15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1775
    #24038 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover:  Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur:  Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting:  Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 129

Cover:

Zie een groenige cover met een steeds wazigere vrouw die langzaam uit beeld lijkt te geraken. Aan haar wapperende haren te zien staat er nogal wat wind waardoor het uit beeld verdwijnen met een vaart gebeurt.
    De titel van het boek “KWIJT” is in grote letters weergegeven en duidelijk zichtbaar maar ook de letters lijken wazig te worden. De naam van de auteur Sandra J. Paul staat ook voorop de cover.
    Het citaat “Wat als je perfecte leven een leugen was?” staat prominent op de cover en zet mij aan tot nadenken.

Op de achterzijde van het boek staat net voldoende informatie over het verhaal zodat je erg nieuwsgierig wordt naar het volledige verhaal. Ook nog een kort stukje over de auteur Sandra J. Paul.

Al met al een inspirerende cover die ik, wanneer ik deze zou tegenkomen in de boekhandel, zeker zou oppakken en ook zou gaan lezen.

Auteur:

De auteur Sandra J. Paul is voor mij een nog onbekende auteur. Ben erg blij dat ik op deze manier kennis met haar kan maken. Wat ik er al van gelezen en gehoord heb is dat Sandra een boeiende, vlotte en spannende manier van schrijven heeft met altijd wel een verrassende twist wat mij persoonlijk erg aanspreekt.
    Mijn verwachting over haar is dan ook positief.

Verwachting:

Ik verwacht een spannend en boeiend verhaal waarbij je zeker je aandacht erbij moet houden om géén puzzelstukje te verliezen, want zonder dat ene ‘gemiste’ puzzelstukje kan het verhaal niet ontrafelt worden.

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 79

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    De buitenzijde doet mij denken aan een vrouw die langzaam verdwijnt of misschien meer out-of-focus is bij degene die ernaar kijkt. Of je vanuit je ooghoeken iets ziet, maar als je je hoofd draait, is het weg. Zoiets. Nog geen idee wat het met het verhaal te maken heeft.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik heb nog niets van haar gelezen. Wel hele goede dingen over gehoord, dus misschien is dit een opmaat naar meer.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik heb goede dingen gehoord en goeie recensies gelezen. Daarom wilde ik graag meedoen. Een thriller die je steeds op het verkeerde been zet. Daar houd ik van.

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 327

Het is een cover die mij direct aansprak, nog voor ik de rest gezien/gelezen had.

Het boek trekt je aan.

Mijn verwachtingen liggen hoog ik heb al een paar boeken van Sandra gelezen en steeds weet ze me aangenaam te verrassen. Ik verwacht dit met dit boek ook, dat er veel verrassingen in verwerkt zullen zitten.

Marieke-miek
    Bijdrager
    Post count: 47

– mooie kleurcombinatie
    – mysterieuze afbeelding
    – apart dat het een vrouw op de cover is, terwijl het over Jim gaat. Maar dit is waarschijnlijk hoe hij dingen ziet. Hij weet iets, maar het verdwijnt en versnippert in zijn hoofd.

Ik heb van Sandra Paul Azerty gelezen en dat vond ik niet zo. maar ik las ook Hars-slag en vond dat echt prachtig.
    Ik weet dus dat ze goed kan schrijven en dat ze zich enorm heeft ontwikkelt na Azerty en ik verwacht dus best veel van dit boek.

– spanning
    – mysterie
    – boeiend en meeslepend verhaal

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 188

De cover trekt me aan. Heel mooie kleuren. Er staat een vrouw op de cover die deels is vervaagd. Als ik dat link aan de korte inhoud dan doe het me denken aan herinneringen die vervaagd zijn.

Ik heb de jeugdthriller ‘de duistere school’ al gelezen wat echt een heel mooi boek op maat van kinderen was maar ook als volwassene heb ik ervan genoten. Er staan een aantal boeken op mijn TBR-lijstje. Ik hoor overal zoveel positiefs. Dus ik verwacht een mooi en spannend boek.

Ik denk dat het een psychologische thriller is. Het verhaal klinkt spannend en origineel.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 284

Cover: De cover spreekt mij enorm aan omdat je ziet dat er een vrouw op staat die verdwijnt of kwijt is? Mooie kleuren en tof dat er een fotootje opstaat van de auteur. Ik weet graag van wie ik een boek lees en hoe die persoon eruit ziet

Auteur: Ik heb geen idee wat ik moet verwachten want tot mijn schaamte had ik nog niets gelezen van haar dus ik ben blij dat het nu kan

Verwachting: Een spannend boek waarbij de personages goed uitgewerkt zijn want ik las dat ze psychologische thrillers schrijft dus denk ik dat ze dan ook de hoofdpersonen uitdiept

Amarins
    Bijdrager
    Post count: 72

Cover: een mooie cover, sprak mij meteen aan toen ik hem zag. Is het een mevrouw die verdwijnt? Een vrouw die leeft in één grote leugen? Ben heel benieuwd wat het gaat worden!

Auteur: ik heb nog nooit wat van haar gelezen, geen idee dus wat ik kan verwachten. Leuk trouwens dat je door de foto op de cover weet wie de schrijver is.

Verwachting: ik hoop op een lekker spannende thriller!

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 145

Mooie cover met een vrouw die langzaam verdwijnt of juist opduikt want ik denk dat het de vrouw is uit de herinneringen van Jim. De kleur van de cover vind ik erg mooi en doet een beetje mysterieus aan. Ook maakt de tekst op de cover mij nieuwsgierig.

De auteur ken ik niet maar maakt mij wel nieuwsgierig.

Ik verwacht een spannend boek met een psychologisch tintje en ook wel wat mysterie. Ben super benieuwd.

Anna10
    Bijdrager
    Post count: 22

Mooie mysterieuze cover,het maakt nieuwsgierig naar de inhoud. Ik zou het boek dus zeker naar aanleiding van de cove oppakken in de boekwinkel.

Ik heb nog niets van haar gelezen,zelfs nog nooit van haar gehoord,dus ik ben benieuwd.

Ik verwacht een mysterieus spannend verhaal met diverse plotwendingen

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 193

Prachtige cover met een mooie kleur. Je ziet een vrouw van de achterkant waarvan een gedeelte is vervaagd. De titel springt eruit en dit was dan ook wat mij meteen aansprak aan het boek. Daarbij het stukje tekst Wat als je perfecte leven een leugen was maakt mij meer dan nieuwsgierig naar dit boek.

Boeken uit handen van Sandra J. Paul ken ik niet maar ik ken haar wel als Joanne Carlton. Ondanks heb ik haar boek Stof gelezen en er van genoten. Dit boek zat geweldig in elkaar en had een bijzonder thema. Ook nu verwacht ik niet dat zomaar iets kwijt is maar dat Sandra hier een geweldig verhaal om heen heeft geschreven met hopelijk weer een geweldige twist.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek? een boek vol mysterie en spanning met hopelijk een geweldige plottwist

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 191

Cover:  mysterieuze cover, een vrouw half zichtbaar. Een deel van haar ‘vervliegt’…. is zij de vrouw uit zijn herinneringen en duidt dat ‘vervliegen’ op het niet duidelijk/niet weten wie de vrouw is?
    Mede doordat Thrillzone de achterkant heeft geplaatst is het mogelijk om hier ook wat over op te merken. Een uitgebreide tekst, verder niet veel bijzonders over te vermelden.

Auteur:  ik heb nog nooit iets van haar gelezen. Ze schrijft met een paranormaal psychologisch tintje dus ik heb eigenlijk geen idee wat te verwachten.

Verwachting:  het verhaal zal spannend zijn en ik denk (en hoop) dat we tot het einde toe in spanning gehouden zullen worden. Ik hoop ook dat er een aantal plotwendingen in het verhaal zitten die ons steeds op een andere voet zetten.

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 80

De cover trekt me aan. Heel mooie kleuren. Er staat een vrouw op de cover die deels is vervaagd. Deze cover triggert me.

Ik heb deze auteur ontmoet tijdens een boekenmarkt in Sint-Amands en heb 2 boeken van haar gekocht, maar ben nog niet gestart met lezen. Zeer sympathieke dame.

Ik denk dat het een psychologische thriller is. Het verhaal klinkt spannend en origineel.

kareltje
    Bijdrager
    Post count: 245

Cover: Ik vind het een prachtige cover. Vooral de kleur spreekt me aan. De titel, naam auteur en ondertitel (Wat als je perfecte leven een leugen was?) komen goed naar voren. De foto is mooi vervaagd met daarop een vrouw met lang haar.

Auteur: Ik heb Hart-slag en Loopgravenhel(d) van deze schrijfster gelezen. Twee verschillende genres die ik beiden enorm de moeite waard vond om te lezen, waarmee ik fan werd van Sandra J. Paul/Joanne Carlton. Kwijt is mijn eerste thriller van haar. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook weer genieten wordt.

Verwachting: ik heb hoge verwachtingen gezien de eerdere boeken die ik van haar heb gelezen. Ben enorm benieuwd naar deze thriller, die klinkt als een psychologische thriller. De achterflap is zodanig opgesteld dat het nog mysterieuzer aandoet. Ik ben heel benieuwd en heb er zin in!

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 230

Een zeer mooie cover met een vage afbeelding van een meisje. Ik vind het contrast blauw groen met de haarkleur van het meisje erg mooi. Het maakt het mysterieus.
    Verder zegt de inleiding mij dat het een spannend verhaal word die de lezer aan het denken zet. Ik ben erg benieuwd.

De auteur heb ik nog niet eerder iets van gelezen dus ik ben benieuwd.

Mijn verwachtingen zijn een verhaal wat makkelijk weg leest en de lezer pakt van begin tot eind. Dit lijkt me typisch zoń boek waar je in meegetrokken word. Ik heb er zin in en ga lekker beginnen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.