4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 21

Spanning: 7 punten, omdat de spanning zich steeds verder ophoopt

Plot: 8 punten, omdat het een goed plot is

Leesplezier: 7 punten, omdat het was een mooi boek, maar kon me er soms niet helemaal bijhouden

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het een fijne schrijfstijl is

Originaliteit: 9 punten, omdat ik het verhaal goed bedacht vind, ook omdat het gewoon echt kan gebeuren

Psychologie: 7 punten, omdat ze op sommige dingen niet goed doorgingen

Gemiddelde beoordeling: 7,8 punten

Inge de Zwart-Ras
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

Spanning: 7,5 punten, omdat ik het begin langzaam op gang vond komen, maar het later het boek verrassende wendingen kreeg.

Plot: 8 punten, omdat het verhaal uiteindelijk toch goed in elkaar zat, met spannende wendingen.….

Leesplezier: 8 punten, omdat ik het boek prettig vond lezen. Marlen heeft een fijne en vlotte schrijfstijl.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat ze lekker vlot schrijft.

Originaliteit: 8,5 punten, omdat ik het onderwerp op zich heel leuk vond. Wie droomt er niet van om de Postcodeloterij te winnen. (Alhoewel ik nu niet meer weet of dat wel zo leuk is)
    Ik vond het jammer dat het verhaal erg afweek van mijn verwachting van het verhaal.

Psychologie: 8,5 punten, omdat het verhaal goed in elkaar zat en je een beeld krijgt
    van hoe mensen denken dat andere mensen in elkaar zitten.

Gemiddelde

Inge de Zwart-Ras
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

Gemiddelde: 48,5÷6= 8,1

Inge
    Bijdrager
    Aantal berichten: 20

Spanning: 7 punten, omdat ik wel continue verder wilde lezen, maar er had iets meer spanning in gemogen

Plot: 9 punten, omdat het verhaal tot het einde toe nog verschillende kanten op kon en ik het einde echt niet aan zag komen

Leesplezier: 9 punten, omdat ik dus continue verder wilde lezen

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het boek heel makkelijk leest

Originaliteit: 8 punten, omdat ik totaal niet aan een ander boek heb gedacht tijdens het lezen, maar had vooraf gedacht dat de prijs een grotere rol zou spelen in het verhaal

Psychologie: 7 punten, omdat sommige delen wat mij betreft wat dieper uitgewerkt hadden mogen worden

Totaal 8,2

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.