4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 78

Spanning 7 punten, het verhaal kwam wat traag op gang en hoewel het me boeide, zat ik nergens op het puntje van mijn stoel

Plot: 7  punten, in het begin waren er teveel verhaallijnen.

Leesplezier: 8  punten, het duurde even, maar daarna boeide het me.

Schrijfstijl: 7 punten, ik moest heel erg wennen aan de deels wat wollige stijl.

Originaliteit: 9 punten, hoewel een ‘erfenis van een medisch/psycholisch experiment’ niet bijzonder is, werd deze wel op een andere maniergebruikt, met veel mededogen.

Psychologie: 9 punten, er zijn twee psychologische factoren: Teresa en kind 39. Vooral de laatste was knap uitgewerkt

Gemiddelde beoordeling: 7,8 punten

Britt1989
    Bijdrager
    Post count: 80

Spanning: 8 punten, omdat ik het erg spannend vond

Plot: 8 punten , omdat het een goede opbouw van het verhaal heeft en een spannend eind, het loopt van losse verhaallijnen naar 1 einde

Leesplezier: 7 punten, omdat ik het begin nog niet zo interresant vond maar daarna wel,

Schrijfstijl:. 8 punten, omdat mooi geschreven

Originaliteit: 8punten, omdat het een uniek verhaal is.

Psychologie: 8 punten, omdat het je wel aan het denken zet.

Gemiddelde beoordeling: 7.8 punten

Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 128

Spanning: 8 punten, omdat het best spannend was op meerdere verhaallijnen.

Plot:9 punten, omdat ik ondanks dat ik wel wist wie het had gedaan niet wist hoe het uiteindelijk af zou lopen. Onverwacht einde die leuk was uitgewerkt.

Leesplezier: 10 punten, omdat het gewoon een prachtig boek is die goed leesbaar is. Je wordt helemaal in het verhaal gezogen.

Schrijfstijl:8 punten, omdat het toegankelijk is geschreven.

Originaliteit:10 punten, omdat dit toch een uniek verhaal is. Ik heb sympathie voor de dader en dat heb je niet zo vaak in thrillers.

Psychologie:8 punten, omdat ik wel vond dat de personages naar mijn smaak goed waren uitgewerkt. Je kon lezen over kind 39 en waarom dat hij tot deze daden is overgegaan. Misschien waren de hoofdrolspelers daarom iets minder uitgewerkt. De aandacht lag mijns inziens wat meer bij kind 39. Wellicht kan hij als hoofdrolspeler worden gezien?

Gemiddelde beoordeling:8.8 punten

Jetske
    Bijdrager
    Post count: 18

Spanning: 7 punten, omdat het niet nagelbijtend spannend is

Plot: 7 punten, omdat het kind al direct duidelijk was. Ik heb er geen 6 van gemaakt omdat de arts wel een kleine verrassing was.

Leesplezier: 6,5 punten, omdat het boek wel boeit maar niet zo dat ik het boek niet weg kon leggen

Schrijfstijl: 6 punten, omdat het mij wat meer YA overkwam

Originaliteit:7,5 punten, omdat er gekozen is voor een redelijk unieke commisaris

Psychologie: 6 punten, omdat er naar mijn idee weinig psychologie bij kwam kijken. Karakters komen wel tot leven maar mogen meer uitgebouwd worden.

Gemiddeld: 6,6

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.