15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

Tijdens het lezen komen andere punten onder de aandacht, hieronder staan een paar aandachtspunten, die je kunnen helpen.

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    4. Voorkom het plaatsen van spoilers. Spoilers zijn stukken tekst over een boek waarin teveel van de verhaallijn wordt weggegeven. Niet doen! Dit wordt door je collega lezers niet op prijs gesteld!

Marieke-miek
    Bijdrager
    Aantal berichten: 60

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Geen opmerkelijke citaten tegengekomen

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Het verhaal heeft toch wel een paar verrassingen en dat is leuk

corina n
    Bijdrager
    Aantal berichten: 20

Nee geen opmerkelijke citaten, wel een duidelijk punt, is dat geld niet gelukkig maakt.
    Boek leest vlot en makkelijk zover.

Inge de Zwart-Ras
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

Ik ben nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen.
    De verhaallijn ontwikkelt zich niet zoals ik verwachtte, maar is wel boeiend.
    Ik ben tot nu toe geen spellingsfouten tegengekomen of zinsopbouwen die mij stoorden.
    Marlen heeft een lekkere vlotte schrijfstijl.

ingebrunn
    Bijdrager
    Aantal berichten: 210

Echt een citaat ben ik niet tegen gekomen. Dit stukje tekst vond ik wel mooi en maakt veel duidelijk.
    “De vrouw perst haar lippen op elkaar om een lach te smoren. Ik denk dat ik de enige ben die hem echt kende zoals hij was, in alle opzichten , fluisterde ze. Op dat moment is het Evy duidelijk wie ze voor zich heeft”.

De verhaallijn loopt niet helemaal zoals ik verwachte. Ik had meer spanning verwacht. Het verhaal kabbelt wel door zonder dat het echt spannend wordt zoals je in een thriller verwacht. Wel blijft het me boeien en ben ik heel nieuwsgierig over de mensen in het plaatsje Vierschoten

tesdro
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Ik ben nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen. Sodom en gomorra (blz. 39) moest ik even opzoeken wat dat betekende.
    Een klein foutje ontdekt op blz. 103 3e regel van boven. Er staat: ‘Er pas’ i.p.v. ‘Er past’.
    De verhaallijn is verrassend en omdat er steeds weer nieuwe ontwikkelingen zijn blijft het spannend.

Marieke
    Bijdrager
    Aantal berichten: 36

Ik las geen opmerkelijke citaten oid.
    Verhaallijn: ik had niet echt een verwachting buitens dat ik me best kon voorstellen dat met het thema “ winnaars en verliezers bij een loterij” de schrijver veel kanten op kan, er gebeurt idd ook wel veel.
    Boek leest vlot, en merk dat ik nieuwsgierig ben naar het verdere verhaal.
    Verwachting bij mij qua spanning was wel iets hoger.

Sylvia
    Bijdrager
    Aantal berichten: 43

Ik ben inmiddels over de helft van het boek en het wordt echt steeds spannender, zodat ik het boek moeilijk weg kan leggen.

De verwachting die ik had over de ‘geheimen’ van een kleine gemeenschap komen aardig uit :-). Toch heeft het verhaal wel een onverwachte wending genomen. De vraag op dit moment is of eerlijkheid wel alles op zal lossen. Ik ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen.

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Aantal berichten: 140

Ik heb het boek inmiddels uitgelezen…….ik ben niets opmerkelijks tegen gekomen.

Ik had geen verwachting echt bij dit boek, maar het verhaal begon rustig en daarna gaat het in een versnelling hoger naar het einde.

Linda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 116

Het boek leest lekker weg, ik ben inmiddels op pagina 151 en Evy komt in steeds meer lastige situaties. Ik vind het echt een vakantieboek, niet te ingewikkeld maar leest toch makkelijk weg, je leest graag nog een hoofdstuk verder. Het verhaal ontwikkelt zich wel zoals ik had verwacht, grappig dat de schrijfster dat proces van te weinig saldo op je bankrekening als de loten worden afgeschreven in het verhaal heeft verwerkt, want dat is ook echt gebeurd.

Danielle1983
    Bijdrager
    Aantal berichten: 21

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.

Ik ben nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen

Tot nu toe wel een beetje

Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.

Ik ben nog geen speelingsfouten tegengekomen, maar let er ook nooit echt op.

Amarins
    Bijdrager
    Aantal berichten: 85

Ik ben geen opmerkelijke citaten of andere zaken tegen gekomen!

De verhaallijn ontwikkelt zich zoals ik hoopte. Vanaf de eerste pagina sleept het verhaal je mee, spannend, nieuwsgierig maar nog geen idee waar het heen gaat.

Ik ben geen spellingsfouten of andere schrijffouten tegen gekomen.

foxlake
    Bijdrager
    Aantal berichten: 111

Een echt citaat ben ik niet tegen gekomen maar ik vond wel de volgende zin apart: zij deed huizen.

Tot op heden vind ik dat de verhaallijn zich ontwikkelt zoals verwacht.

Sabrina
    Bijdrager
    Aantal berichten: 181

Nog geen opmerkelijke citaten tegengekomen.

De verhaallijn ontwikkelt zich voorlopig als verwacht, misschien gaat dit nog veranderen? Het verhaal vind ik voorlopig niet spannend, maar ik wil wel verder lezen.

Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Voorlopig geen spellingfouten tegengekomen.

Jaimy
    Bijdrager
    Aantal berichten: 34

– ik ben geen hele opmerkelijke citaten tegen gekomen.

– ja en nee, ik had natuurlijk verwacht dat het vooral over de loterij zou gaan, maar het gaat veel dieper.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.