Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 143, Meisje zonder verleden Meisje zonder verleden, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 39

Vandaag de epup ontvangen.
    De cover vind ik aan de voorkant erg mooi met dat geheimzinnige meisje.Maar de grote naam van de schrijver en de kleine titel vind ik verwarrend.
    De rode achterkant is voor mijeen nadeelomdat ik letters op rood niet goed kan lezen.Maar het rood past wel goed bij de voorkant.
    De schrijver ken ik niet maar door de vertalingen zijn mijn verwachtingen wel hoog.
    Het verhaal lijkt me ontzettend passend.

tanja
    Bijdrager
    Aantal berichten: 39

Vandaag de epup ontvangen.
    De cover vind ik aan de voorkant erg mooi met dat geheimzinnige meisje.Maar de grote naam van de schrijver en de kleine titel vind ik verwarrend.
    De rode achterkant is voor mijeen nadeelomdat ik letters op rood niet goed kan lezen.Maar het rood past wel goed bij de voorkant.
    De schrijver ken ik niet maar door de vertalingen zijn mijn verwachtingen wel hoog.
    Het verhaal lijkt me ontzettend spannend.
    bijdrager tanja helaas komt mijn naam er niet boven.ben wel ingelogd

Dayenne
    Bijdrager
    Aantal berichten: 87

Cover: De cover is strak vormgegeven en aansprekend. De foto straalt mysterie uit en maakt je als lezer nieuwsgierig. Titel en auteur knallen van de voorkant door het grote lettertype en de strakke vormgeving. Ik zou dit boek in de winkel zeker oppakken.

Auteur: De auteur heeft al heel wat titels op zijn naam staan, maar ik heb nog geen van deze boeken gelezen. Ik ben daarom heel nieuwsgierig naar dit boek. Over het algemeen scoren de boeken van Robotham goed, dus ik verwacht een goedgeschreven en vlotte thriller.

Verwachting: De teaser op de voorkant en de flaptekst maken zeer nieuwsgierig naar het verhaal. Ik verwacht en hoop op een spannende en meeslepende thriller, die continu de aandacht vraagt en je van begin tot eind meevoert.

coenraad
    Bijdrager
    Aantal berichten: 412

De cover en de kleuren van Meisje onder verleden is niet uniek maar deze combinatie blijft altijd wel aandacht trekken. De cover past goed in het rijtje van de andere boekcovers van Michael Robotham.

De aanbevelingen van andere auteurs vind ik geen meerwaarde voor het boek eerder een afbreuk.

De tekst waar het boek over gaat op de achterflap trekt wel bij mij de aandacht en mijn nieuwsgierigheid hoe en het waarom is groot .
    Ik heb bijna alle boeken van Michael Robotham gelezen en tot nu toe is geen enkel boek wat me heeft teleurgesteld daarom is mijn verwachting ook groot.

Ze weet wanneer je liegt is intrigerend maar ook beangstigend . Dit lijkt me niet altijd even prettig als dit een eigenschap van je is.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.