10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 362

Heb net de laatste pagina omgeslagen. Wat is me dit weer een boek, ik heb cor kwijt, fatale keuzes gelezen ook zo’n staaltje psychologisch werk. En dan nu kwijt wow, deze moet ik extra laten bezinken.

Wat een thema’s haal je hier aan, en wat een wendingen op het einde, had ik echt niet zien aankomen.

tesdro
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Erg interessant boek wat lekker wegleest. Ik ben nu het deel aan het lezen hoe Jim was voordat hij zijn geheugenverlies kreeg. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd is.

Op blz. 2 kwam ik al iets opvallends tegen: Trillen als een espenblad. Ik heb nog nooit van deze uitdrukking gehoord.

Op blz. 97 staat dat Ellen en Raf luisteren terwijl iets verderop staat dat Ellen de jongens opvangt?

Op blz. 195 staat ‘het heeft impact om heen’ i.p.v. op hem.

Verder is het boek goed geschreven. Hopelijk kan ik hem dit weekend uitlezen.

Sandra J. Paul
    Bijdrager
    Aantal berichten: 34

eb net de laatste pagina omgeslagen. Wat is me dit weer een boek, ik heb cor kwijt, fatale keuzes gelezen ook zo’n staaltje psychologisch werk. En dan nu kwijt wow, deze moet ik extra laten bezinken.

Wat een thema’s haal je hier aan, en wat een wendingen op het einde, had ik echt niet zien aankomen.

Bedankt voor je lieve woorden en vooral voor de geweldige recensie! Heel erg gewaardeerd.

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Erg interessant boek wat lekker wegleest. Ik ben nu het deel aan het lezen hoe Jim was voordat hij zijn geheugenverlies kreeg. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd is.

Dankjewel voor deze mooie woorden!

wormkeworm
    Bijdrager
    Aantal berichten: 99

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Ik ben niet echt iets tegengekomen. De teksten waar de hoofdstukken mee beginnen vind ik wel mooi en passend.

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Het verhaal leest als een trein. Ik voel ook echt de onrust en paniek groeien in Jim.

Zoals eerder geschreven heb ik echt moeite om het boek weg te leggen. Ik ben benieuwd naar het vervolg van het verhaal.

Fany Van Hemelen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 78

Ik ben eindelijk kunnen beginnen. Leest zo spannend dat ik eerste deel van Jim gewoon al volledig uitgelezen heb. Moet nu werken maar ga straks verder lezen. Wat mij dadelijk opviel is dat alle situaties goed uitgelegd worden met een gedetailleerde en vlotte schrijfstijl

helderinge
    Bijdrager
    Aantal berichten: 247

Na een ongelovelijke leesdip moet ik echt weer even wennen aan doorlezen. Een half jaar geen boek in handen gehad en nu dus deze. Over de dip heen, dat lukt met dit boek aardig moet ik zeggen want het leest lekker.

Wel inderdaad ook wat spelfoutjes die al eerder genoemd zijn ,

Het verhaal is anders dan ik vooraf had verwacht maar stelt niet teleur. Verassend en ook leuk dat vader en zoon om beurt vertellen.

Julia23
    Bijdrager
    Aantal berichten: 48

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    U nee, ik heb geen hele opvallende dingen gezien.

2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht? Jawel, Jim probeert te ontdekken wat er allemaal gebeurd is de afgelopen jaren. Maar ook weer niet, want er gebeurd van alles wat ik niet verwacht had.

3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Ik heb een paar kleine dingen gezien. Maar niet heel erg schokkend.

Het verhaal leest echt heerlijk, ik ben zo nieuwsgierig.

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Het verhaal is anders dan ik vooraf had verwacht maar stelt niet teleur. Verassend en ook leuk dat vader en zoon om beurt vertellen.

Dankjewel voor de lieve woorden!

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Ik ben eindelijk kunnen beginnen. Leest zo spannend dat ik eerste deel van Jim gewoon al volledig uitgelezen heb. Moet nu werken maar ga straks verder lezen. Wat mij dadelijk opviel is dat alle situaties goed uitgelegd worden met een gedetailleerde en vlotte schrijfstijl

Dankjewel Fany!

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.