16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 63

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: 7 punten, omdat het verhaal mij soms toch wat te onwaarschijnlijk voor komt

Plot: 8 punten, omdat de opbouw goed in elkaar zit. Misschien toch wel handig dat ergens kenbaar wordt dat het een vervolg op het eerdere boek is.

Leesplezier: 6 punten, omdat het gebruik van de vele Groenlandse namen mij afleidde en daardoor ook mijn leesplezier.

Schrijfstijl: 7 punten, omdat de zinnen goed liepen, vaak niet te lang waren. Helaas ook hier hebben de Groenlandse namen een debet .

Originaliteit: 9 punten, omdat er best heel wat gebeurd is en gebeurt in dit gebied van de wereld waar wij niets van afweten en alleen maar naar kunnen gissen. Mede vanwege de strategische ligging, ik denk dan aan wat Trump onlangs probeerde te doen.

Psychologie 8 punten, omdat de personages zich ontwikkelen in de lijn van het verhaal. Er worden dingen duidelijker maar lang niet bij alle personages.

Gemiddelde beoordeling: 7,5 punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.