Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 04: Machtsstrijd ‘Machtsstrijd’, Beoordeling

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 166

Inderdaad, Cees, dan klopt het. Dank je wel voor je reactie.
    Heel erg jammer voor Wouter, want we doen hem nu écht tekort. 😈
    Ik heb wel mijn recensie op Hebban en Facebook gezet met het juiste aantal sterren en ik zal hem nu ook op Bol.com, Bruna en Libris zetten, om toch mijn beoordeling te delen.

Misschien is het handig om er een berichtje aan te wijden, dat iedereen die een recensie plaatst ook zorg draagt voor het invullen van de sterren?

@Thrillzone,
    Graag wil ik jullie er hierbij op attenderen dat het aantal sterren op de recensiepagina van Machtsstrijd mijns inziens niet klopt. Het totaal aantal sterren staat op 2.5, terwijl er toch hoger is beoordeeld.
    Wellicht heeft dit te maken met de error laatst, want de sterren bij de recensies van mijn collega-lezers staan niet ingevuld.

Om Wouter niet tekort te doen even aanpassen?

Groet,

Marjon

Marjon, we hebben naar de sterrenscore gekeken op de site maar rekenkundig klopt het wel, alleen zijn er enkele lezers die geen sterren hebben aangevinkt. Die tellen wel mee in het aantal stemmen maar het aantal sterren is bij hun 0, dus dat haalt het eindresultaat naar beneden. Dit kan ook niet bijgewerkt worden, helaas

Hanneke_Tinor-Centi
    Bijdrager
    Post count: 4

Spanning: 9 punten, omdat de auteur de spanning er stevig inhoudt en prachtige plotwendingen in heeft gebouwd.
    Plot: 9 punten, omdat ik de ‘finale’ slechts ten dele zag aankomen. Een verrassend plot dus en dat is knap.
    Leesplezier: 9 punten, omdat ‘Machtstrijd’ een heerlijk boek is dat maar heel lasting valt weg te leggen.
    Schrijfstijl: 9 punten; schrijfstijl een taalbeleving zijn dik in orde!
    Originaliteit: 8 punten, omdat ik geen boek kan verzinnen dat ‘hier op lijkt’.
    Psychologie: 8 punten.

Eindoordeel: 9 punten

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 58

Spanning: 10 punten, omdat het boek me helemaal in zijn greep had.
    Plot: 10 punten, omdat het zo totaal anders was dan ik verwacht had, zeer goed bedacht ….
    Leesplezier:10 punten, omdat het een fijne schrijfstijl heeft, daarbij is het papieren boek fijn om in te lezen, ligt goed in de hand
    Schrijfstijl:10 punten, omdat de hoofdstukken goed aangeduid zijn, je weet steeds waar het verhaal zich afspeelt
    Originaliteit:10 punten, omdat er veel over Congo en coltan verteld werd. Voor mij de eerste keer dat ik kennis maak met dit land en deze materie.
    Psychologie: 10 punten, omdat de karakters goed uitgewerkt zijn. Chris vond ik echt sympathiek ( behalve op het laatst) ook Sophie werd sympathiek beschreven en Cecil en Veronica zeer onsympathiek.

Eindoordeel: 10 punt

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.