Home Forums Leesclub 129: Op de vlucht Op de vlucht, Tijdens het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 45

Ik kom op pagina 344 het woord “refter” tegen. Ik kende het niet, maar lang leve Google.

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 40

Met veel enthousiasme heb ik de eerste 40 hoofdstukken gelezen. Tot nu toe voldoet het helemaal aan mijn verwachting. De laatste paar dagen had ik niet veel tijd. Laat het boek nu tot het weekend liggen en verwacht het dan heel snel uit te kunnen lezen. Tot nu toe is het echt genieten!

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 40

Heb vanochtend tot deel 3 gelezen. Moest er echt even van bijkomen, de laatste opmerking had ik ook niet zien aankomen. Vanavond hopelijk het laatste gedeelte lezen.

Ik kwam nog wel een onbekende uitspraak tegen op pag. 308

<Maar het probleem daarmee is dat we de kat uit de zak hebben gelaten als dat misloopt>
    Ik ken wel een kat in de zak kopen.

JulieVanCauteren
    Bijdrager
    Post count: 10

Ik lees trager dan verwacht. Dit komt mede door de drukte thuis.

Hierdoor begin ik hopelijk dit weekend aan deel 2. Door hier nu wat te lezen ben ik we heel benieuwd geworden naar deel 2.
    Ik kom een beetje moeizaam in het verhaal. Ik denk dat dit komt door de vele verhaallijnen en dat ik de link nog niet echt zie.

Maar ik vind tot nu toe de schrijfstijl wel vlot en het een spannend boek.

Francis
    Bijdrager
    Post count: 64

Deze zin op blz.417 vind ik zo mooi geschreven. Hierin wordt Mojo zo mooi weergegeven.

Ze was er eigenlijk al niet meer, er restte niets meer dan een indruk, als de rimpeling die een steen veroorzaakt als als hij in het water wordt gegooid, onmerkbaar vervagend, maar onomkeerbaar, tot er een moment kwam dat hij was verdwenen.

Carla
    Bijdrager
    Post count: 5

Tijdens het lezen kan ik het bok bijna niet weg leggen. Het is ontzettend spannend en zet is constant op het verkeerde spoor.
    De korte hoofdstukken vind ik erg pretig en de hoofdpersoon is erg sympathiek waardoor ik een constante spanning blijf voelen dat het goed mag blijven gaan met haar. Kan niet wachten om verder te lezen.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.