Home Forums Leesclub 136: Kamer 305 Kamer 305, Tijdens het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 13

ik vond het verhaal makkelijk te lezen. in het begin is het even wennen dat er telkens vanuit een ander gezichtspunt wordt gekeken, maar dat went snel.
    einde was al een tijdje te zien, maar toch nog vermakelijk.

Alex Van Damme
    Bijdrager
    Post count: 67

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Geen opmerkelijke citaten
    2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Ja.
    3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Ik had er eentje maar ik vind het niet terug, nochtans had ik wel de pagina gemarkeerd.

4. Voorkom het plaatsen van spoilers. Spoilers zijn stukken tekst over een boek waarin teveel van de verhaallijn wordt weggegeven. Niet doen! Dit wordt door je collega lezers niet op prijs gesteld!

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 180

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Hij is door. Zijn levenloze ogen staren me verwijgend aan, zijn dode lippen vormen moeizaam een paar woorden. “Waar was je? Ik had je nodig en je was er niet, Waar was je?”

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht? Op het begin moest ik wel even wennen aan de personages en wat ze met elkaar te maken hebben. Heb je dit door dan leest het als een trein met een onderhuidse spanning.

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 85

Nog geen opmerkelijke citaten of spellingsfouten tegen gekomen. Wel vond ik het heel erg wennen dat alles in de ik-vorm is. Zeer verwarrend. Inmiddels ben ik daar doorheen. Ik ben halverwege maar denk al te weten hoe het loopt… Zou ik jammer vinden. Wordt vervolgd.

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 69

Tot hiertoe geen opmerkelijke citaten, spellings- of grammaticale fouten tegengekomen.
    De verhaallijn verloopt soepel, het verhaal bouwt zich mooi op. Ik ben benieuwd naar de ontknoping.

Linda Mastwijk
    Bijdrager
    Post count: 3

Ben nu op de helft ongeveer, ik ben nog geen opmerkelijke citaten of spelfouten tegen gekomen.
    Het verhaal leest lekker, even in de personages komen in het begin, maar dat ging snel.
    Ben heel benieuwd wie de anonieme persoon is die er af en toe tussendoor komt.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.