Home Forums Leesclub 127: Nevelhel Nevelhel, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1487
    #23035 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 194

Hoera hoera, we kunnen gaan lezen. Wat een schrikbarende geheimzinnige cover
    bij dit boek zeg. Zó mooi. Als het in de winkel lag zou ik er meteen naar
    toe getrokken zijn. Capuchon, géén gezicht te zien. En dan onderin een
    aanstormende trein. Gaat hij zelfmoord plegen of ?????????
    Op de achterflap een korte inhoud die me erg nieuwsgierig maakt. Wat gaat er
    allemaal op de PAAZ gebeuren. Onderin een mooie foto van Erik Persoons.
    Ja ik verwacht van hem een super spannende thriller. Hoop dat het verhaal
    gaat waarmaken wat mijn gedachten zijn van dit boek en dat is héél véél
    spanning, een goede plot en onverwacht einde.

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 47

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Je ziet een hoodie zonder een duidelijk gezicht te zien, erg creepy deze hoop je nooit tegen te komen in het donker. Daaronder een in eveneens geklede hoodie man die bijna op de treinrails van een tegemoetkomende trein loopt. Met als titel: Nevelhel in blokletters. Ook staan er op de cover de woorden: psychologische thriller, suspense en Kramat (de uitgever). Suspense heeft als definitie: aanhoudende spanning dat belooft veel goeds!

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Zo te lezen is hij erg veelzijdig en qua achterflapinhoud is mijn verwachting erg hooggespannen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Nevelhel spreekt me erg aan vanwege de diversiteit aan gebeurtenissen, benieuwd of alles met elkaar te maken heeft en wat beide mannen ermee van doen hebben. Intrigerend.

Cece
    Bijdrager
    Post count: 57

Jippie boek is binnen. Ben benieuwd. De cover trok me al gelijk aan, als spannend, uitdagend maar ook een beetje YA versie.

De auteur ken ik niet en dat maakt het leuk, het geeft een spannende intro de achterflap dat je niet weet hoe wie wat.

Mijn verwachtingen weet ik niet precies, het is lastig te bepalen

dees2307
    Bijdrager
    Post count: 38

Cover: Wie zal er verscholen zitten achter de hoodie?

Auteur: Spannend geschreven

Verwachting: Geboeid verhaal met mooie details

Kristel
    Bijdrager
    Post count: 48

Hier in Belgie is het donderdag een feestdag geweest en dus een superlangweekend gehad, dus ik moet nog even op het boek wachten, hopelijk maandag in de bus!
    Grtjs iedereen

BeJa
    Bijdrager
    Post count: 41

Cover: Intrigerende,spannende en sinistere cover

Auteur: een auteur die spannende boeken schrijft

Verwachting: Een boeiend en spannend verhaal

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 114

Cover: De cover vind ik er tof uit zien! Mysterieus en er is behoorlijk wat op te zien als je goed kijkt. De kleurstellingen zijn voor mij ook aantrekkelijk en het geheel lijkt zo op het oog te kloppen. Ook qua gekozen lettertype en dergelijke.

Auteur: ‘Kaakslag’ vond ik goed dus ik hoop dat dit boek mij ook goed zal bevallen. Vooral benieuwd naar de psychologische ontwikkelingen en de spanningsboog.

Verwachting: Mijn verwachtingen probeer ik altijd zo laag mogelijk te houden en altijd zo open mogelijk het boek in te gaan. Ik weet dat ik ‘Kaakslag’ erg goed vond en dat speelt nu wel een beetje mee in mijn verwachtingen. Toch is dit voor mij al zolang geleden dat ik dat boek gelezen heb dat ik vooralsnog met een vrij neutrale gedachtegang ‘Nevelhel’ kan gaan lezen. Ik ben benieuwd! 🙂

Kristel
    Bijdrager
    Post count: 48

Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Een vrij donkere cover, het spreekt mij aan zou mij opvallen in de winkel, ook de rug met de duidelijke letters.
    Je ziet geen gezicht in de kap, ben nieuwsschierig.
    Een man die precies voor de trein gaat staan, zelfmoord?

Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Voor mij een nog onbekend auteur dus ik wacht af. Ben natuurlijk al eens een kijkje gaan nemen naar zijn vorige werken en deze kregen toch allemaal een positieve revieuw.

Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Zoals vermeld hoop ik op een spannende tijdbom!

Grtjs

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 259

Cover ziet er echt spannend en uitnodigend om te lezen uit

Auteur ken ik niet dus ik laat me verrassen

Verwachting ik hoop telkens dat het een boek is dat je niet kan wegleggen en dat meteen spannend begint en een goed en sterk plot heeft

katrijn
    Bijdrager
    Post count: 28

Cover: Het eerste dat in mij opkomt is ‘SPANNEND’. Een donkere cover, een intrigerend persoon. Het zou mij zeker en vast aanspreken in de winkel.
    Auteur: Ik heb al eerder ‘Kaakslag’ gelezen wat ook een mysterieus en spannend boek was, dus verwacht ik weer dit niveau. Ik ben er zeker van dat dit goed gaat komen.
    Verwachting: Een spannend en mysterieus boek

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 162

Leuke cover. Zo mysterieuze persoon
    Eerste keer dat ik van hem iets lees. Ben benieuwd

Heel vlot geschreven en spannend

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 60

De cover ziet er spannend en mysterieus uit. Wie zijn deze mensen?

Deze Auteur is mij onbekend, dus ik laat me verrassen

Ik verwacht een spannend boek, waarbij ik meteen in het verhaal zit en dat ik niet kan wegleggen.

Julia23
    Bijdrager
    Post count: 31

Cover. De cover ziet er spannend en mysterieus uit door de foto. Ik vind m heel mooi.

Auteur. Ik ken de auteur niet. Als ik tekst achterop lees zie ik dat hij actief is op verschillende gebieden en zich graag bezig houdt.

Verwachting. Ik verwacht een spannend boek. En omdat t een psychologische thriller is hoop ik op duistere dingen.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 169

De cover is echt super! De persoon in de hoodie waarvan je het gezicht niet ziet maakt dat het er zeer duister en mysterieus uitziet. een trein die voorbijraast.het ziet er allemaal erg spannend uit.

Ik ken deze auteur niet. Maar ik las reeds de korte inhoud van het boek en hoopte op een spannend boek. Het stond al op mijn verlanglijstje.

Spannend, duister, mysterieus. Een psychologische thriller die onder de huid kruipt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.