Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 100: De stille patiënt Leesclub De stille patiënt van Alex Michaelides

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1958
    #18606 |

‘Zij is de enige die weet wat er gebeurd is. Ik ben de enige die haar kan laten praten.’ Iedereen dacht dat Alicia Berenson een gelukkig huwelijk had; dan schiet ze haar man vijf keer in zijn hoofd.

Na deze gruwelijke daad zwijgt ze, en weigert een verklaring te geven. Alicia’s stilte spreekt tot de verbeelding van het publiek en maakt haar tot een mysterieuze beroemdheid. Psychotherapeut Theo Faber is ervan overtuigd dat hij haar weer kan laten praten en zo te ontrafelen wat er zich die bewuste nacht heeft afgespeeld. Hij doet er alles aan om een baan te krijgen bij de instelling waar Alicia zit opgesloten, en lijkt geobsedeerd om met haar in gesprek te gaan. Maar hij kan niet voorzien wat hij daarmee in gang zet…

IEDEREEN DIE HEEFT INGESCHREVEN VOOR HET MYSTERY-BOEK, LOOT MEE VOOR EEN VAN DE 15 EXEMPLAREN VAN DE STILLE PATIËNT VAN ALEX MICHAELIDES

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 107

Waaw, geweldig.
    Lijkt me een intrigerend boek.

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 132

Nu maar duimen, leuk!

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 271

En nu maar duimen.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 186

O, leuk, dit lijkt me een spannend boek EN een debuut!

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 109

Dit boek lijkt me zeker interessant. Die was nog niet bij me opgekomen omdat is pas een paar dagen terug het bestaan ervan ontdenkte. Dus hopelijk wordt ik uitgeloot.

Gerda
    Bijdrager
    Post count: 95

Wat klinkt dat als een super interessant plot, ik ga gelijk een mail sturen en dan maar duimen 📚👍🏻🤞🏻

Tantalos
    Bijdrager
    Post count: 5

Ik heb me in eerste instantie niet ingeschreven omdat ik geen idee had welke de titel zou zijn. Nu de titel bekend is, schrijf ik me, hierbij, graag in.
    Lijkt me een spannend boek.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1958

Ik heb me in eerste instantie niet ingeschreven omdat ik geen idee had welke de titel zou zijn. Nu de titel bekend is, schrijf ik me, hierbij, graag in.
    Lijkt me een spannend boek.

Inschrijven kan alleen via de mail die je hebt ontvangen of die in de topic INSCHRIJVEN staat, dus niet hier.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 346

Lijkt me weer een spannende thriller! Nu 👍👍👍👍 dat we ingeloot worden, voor deze speciale leesclub.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 352

Niet geraden maar wat een schitterend boek hebben jullie uitgekozen voor deze 100e leesclub.

Ans Stier
    Bijdrager
    Post count: 114

Oh die wil ik graag lezen! Ik hoop dat ik mee mag doen

lianeem
    Bijdrager
    Post count: 50

Spannend. Ik had me door de uitgever laten leiden in de gok welk boek in de leesclub zou komen. Eerlijk gezegd is deze veel spannender! Gelukkig loot ik mee!

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 213

Volgens mij had. Iemand dit geraden. Echt een Mystery.

maria
    Bijdrager
    Post count: 372

klinkt goed (beetje dubbel als je niet kan/wilt) praten en de ander het er uit wilt trekken

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.