15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1775
    #24042 |

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: .. punten, omdat ….

Plot: .. punten, omdat ….

Leesplezier: .. punten, omdat ….

Schrijfstijl: .. punten, omdat ….

Originaliteit: .. punten, omdat ….

Psychologie: .. punten, omdat ….

Gemiddelde beoordeling: .. punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

VERGEET OOK DE LEZERSRECENSIE NIET OP http://WWW.THRILLZONE.NL

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 327

Spanning: 10 punten, omdat Ik bleef gans het boek door geboeid en wou echt weten wat er precies gebeurd was.

Plot: 10 punten, omdat het een origineel verhaal is.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik heb echt van het boek genoten, vond het jammer dat hij uit was.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat Sandra heeft een prettige schrijfstijl.

Originaliteit: 10 punten, omdat ik nog geen ander boek tegen gekomen ben met dit thema.

Psychologie: 10 punten, omdat heel het boek door is een psychologische treffer.

Gemiddelde beoordeling: 10punten ja ik vond het een goed boek, die me nog een lange tijd zal bij blijven. Ik kon niet anders of hier een 10 voor geven.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 188

Spanning: 8 punten, omdat het vooral een psychologische spanning is, waardoor je het boek wilt uitlezen. Geen nagelbijtende spanning.

Plot: 9 punten, omdat het plot erg goed uitgewerkt is.

Leesplezier: 9 punten, omdat ik het boek heel graag las en vanaf de helft bijna in 1 ruk heb uitgelezen.

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het een aangename schrijfstijl is

Originaliteit: 8 punten, omdat het thema in het boek origineel is.

Psychologie: 8 punten, omdat de hoofdpersonages heel goed uitgewerkt waren. De andere personages wat minder maar ik snap het wel, want de perspectieven zijn van uit de kant van 2 personages geschreven.

Gemiddelde beoordeling: 8.5

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 188

Spanning: 10 punten, omdat Ik bleef gans het boek door geboeid en wou echt weten wat er precies gebeurd was.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik heb echt van het boek genoten, vond het jammer dat hij uit was.

Originaliteit: 10 punten, omdat ik nog geen ander boek tegen gekomen ben met dit thema.

Gemiddelde beoordeling: 10punten ja ik vond het een goed boek, die me nog een lange tijd zal bij blijven. Ik kon niet anders of hier een 10 voor geven.

@Lizzie, heb jij de link naar het boek op de website van Thrillzone? Ik vind hem niet.

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 191

Spanning: 10 punten, omdat je vanaf de eerste woorden tot aan de laatste letters de spanning voelt.

Plot: 10 punten, omdat je plotwending na plotwending krijgt voorgeschoteld.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik het boek niet weg kon/wilde leggen.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat het mede door de schrijfstijl je je bij je nek beet pakte en niet losliet, zelfs niet na de laatste woorden.

Originaliteit: 10 punten, omdat aan alles is gedacht. Trauma’s, seksualiteit, liefde en haat, vriendschap, alles wat er heden ten dagen speelt.

Psychologie: 10 punten, omdat je in het verhaal wordt getrokken. Het houdt je bezig en laat je nadenken.

Gemiddelde beoordeling: 10 punten

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 327

@lizzie, heb jij de link naar het boek op de website van Thrillzone? Ik vind hem niet.

Het boek staat er nog niet op. Ik heb hem ook niet gevonden.

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 129

Spanning: 10 punten

Spanning was continu te voelen door al de plotwendingen. Ik wilde doorlezen omdat ik de puzzel op wilde lossen.

Plot: 10 punten

Goed opgebouwd. Er wordt gespeeld met de tijdsperspectieven. Je wordt in het heden en verleden geworpen.

Leesplezier: 10 punten

de spanning en de manier van schrijven zorgde dat ik door en door wilde lezen en dit maakte alles tot een plezierig leesavontuur.

Schrijfstijl: 10 punten

de vlotte, beeldende en meeslepende manier van schrijven zorgt voor een meer dan plezierig leesavontuur.

Originaliteit: 10 punten

zeer origineel. Nu eens geen verhaal over dubieuze moorden maar een verhaal waarbij je geheimen mag ontcijferen. En ieder geheim is een puzzelstukje en je moet als lezer proberen deze puzzel op te lossen.

Psychologie: 10 punten
    je wordt het verhaal ingetrokken en je blijft je verbazen door de diverse gebeurtenissen. Ik heb in ieder geval op het puntje van mijn stoel gezeten.

Gemiddelde beoordeling 10 dik verdiende punten!!

Marieke-miek
    Bijdrager
    Post count: 47

Spanning: 9 punten, omdat het goed is opgebouwd en er tot de laatste pagina nog twists zijn

Plot: 9 punten, omdat het constant verrast

Leesplezier: 9 punten, omdat het vanaf het begin de moeite waard was

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het goed was te lezen en de schrijfstijl goed bij het verhaal paste

Originaliteit: 8 punten, omdat het originele twists had. Geheugenverlies is niet uniek, maar het is op een bijzondere manier uitgewerkt

Psychologie: 9 punten, omdat je als lezer constant op het verkeerde been wordt gezet.

Gemiddelde beoordeling: 8.7 punten

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 193

Spanning: .8. punten, omdat …vooral op het begin het niet echt spannend was maar mij wel een onderbuik gevoel gaf. De spanning kwam later wel maar niet echt dat ik op het puntje van mijn stoel zat.

Plot: ..9 punten, omdat …het vele plottwisten had die goed in elkaar zaten.

Leesplezier: .9. punten, omdat er zoveel gebeurt en je steeds op het verkeerde been wordt gezet….

Schrijfstijl: .9. punten, omdat …het een prettige schrijfstijl is .

Originaliteit: 10.. punten, omdat het zware thema’s bevat….

Psychologie: .9. punten, omdat …je steeds denkt hoe de vork in de steel zit maar het toch net elke keer weer anders gaat.

totaal 54 punten dus een dikverdiende 4 sterren

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 79

Spanning: 8 punten, omdat ik ervan geniet om een verhaal vanuit de verschillende personages te lezen. Hoe beleven zij de dingen die gebeuren en hoe gaan ze met elkaar om? Ik zat niet op het puntje van mijn stoel, maar voelde wel de spanning in mijn onderbuik opbouwen.

Plot: 6 punten, omdat er voor mij te veel plotwendingen in zaten en daardoor werd het verhaal wat ongeloofwaardig voor mij.

Leesplezier: 7 punten, omdat ik het verhaal goed vond, maar me soms ergerde aan de personages.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat ik het prettig vind om vanuit een wisselende perspectieven te lezen, niet te lange hoofdstukken waardoor de vaart in het lezen bleef.

Originaliteit: 8 punten, omdat er meer psychologische thrillers geschreven worden, maar de stijl van Sandra vind ik prettig om te lezen (ook al is dit pas het eerste boek dat ik van haar gelezen heb).

Psychologie: 9 punten, omdat de menselijke geest een mooi iets blijft. Je weet nooit waar bepaalde gedachten ineens vandaan komen en hoe dat kan leiden tot daden waarvan je zelf denkt: dat zou ik nooit doen.

<u>Gemiddelde beoordeling:</u> 7.6 punten

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

Sandra J. Paul
    Bijdrager
    Post count: 34

Waanzinnig! Dankjewel, dankjewel, dankjewel XXX

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Spanning: 8 punten, omdat het vooral een psychologische spanning is, waardoor je het boek wilt uitlezen. Geen nagelbijtende spanning.

Plot: 9 punten, omdat het plot erg goed uitgewerkt is.

Leesplezier: 9 punten, omdat ik het boek heel graag las en vanaf de helft bijna in 1 ruk heb uitgelezen.

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het een aangename schrijfstijl is

Originaliteit: 8 punten, omdat het thema in het boek origineel is.

Psychologie: 8 punten, omdat de hoofdpersonages heel goed uitgewerkt waren. De andere personages wat minder maar ik snap het wel, want de perspectieven zijn van uit de kant van 2 personages geschreven.

Gemiddelde beoordeling: 8.5

Bedankt Marieke! Zo lief van je – heel fijn dat je ervan genoten hebt XXX

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Spanning: 10 punten, omdat je vanaf de eerste woorden tot aan de laatste letters de spanning voelt.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat het mede door de schrijfstijl je je bij je nek beet pakte en niet losliet, zelfs niet na de laatste woorden.

Originaliteit: 10 punten, omdat aan alles is gedacht. Trauma’s, seksualiteit, liefde en haat, vriendschap, alles wat er heden ten dagen speelt.

Psychologie: 10 punten, omdat je in het verhaal wordt getrokken. Het houdt je bezig en laat je nadenken.

Bianca, dankjewel voor al je lieve woorden, ik was echt onder de indruk van je score. Heel erg gewaardeerd!

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Bianca, dankjewel voor al je lieve woorden, ik was echt onder de indruk van je score. Heel erg gewaardeerd!

Spanning: 10 punten

Spanning was continu te voelen door al de plotwendingen. Ik wilde doorlezen omdat ik de puzzel op wilde lossen.

Plot: 10 punten

Goed opgebouwd. Er wordt gespeeld met de tijdsperspectieven. Je wordt in het heden en verleden geworpen.

Leesplezier: 10 punten

de spanning en de manier van schrijven zorgde dat ik door en door wilde lezen en dit maakte alles tot een plezierig leesavontuur.

Schrijfstijl: 10 punten

de vlotte, beeldende en meeslepende manier van schrijven zorgt voor een meer dan plezierig leesavontuur.

Originaliteit: 10 punten

zeer origineel. Nu eens geen verhaal over dubieuze moorden maar een verhaal waarbij je geheimen mag ontcijferen. En ieder geheim is een puzzelstukje en je moet als lezer proberen deze puzzel op te lossen.

Psychologie: 10 punten
    je wordt het verhaal ingetrokken en je blijft je verbazen door de diverse gebeurtenissen. Ik heb in ieder geval op het puntje van mijn stoel gezeten.

Gemiddelde beoordeling 10 dik verdiende punten!!

Ongelofelijk, Jacobaan – dankjewel voor je hele fijne, mooie woorden. Ik vind het fantastisch!

Sandra J. Paul
    Bijdrager

Spanning: 9 punten, omdat het goed is opgebouwd en er tot de laatste pagina nog twists zijn

Plot: 9 punten, omdat het constant verrast

Leesplezier: 9 punten, omdat het vanaf het begin de moeite waard was

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het goed was te lezen en de schrijfstijl goed bij het verhaal paste

Originaliteit: 8 punten, omdat het originele twists had. Geheugenverlies is niet uniek, maar het is op een bijzondere manier uitgewerkt

Psychologie: 9 punten, omdat je als lezer constant op het verkeerde been wordt gezet.

Gemiddelde beoordeling: 8.7 punten

Zalig! Dankjewel voor je hele fijne woorden!

Spanning: .8. punten, omdat …vooral op het begin het niet echt spannend was maar mij wel een onderbuik gevoel gaf. De spanning kwam later wel maar niet echt dat ik op het puntje van mijn stoel zat.

Plot: ..9 punten, omdat …het vele plottwisten had die goed in elkaar zaten.

Leesplezier: .9. punten, omdat er zoveel gebeurt en je steeds op het verkeerde been wordt gezet….

Schrijfstijl: .9. punten, omdat …het een prettige schrijfstijl is .

Originaliteit: 10.. punten, omdat het zware thema’s bevat….

Psychologie: .9. punten, omdat …je steeds denkt hoe de vork in de steel zit maar het toch net elke keer weer anders gaat.

totaal 54 punten dus een dikverdiende 4 sterren

Fantastisch ingebrun, Dankjewel!!!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.