2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 33

Spanning: 7 punten, omdat er steeds de twijfel bleef, maar het waren té veel elementen om echt spannend te zijn.

Plot: 7 punten, omdat ik het plot al lang had voorspeld, maar het bleef wel een goed gevonden plot, niet voor de hand liggend.

Leesplezier: 6 punten, omdat er regelmatig uitdrukkingen gebruikt werden die ik als Vlaming niet helemaal begreep. Ook waren er te veel elementen die de myserie van Karin benadrukten.

Schrijfstijl: 6 punten, omdat het taalgebruik soms onbegrijpbaar was voor mij, wat het boek meer voor een Nederlands publiek geschikt maakt.

Originaliteit:8 punten, omdat het een verhaal is dat ik zelf nog niet eerder las.

Psychologie:6 punten, omdat er zoveel elementen werden aangerijkt dat het voor mij niet spannend meer was, het werkte eerder vermoeiend.

Gemiddelde beoordeling: 6,6 punten

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 341

Spanning: 6 punten, de spanning is in eerste instantie in het begin van het verhaal niet aanwezig pas aan het einde komt die naar voren. Het is meer een psychologische spel wat er in dit verhaal speelt.

Plot: 8 punten, Het verhaal is enigszins voorspelbaar maar ondanks dat gegeven is het een plot die toch wel wat mooie verrassingen in petto voor me had.

Leesplezier: 9 punten, ik heb dit debuut met veel plezier gelezen.

Schrijfstijl: 9 punten, begrijpelijk,makkelijk waardoor je goed in het verhaal terecht komt en je laat meeslepen.

Originaliteit: 9 punten, Het onderwerp van dit verhaal is niet origineel maar Anja heeft dit onderwerp op haar manier goed naar buiten gebracht waardoor het een eigen ik is geworden.

Psychologie: 9 punten, De psychologie wordt heel sluipend verteld en dit is bij Karin heel goed te zien

totaal 50 punten :6 = 8,3

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.