Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 086: Kroniek van een erfenis Kroniek van een erfenis, Voor het lezen

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 180

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Je ziet dat over vroeger gaat. De cover is zo bruin/goud. Het jongentje staat voor een huis en ik veronderstel dat het zijn “erfenis” is
    Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Leuke,vlotte en super leesstijl

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek? Super verhaal met beetje spanning

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 135

Cover: Iemand staat met zijn rug naar de camera voor een oud gebouw dat geflankeerd wordt door eveneens ouderwetse straatlantaarns in een straat met kasseien.
    Wel mooi door de wat wazige belichting maar ik zie geen verband met het boek. Het kan overal in Nederland of België zijn, ook in oude wijken in de VS vermoed ik.

Auteur: Nog nooit van gehoord, dus kan enkel meevallen

Verwachting: Van een psychologe verwacht ik een boek met psychologische diepgang, wat al aangekondigd wordt in de quote ‘Als je altijd een masker hebt gedragen, kan je dan nog worden wie je bent?’ Van een geheime erfenis verwacht ik een spannend verhaal waar stukje bij beetje meer informatie beschikbaar komt totdat de betekenis ervan duidelijk wordt en een mysterie wordt opgelost.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.