2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 101

Plot:.7 punten, enigszins ongeloofwaardig door te snelle stappen die genomen worden
    Leesplezier:.7 punten, door de mooie beschrijvingen van NY begin 1900
    Schrijfstijl:.7 punten, het boek over het algemeen lekker leest….
    Originaliteit:.7 punten, door de beschrijvingen van de homofilie van Christiaan in NY
    Psychologie:.7 punten, omdat het een beetje tegenvalt hoe met name Christiaan zich ontwikkelt….

Gemiddelde beoordeling:.7 punten

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 393

Geloofwaardigheid: 8 punten, omdat het verhaal bij mij geloofwaarig is overgekomen en met er ook wel iets bij voor kon stellen hoe het toen moest zijn gegaan en geweest.

Plot:8 punten, omdat ik het plot logisch in elkaar vond zitten waardoor het een bepaald structuur kreeg ivm de verschillende tijdsperiode waar het zich afspeelde.

Leesplezier:8 punten, omdat Ik heb vanaf het begin tot aan het einde met veel en goede inleving heb zitten lezen

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het soms wat melodramatisch was en dit goed in het verhaal vond passen.

Originaliteit: 8 punten, omdat het verhaal net dat beetje extra meer mee kreeg door het onderwerp.

Psychologie:8 punten, omdat bij Christiaan het psychologische aspect goed voelbaar was en hij zijn hele leven eigenlijk niet echt gelukkig is geweest.

Punten 48:6=8 (4****)

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.