16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 31

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: 9 punten, omdat ik nauwelijks kon stoppen met lezen, er gebeurden zoveel spannende zaken op verschillende plekken. Karin Slaughter wist mij gedurende het hele boek te boeien.

Plot:9 punten, omdat het steengoed in elkaar zit.

Leesplezier:10 punten, omdat ik gewoonweg enorm heb genoten van dit verhaal/

Schrijfstijl:10 punten, omdat ik van de rauwe, realistische stijl van Karin Slaughter houd en zij mij wederom niet heeft teleurgesteld

Originaliteit: 10 punten, omdat Karin Slaughter mij heeft weten te verrassen met het thema. De flaptekst gaf gelukkig geen spoilers weg en zowel de cover als tittel zijn intrigerend. Als je het boek uit hebt, begrijp je de keuze voor beiden.

Psychologie: 9 punten, omdat de schrijfster je ten eerste goed grijpt met dit verhaal, maar ook de psyche en de beweegredenen van de karakters duidelijk weet over te brengen naar de lezer.

Gemiddelde beoordeling:.57 punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

Gemiddeld: 57:6= 9,5 punten

VERGEET OOK DE LEZERSRECENSIE NIET OP http://WWW.THRILLZONE.NL

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.