Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 13: Later als ik dood ben Later als ik dood ben, Tijdens het lezen

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 111

Mooie zin ebook blz. 60=> We kunnen hem het trucje leren dat sociaal leven heet.

Mooie zin ebook blz. 190 => “cynisme…” hij sloeg laatdunkend zijn krant open, “is het wapen van de zwakken”

Ann Janssens
    Bijdrager
    Aantal berichten: 92

Volgende zinnen heb ik onderstreept daar ze wel iets deden met me/herkenbaar waren/me deden nadenken :
    – blz 172 : Elke keer dat ik mijn ogen dichtdoe, dan is hij er, maar elke keer dat ik mijn ogen opendoe, dan doet het zeer.
    – blz 150 : Ik wist wat Will gevoeld had, ik zou het mooie van hem zien en bovenal zou ik nu werkelijk dichtbij gaan komen.
    – blz 155 : ‘Iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis kan toch niet voelen wat een ander voelt?’
    – blz 155 : ‘Nou, als het inde boeken staat, dan zal het wel waar zijn, hè.’

nakita
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

hoi hoi,

Pfff ziek zijn, verhuizen en alles is niet makkelijk dus haast geen tijd gehad om te lezen. Ik ben nu op de helft. Het leest erg vlot, maar ik kan zo uit het verhaal stappen wat ik wel jammer vind. ik kan er ook weer zo in stappen dus dat scheelt. Verder geniet ik heel erg van haar avonturen en lees ik graag over de tbsers

nee er is mij niet echt iets opgevallen. Al is ze opzoek naar haar vader maar ik zie tot nu toe niet echt een onderzoek naar hem

ja, kom soms wel dingen tegen en aangezien ik 60 boeken in een jaar lees Let je er sneller op. soms zit ik echt zo over deze fout lees je niet heen maar het is menselijk

Brigitte72
    Bijdrager
    Aantal berichten: 11

Zo, eindelijk eens de tijd gehad om te gaan lezen…
    Ik ben tijdens het lezen geen opmerkelijke dingen tegengekomen. Alleen wat hierboven al beschreven staat over het betalen, rond blz 129.
    Wat ik wel lastig vond tijdens het lezen is het verspringen van personages. Normaliter heb ik daar niet zo’n moeite mee, maar dit keer moest ik toch wel een enkele keer even terugbladeren en sommige dingen daarvan waren voor mij tijdens het lezen ook niet duidelijk waarom het beschreven werd.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.