Home Forums CLUBNIEUWTJES LEESCLUB-WEETJES

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1632
    #19397 |

In dit topic wordt met regelmaat een nieuwtje of een interessant berichtje geplaatst over de leesclub.

EN REAGEREN MAG……..

Het eerste: Bezoekers van de leesclub onderscheiden zich voornamelijk in twee nationaliteiten…

75% van de bezoekers zijn Nederlander

25% van de bezoekers zijn Vlaming

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 181

Leuk om weten! Ik behoor bij de 25 procent

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 311

Idem ik hoor ook bij de 25%

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder

De ThrillZone leesclub is onlangs nummer 100 gepasseerd. Als je er van uit gaat dat iedere leesclub gemiddeld met 15 beschikbaar gestelde boeken per leesclub dan hebben de uitgeverijen voor al deze leesclubs een gezamenlijk 1.500 boeken beschikbaar gesteld.
    En vergeet daar ook de verzendkosten niet bij te rekenen, die willen ook nogal eens oplopen en zeker als boeken de grens over moeten….

Inmiddels zijn deze cijfers alweer achterhaald maar het is ook maar om een klein beetje beeld te geven…

Lizzie
    Bijdrager

We zijn er als lezer dankbaar voor, dat we op deze manier boeken kunnen ontdekken. Heb dankzij leesclubs al aangenaam verrast geweest en nieuwe schrijvers ontdekt.

Bedankt hiervoor

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder

Vandaag (maandag 18 maart) ben ik benaderd door een verslaggever van dagblad Het Parool die een artikel wil maken over het begrip leesclub. We hebben de leesclub De stille patiënt gekozen en er worden drie deelnemers geselecteerd voor een telefonisch interview.

Lizzie
    Bijdrager

Zo leuk.

Juanita
    Bijdrager
    Post count: 43

ik ben eentje van die 25%! En heel blij dat ik deze leesclubs ontdekt heb. Bedankt aan de beheerders om dit te doen slagen!!

Juanita
    Bijdrager
    Post count: 43

en aan de auteurs en uitgevers ook een dikke dank u wel om de boeken ter beschikking te stellen!

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 89

Net deze post ontdekt.
    Ben ook eentje van de 25%.
    Mag nu meedoen met mijn 2de leesclub hier. En hoop dat er nog wel eens eentje volgt 😍
    Super Bedankt.
    Leuk dat de pers er ook aandacht aan geeft

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 201

Ik hoor bij de 75% en doe momenteel met de leesclub De dodenstoel mee. Leuk dat er in het Parool aandacht aan de leesclub besteedt wordt.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 161

Is geweldig om al jaren, ook in de voorloper van deze club, actief te kunnen zijn als lezer. Dank aan de openhouding van de schrijvers op de feedback en vrijgevigheid van de auteur en uitgevers. Maar vooral ook de vele uren die de vrijwilligers als Cees hier in stoppen. Weet je eigenlijk zelf wel hoeveel uren in dit clubje gaan zitten Cees? Dat is ook een weetje misschien….

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder

Is geweldig om al jaren, ook in de voorloper van deze club, actief te kunnen zijn als lezer. Dank aan de openhouding van de schrijvers op de feedback en vrijgevigheid van de auteur en uitgevers. Maar vooral ook de vele uren die de vrijwilligers als Cees hier in stoppen. Weet je eigenlijk zelf wel hoeveel uren in dit clubje gaan zitten Cees? Dat is ook een weetje misschien….

@fgoestoh, ik heb even een beetje gerekend en kom dan tussen de 25 en 40 uur per week, een beetje afhankelijk van het aantal leesclubs dat gelijktijdig lopen.

Lizzie
    Bijdrager

@fgoestoh, ik heb even een beetje gerekend en kom dan tussen de 25 en 40 uur per week, een beetje afhankelijk van het aantal leesclubs dat gelijktijdig lopen.

@cees wow dat is bijna een full time job.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 161

Echt tof dat jij en hopelijk nog een paar anderen die je ondersteunen allemaal doen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.