13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2077

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover:  Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur:  Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting:  Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Tilak
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Cover:
    De voorzijde van het boek komt wat mysterieus over. Het fraai opgemaakte gezicht van een dame achter een zwarte banner. De titel “Nachtschaduw” maakt mij nieuwsgierig, waar verwijst deze titel naar? De aanprijzing van B.A. Paris doet mij niet veel, ik kom dit de laatste tijd steeds vaker tegen op de voorzijde van boeken..
    Op de achterzijde maar liefst 4 lovende kritieken. Geen foto van de auteur Wendy Walker, jammer, dit vind ik zelf altijd wel leuk. Maar wellicht was daar naast alle lovende kritieken geen ruimte meer voor?
    In het geheel bezien wel een mooie cover welke in de boekenwinkel direct mijn aandacht zou trekken.

Auteur:
    Dit is mijn eerste kennismaking met het werk van Wendy Walker. Zij zou een van de grote sterren aan het thrillerfirmament zijn. Dit schept wel verwachtingen; een auteur die een vernuftig plot in elkaar weet te zetten met diep uitgewerkte personages.

Verwachting:
    Ik verwacht een verhaal wat vlot geschreven is en je dwingt om verder te lezen. Een verhaal wat constant blijft boeien en niets te vroeg prijs geeft. Na het lezen van de achterflap denk ik dat er heel wat meer schuilt achter het verleden van de twee zussen.

Omaatjuh
    Bijdrager
    Aantal berichten: 127

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Op de voorkant zie ik een vrouw waarvan het lijkt of ze om een hoekje gluurt.
    Een beetje mysterieus.
    Op de achterkant zie ik teksten die het boek aanprijzen.
    Ik hou me daar niet zo aan vast. Bij mij geeft de proloog vaak de doorslag.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik weet niet wat ik kan verwachten. Hopelijk is het een spannend verhaal.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik hoop dat het een spannend verhaal is.

carovu
    Bijdrager
    Aantal berichten: 20

Een zeer mooie cover de titel nachtschaduw zegt niet veel over de inhoud. Maar spreekt mij wel aan daarom dat ik ook meedoe aan deze leesclub natuurlijk.

Nog geen kennis gemaakt met deze schrijfster dus dit is een ideale manier

Ik hoop er weer een favoriet bij te krijgen zodat ik nog meer thrillers kan lezen

Annick Van Goethem
    Bijdrager
    Aantal berichten: 33

Het aangezicht van de jonge vrouw met voor de helft “overschaduwd”, mooie verwerking van de titel in de foto.
    Laura klaar voor haar blind date?
    Wat betreft de titel zelf vind ik het niet echt een titel van een thriller. De combinatie van de foto met de titel doet me eerder aan een roman denken. Ik zou er zelf snel overkijken als ik afga op de cover om een thriller te kopen. De achterkant, korte inhoud kan me zeker bekoren. De meningen van andere schrijvers, sites…zijn niet aan mij besteed. Iedereen is anders en leest anders, meningen verschillen nu eenmaal.

Nieuwe schrijfster voor mij, ben benieuwd.

Ik verwacht een spannend, goed over nagedacht verhaal. Haar beroep zal haar vast geholpen hebben om een spannend, intrigerend verhaal neer te zetten waar misschien wel een aantal dingen uit haar ervaringen zijn in verwerkt.

Kaatje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 155

De cover is verdeeld in licht en donker. (goed en duister) Het triggert zeker om deze in een boekhandel op te pakken, zeker omdat er een quote op staat van B.A. Paris.
    De achterflaptekst maakt nieuwsgierig.
    Het is het eerste boek van de schrijver dat ik ga lezen. Als ik afga op de quotes op de achterzijde, moet het een echte pageturner zijn. Ik laat me verrassen.
    Ik verwacht daarom een spannende thriller die niet aan de kant te leggen is.

ErnavA
    Bijdrager
    Aantal berichten: 7

Cover van het boek:

De titel en de bijbehorende cover doen mij wel denken aan een thriller. Met de helft van het gezicht overschaduwd laat het boek mij denken dat het een duistere, geheimzinnige kant van 1 van de zusjes gaat. Of het moeten symbolisch beide zusjes voorstellen die beiden zo’n verschillend leven hebben.

Verwachting tav auteur:
    Kende Wendy Walker niet en heb haar van tevoren ook niet gegoogled😉

Verwachting tav verhaal:
    Ik verwacht een verhaal waarin een zoektocht plaatsvindt van de ene naar de andere zus en waarbij de zus die zoekt allerlei duistere aspecten uit het leven van de gezochte zus tegenkomt.

Sylvia
    Bijdrager
    Aantal berichten: 43

Ik had in de vorige topic (die blijkbaar verdwenen is) al gereageerd, maar hier dus nog een keer 🙂

Cover: ik lees de ePub en daarbij is een cover eigenlijk nooit zo prominent aanwezig. Maar als ik de foto kijk dan leg ik inderdaad een link met een schaduw: de donkere kant van een persoon.

Auteur: Ik ken de auteur nog niet. Ik ben benieuwd naar haar schrijfwijze en ook of er iets te merken is van het feit dat zij advocaat is.

Verwachting: Ik verwacht een spannende thriller met veel plotwendingen, waarbij ik tot het laatste moment op het puntje van mijn stoel blijf zitten. Ik hou wel van onvoorspelbaarheid en ik verwacht dat dit boek daarin ruimschoots zal voorzien.

Lisette van Kasteren
    Bijdrager
    Aantal berichten: 25

cover
    Bij het zien van deze cover denk ik aan een gespleten persoonlijkheid. Wat speelt zich af aan de kant in het duister? Wat houdt ze verborgen voor de buitenwereld?

auteur
    Nog niet eerder een thriller van deze auteur gelezen. Laat me graag verrassen. Wel bekend met B.A. Paris, die het een pageturner noemt. Dat legt de lat wel wat hoger.

verwachting
    Wanneer je vervolgens de achterflap leest, zie je dat het inderdaad over twee verschillende persoonlijkheden gaat. Zussen die als dag en nacht van elkaar verschillen. Ben heel erg benieuwd hoe deze relatie in elkaar zit en wat voor conflicten deze zussen hierdoor ervaren. Zowel met elkaar als met anderen.

Alice1812
    Bijdrager
    Aantal berichten: 147

De cover doet mij denken aan beide zussen, ze lijken op elkaar maar zijn toch heel verschillend? Na het lezen van de achterkant wordt je erg nieuwsgierig en de korte kritieken zijn veelbelovend.

De schrijfster ken ik helemaal niet, B.A Paris vind haar boek een ware pageturner dus ben benieuwd!

Door de achterkant ben ik erg nieuwsgierig geworden naar de verschillen tussen deze zussen, wat er met Laura is gebeurt en of Rosie daar achter kan komen.

Those who don't believe in magic will never find it.

Zohra
    Bijdrager
    Aantal berichten: 284

Blijkbaar iets fout gegaan en vorige post verdwenen.
    Morgeniet breng ik dit weer in orde

Zohra
    Bijdrager
    Aantal berichten: 284

Cover:
    Een gezicht waarvan de ene helft in de schaduw staat van de andere helft.Haast niet zichtbaar.Goed contrast.Titel in grote witte letters en naam auteur in gele.De overige tekst vind ik op voorkant overbodig. Op de achterflap korte inhoud en aanprijzingen.Voor mij ook niet nodig.
    Verwachting auteur:
    Voor mij een totaal onbekende. Dus ik laat me verrassen.Met B.P.Paris ben ik ook niet bekend.
    Verwachting :
    Een spannend verhaal van twee zussen waarvan er eentje blijkbaar veel geheimen heeft.

leentje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 117

blijkbaar is mijn post hier verdwenen. Moeilijk om na het lezen het opnieuw te doen omdat ik het boek nu al gelzen heb.
    De cover een donker en lichte kant. Twee zussen de donkere leeft met gehiemen.

ik ken de auteur niet ben heel erg beniet naar haar.

Ik stel mijn verwachtigen nooit heel hoog in bij nieuwe auteurs kan het alleen maar mee vallen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.