5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 37

Spanning: 7 punten, omdat het niet continu een bloedstollend spannend verhaal is, maar je toch nieuwsgierig wordt hoe het afloopt.

Plot: 7 punten, omdat het einde verrassend is.

Leesplezier: 6 punten, omdat ik in het begin moeite had met in het verhaal komen en de wisseling van data en personen. het heeft hierdoor even geduurd voordat ik goed in het verhaal zat. Toen dat eenmaal zo was, heb ik het boek in een middag uitgelezen.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het vlot wegleest en er geen moeilijke woorden of ellenlange zinnen in staan.

Originaliteit: 7 punten, omdat ik denk dat er meer boeken over pesten zijn. Vond het wel mooi dat alles aan het einde bij elkaar komt.

Psychologie: 7 punten, omdat er wel meer omschreven mag worden wat er in de mensen omgaat en meer uitgediept hoe ze tot hun daden komen.

Gemiddelde beoordeling: 7 punten

Severine
    Bijdrager
    Post count: 132

Spanning: 7 punten, omdat het boek in zijn geheel net iets minder spannend was dan ik eigenlijk verwacht van een thriller.

Plot: 7 punten, omdat de plot goed in elkaar stak, met nog een twist op het einde.

Leesplezier: 7 punten, omdat ik het graag heb gelezen en het ook vlot las.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat Bianca een erg aangename en vlotte schrijfstijl heeft.

Originaliteit: 7 punten, omdat het verhaal rond de aanslag anders was dan ik aanvankelijk had verwacht.

Psychologie: 8 punten, omdat je een goed beeld kreeg over wat een aanslag doet met iemand zijn leven.

Gemiddelde beoordeling: 44 punten = 7,3/10

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 139

Spanning: 6, er zit veel te weinig (bijna niet) spanning in het verhaal voor een thriller
    Plot: 6, ik wist te snel hoe het allemaal zal gaan en het was wat mij betreft dus wat te voorspelbaar.
    Leesplezier: 7, het verhaal leest wel heel vlot en je hebt het zo uit.
    Schrijfstijl: 7 het is vlot geschreven maar vond het wel meer een Young Adult boek.
    Originaliteit: 7 het is niet heel origineel, maar dat hoeft ook niet altijd.
    Psychologie: 6, de personages hadden van mij wel meer uitgediept mogen worden.

Totaal: 39/6= 6.5 gemiddeld

Lilian
    Bijdrager
    Post count: 25

Spanning: 6 punten, het is geen thriller die je constant op het puntje van je stoel laat zitten.
    Plot: 5 punten, totaal anders dan verwacht, maar dat is in dit geval niet positief. Had liever meer connectie gezien met het begin van het boek.
    Leesplezier: 7 punten, het leest vlot weg en de korte hoofdstukken zorgen ervoor dat je snel nog één hoofdstukje extra leest, of twee….
    Schrijfstijl: 5 punten, fijne schrijfstijl, maar had wat pittiger gemogen
    Originaliteit: 6 punten, actuele thema’s goed verwerkt en eens een personage met een handicap, dat zie je niet vaak
    Psychologie: 5 punten, de personages hadden nog verder uitgewerkt kunnen worden, meer diepgang

Gemiddelde beoordeling: 5,5 punten

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 170

Spanning: 7 punten, het is niet echt een thriller in mijn ogen, wel spannend, maar niet superspannend
    Plot: 6 punten, omdat ik had verwacht dat het meer om de aanslag zou gaan die op de achterflap wordt genoemd
    Leesplezier: 7 punten, omdat ik het boek met veel plezier heb gelezen
    Schrijfstijl: 7 punten, omdat het lekker weg leest, het is gemakkelijk te lezen, je hoeft er niet extra geconcentreerd voor te zijn
    Originaliteit: 7 punten, omdat ik wel vaker boeken over pesten gelezen heb
    Psychologie: 8 punten, omdat het boek de gevoelens van de verschillende hoofdpersonen mooi beshrijft, van de gepeste en de pester, die zich (eerst) van geen kwaad bewust is

Totaal 42 punten/6= 7

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.