ik weet niet wat ik mij zou moeten voorstellen bij een typische Nederlandse thriller.
    Ik vond de thriller heel aangrijpend en geloofwaardig.
    Ik merk dat Ronnie Rokebrand veel gereist heeft in hoe hij dingen beschrijft.
    Het unieke aan dit boek vind ik dat de stammenstrijd tussen de Hutu’s en de Tutsi’s zo duidelijk word neergezet.
    Mijn advies aan Ronnie Rokebrand zou zijn dat er zeker meer boeken mogen komen.

justine
    Bijdrager
    Post count: 190

Het plot zit echt goed in elkaar. Een hedendaags verhaal
    Het geheel wordt best goed opgebouwd, toch had ik het mss wat meer verdeeld gezien, soms veel spanning en dan weer een poos niet..bijna saai
    Het einde was wel geheel onverwachts. Veel gedacht, over het einde maar dit niet
    Algemeen

Helaas de zonodige operatie die werden uitgevoerd en de vreselijke slachtpartijen.
    Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Het is een fijne schrijfstijl. Veel alinea’s en niet van die lange hoofdstukken
    Vind je Operatie Hanokmin een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Nee, absoluut niet. Dit is meer in de Clancy stijl
    Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Haarde geloofwaardige mannenboeken.
    Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe. Hij heeft veel gezien en gedaan en dat haal je er wel uit. Daar is dit verhaal te actueel voor. Helaas

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

yv87
    Bijdrager
    Post count: 147

De plot
    – Verrassend

– Er is zeer goed over nagedacht en research voor gedaan. Het zit goed in elkaar en heeft een aantal mooie wendingen voor de lezer in petto.

– Dit had ik niet aan zien komen. Ik had verwacht dat Yesula was geëindigd zoals de geplanned hadden.

Algemeen
    – In fases. Het begon ijzersterk, maar ergens halverwege verloor het toch een beetje mijn aandacht. Het werd toen wat te beschrijvend met woorden die mij allemaal niets zeiden. Wat dat betreft is het denk ik meer gericht op mannen. Die zullen over het algemeen wat meer thuis zijn in legerorganisaties en volkerenmoorden dan vrouwen.

Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    – Over het algemeen erg fijn en duidelijk. Zijn beschrijvende manier van vertellen verklaart vaak nog in dezelfde alinea wat hij ermee bedoelt. Anderzijds is het ook een tikkeltje langdradig. Niet op een vervelende manier, dat absoluut niet, maar meer dat er een aantal bladzijden vol staan met ‘lastige’ woorden/ jargon en dat wat verwarrend voor me was.

– Ik weet niet zo goed wat ik me bij een NL thriller moet voorstellen, maar als ik er aan denk zie ik boeken a la Linda van Rijn en Suzanne Vermeer voor me. Die vind ik vreselijk, dus nee, ik zie Operatie Hanokmin zeker niet als een typische NL thriller.

Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    – Rauw.

Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe.
    – Zijn beschrijvende manier van vertellen gaat verder dan alleen bij de personages. De omgevingen zijn zeer realistisch neergezet en ik denk dat zijn reisverleden hier zeker een rol in heeft gespeeld.

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    – Uniek. Sowieso het onderwerp, want veel fictieve boeken over de Hutu’s en Tutsi’s zijn er niet.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    – Maak het de lezer iets minder ingewikkeld door iets minder beschrijvend te zijn. Maar verder kan ik eigenlijk alleen maar uitkijken naar een volgend boek. Vond het een zeer verfrissend boek!

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 271

Plot.
    1.Het plot zit zeer goed in elkaar er is heel goed over nagedacht.
    2.Het is goed opgebouwd waardoor je blijft doorlezen.de spanning zit er goed in.Ronnie heeft jaren research gedaan en hij weet dus precies waar hij het over heeft.
    3.Naarmate het einde naderde “hoopte” ik wel dat alles goed zou komen met Mike.Maar we kregen dus toch nog een verrassing van formaat.
    Algemeen.
    4.Het was een zeer boeiend boek dat mijn volledige aandacht had van het begin tot het einde.
    5.Ronnie heeft een zeer mooie, prettige schrijfstijl. Alles is zó gedetailleerd neergeschreven alsof je er zelf bij bent…ook de gruwelijke dingen zijn mooi neergezet zou ik zelfs durven zeggen.
    6,Het speelt zich af in Afrika ,dus zou niet kunnen zeggen dat het een Nederlandse thriller is.
    7.Ik zou het boek typeren als aangrijpend wegens de taferelen, geloofwaardig omdat het feiten zijn die echt gebeurd zijn , rauw omdat het zo gruwelijke beelden weergeeft .
    8.Hij beschrijft bijvoorbeeld alles in Dakar zoals het er ook is.Ik waande me er weer even daar. Ik voelde weer even de warmte, ik rook de typische geuren en zag de stad zoals voor me.
    9.ieder boek heeft iets unieks maar ik merk dat Ronnie heel veel research gedaan heeft i.v.m de genocide en dat dit boek met veel hartstocht geschreven is.
    10.Blijven schrijven Ronnie, ik heb ondanks alle gruwelen intens genoten van dit boek.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 267

1.Wat vind je van het plot? 2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Het plot steekt heel goed in elkaar. Een verrassende afloop.
    3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Het einde verliep anders dan ik verwacht had.

Algemeen
    4.Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal vond ik bijzonder interessant. Gedetailleerd werd uit de doeken gedaan hoe het strijdgewoel in elkaar zit. Ik heb heel veel informatie kunnen opslurpen over Hutu’s, Tutsi’s, Al-Qaida en geheime diensten.
    5.Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ik vind de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand aangenaam en begrijpelijk verwoord.
    6.Vind je Operatie Hanokmin een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Ik vind Operatie Hanokmin een wereldse thriller omdat er diverse landen en internationale diensten bij betrokken zijn.

7.Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Rauw, geloofwaardig, gruwelijk realistisch, adembenemend.
    8.Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe.
    Hij beschrijft gedetailleerd en informatief de betreffende gebieden.

Dit boek
    9.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik vind dit een specifiek boek. Voordat ik dit boek las heb ik nooit precies meegekregen wat er voor een slachtpartijen tussen de Hutu’s en Tutsi’s plaatsvonden. Over Al Aida had ik nog nooit een boek gelezen.
    10.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ik hoop dat Ronnie Rokebrand nog meer van zich laat horen als schrijver. De uitgebreide informatie over de betreffende landen, strijders, geheime diensten, regeringsfunctionarissen vond ik echt de moeite waard om gelezen te hebben.

Wilma
    Bijdrager
    Post count: 208

De plot

Wat vind je van het plot? Het is vrij logisch opgebouwd, chronologisch.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Het plot is chronologisch opgebouwd qua tijd. Wel kon ik als Westers mens bijna niet geloven dat dit ook echt gebeurd. Een journalist, een volwassen man die zo een training ondergaat en zich vrijwillig laat vernederen om een IS kamp te vernietigen als wraak.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Nee het was een spannend en onverwacht einde van het boek.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Absoluut, vond het lastig weg te leggen.
    Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik vond het heel prettig lezen. Het was heel gedetailleerd maar dat deed voor mij niets af aan het leesplezier, was eerder een prettige toevoeging, een extra iets dat het lezen mooier, completer maakte.
    Vind je Operatie Hanokmin een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten? Nee absoluut niet. Ik zie een Nederlandse journalist dit absoluut niet doen. Hoofdthema was Afrika. Wat mij betreft nee.

Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Rauw met een zacht randje.
    Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe. De kennis die hij van Afrika heeft, is meer dan ik wist. Ik wist over Hutu’s en Tutsi”s maar dat het zo gewelddadig was en zo een haat dat wist ik niet. Daaraan kan je merken dat hij bereisd is en dan zo dat hij dan ook meer wil weten over het land en zijn geschiedenis. Niet een toerist die alleen komt om in Afrika een weekje aan het strand te liggen.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Voor mij is dat het onderwerp. Kan me een film herinneren, Black Hawk down was dat meen ik maar dat speelde niet in Afrika. Jaren geleden gezien, maar staat me nog zo helder voor de geest. Daar moest ik hier ook veel aan denken.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ga vooral zo door.

Jacqueline
    Bijdrager
    Post count: 37

Na het lezen #2 van Operatie Hanokmin

De plot
    Het plot is verrassend.

De structuur van het plot is spannend en houd mij als lezer vast.

Ik heb dit einde niet aanzien komen en had een ander einde verwacht.

Algemeen
    Operatie Hanokmin is zeker een boeiend en spannend verhaal. Het karakter van Mike vond ik in het begin ietwat saai maar dat was maar voor eventjes. Wat een evaluatie heeft zijn personage mee gemaakt, Top!

Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ronnie Rokebrand heeft een prettig en een begrijpelijke schrijfstijl! Het spannende en boeiende verhaal wilde ik dan ook in een keer uitlezen. Ook na het lezen van boek denk ik regelmatig nog aan het verhaal en aangezien het een open einde heeft verwacht ik eigenlijk wel een vervolg.

Vind je Operatie Hanokmin  een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Operatie Hanokmin vind ik een thriller die een start kan zijn van een internationale thrillerserie. Naast Mike zijn er nog een aantal sterke personages waarover ik zeker meer zou willen lezen.

Stel….Ronnie Rokebrand  vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Het boek van Ronnie zou ik typeren onder aangrijpend en geloofwaardig.Zo geloofwaardig dat ik het verhaal niet snel zal vergeten.

Ronnie Rokebrand heeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe. 
    Dat Ronnie in het verleden veel over de wereld heeft gereisd lees ik zeker in de gedetailleerde omschrijvingen van plaatsen en omgevingen terug in Operatie Hanokmin.

Dit boek
    Dit boek vind ik niet een waarvan er zoveel zijn. Ik heb nog niet eerder een thriller gelezen over zo’n actuele onderwerp.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Mijn advies is: snel een vervolg schrijven!

Tiny Rutjens
    Bijdrager
    Post count: 31

De plot
    1.Wat vind je van het plot?
    Zeer verrassend.

2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Heel beeldend beschreven zodat je wilt doorlezen.

3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Dit einde kwam totaal onverwacht. Ik zag het niet aankomen.

Algemeen
    4.Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal was heel boeiend hoewel ik het in het begin lastig vond met al die lastige namen.

5.Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ik vind het een zeer fijne schrijfstijl is die zeker niet moeilijk te lezen is. Dat je je aandacht erbij moet houden komt door de spanning.
    6.Vind je Operatie Hanokmin een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Geen idee want ik weet niet hoe je een Nederlandse thriller moet typeren.

7.Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Geloofwaardig en aangrijpend. Dit boek vraagt om een vervolg en a.u.b. geen 7 jaar erover doen.

8.Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe.
    Ja, want hij beschrijft de omgeving zodat je het voor je ziet.

Dit boek
    9.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Het is geen 13 in een dozijn thriller. Het is een thriller met waargebeurde feiten gecombineerd met fictie
    10.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Ronnie Rokebrand mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Als je nog niet bezig bent met het vervolg dan snel beginnen.

Erpi
    Bijdrager
    Post count: 101

De plot zit goed en geloofwaardig in elkaar. Het einde was redelijk onverwacht. Het is altijd prettig om dat te ervaren.
    Het verhaal boeide me zeer zeker, heel interessante beschrijvingen, ik heb het boek dan ook vrij snel uitgelezen.
    De schrijfstijl is prettig en past ook heel goed bij verhaal. Het is ook heel begrijpelijk geschreven, voldoende achtergrond informatie om het verhaal goed te begrijpen. Het is niet een typisch Nederlandse thriller voor mij. Het in alle aspecten een heel internationaal verhaal. Typering: hard, rauw, deels geloofwaardig (een oudere journalist die in razendsnel tempo wordt opgeleid tot geheimagent..???) maar wel heel aangrijpend.
    Je merkt aan de manier waarop de omgeving beschreven wordt dat de schrijver veel gereisd heeft.
    Het boek is uniek omdat het een fictief verhaal is maar tegen de achtergrond van een waargebeurde tragedie.
    Ik hoop dat Ronnie nog meer van dit soort boeken gaat schrijven.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 394

De plot

Wat vind je van het plot?Er is duidelijk over nagedacht hoe het verhaal in elkaar moest steken.Het plot en structuur van dit boek zis overzichtelijk en duidelijk.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Tijdens het lezen ga je op een gegeven moment ook nadenken over hoe het eventueel zou kunnen eindigen en dan wanneer het blijkt dat je er naast zit en het einde anders is vind ik geweldig goed gedaan. Dan heb je me als lezer zeker weten te verrassen.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?Het verhaal heeft grotendeels mijn volledige aandacht weten vast te houden. Er waren soms wat “moeite”momenten . Dit had grotendeels te maken met de vele ,namen,van de organisaties.
    Vind je de schrijfstijl van Ronnie Rokebrand prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? zeer prettig te lezen en dat komt door dat de hst niet te lang zijn en de spanning momenten goed werden afgewisseld met de rustige zodat je op adem kan komen voor de volgende actie.
    Vind je Operatie Hanokmin een typisch Nederlandse thriller? Kun je je antwoord ook toelichten? Denk dat je wel kan spreken dat dit toch wel iets anders is dan een Nederlandse thriller.Het gaat net wat verder dit zal komen doordat het in een ander continent zich afspeelt en de nodige reiservaring van de auteur.
    Stel….Ronnie Rokebrand vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig, aangrijpend etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?een echte mannen-actiethriller rauw met een warme kern.
    Ronnie Rokebrandheeft in het verleden veel over de wereld gereisd. Merk je daar iets van in zijn thrillerdebuut? Licht je antwoord kort toe. Door de vele reiservaringen die Ronnie heeft opgedaan merk je de manier waarop een omgeving wordt beschreven. Het weet meteen een goede sfeer neer te zetten.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Door de manier van infiltreren heeft het wel degelijks iets unieks in zich. Tevens weet de auteur de gruwelijkheden die daar hebben plaats gevonden om een mooie respectvolle ,van de slachtoffer, manier te verwoorden
    Ga door en zorg dat je volgend boek nog krachtiger wordt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.