5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 109

Leuke, interessante plot. Wel een beetje jammer dat de dader zo vroeg duidelijk was. Het blijft dan nog , voor de lezer, wel spannend hoe het verhaal zich verder zal ontwikkelen. Ik had het einde niet helemaal op deze manier zien aankomen, dus er was nog wel enige verrassing over.

Een aantrekkelijk boek, vooral doordat de gebeurtenissen uit verschillende perspectieven gepresenteerd worden aan de lezer. Hierdoor was het voor mij aantrekkelijk om door te blijven lezen. Verder is de schrijfstijl heel prettig en passend hierbij . Ik zou het typeren als een redelijk spannende boek. Met interessante personages.
    Het boek is interessant omdat je niet zo heel erg vaak tegenkomt dat je meerdere perspectieven het verhaal leest. Ga vooral zo door!

YvonneF
    Bijdrager
    Aantal berichten: 64

Ik ben alweer begonnen! 🙂

moedrie
    Bijdrager
    Aantal berichten: 83

Ik ben alweer begonnen! 🙂

Sucses zal moeilijk worden om dit boek te overtreffen.🤔

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Aantal berichten: 94

1. Wat een heerlijk verhaal en wat een onverwachte laatste bladzijde, heel nasty!!!!
    2. Het plot bouwt zich heel mooi op, je voelt aankomen dat het verschrikkelijk gaat worden, heel knap gedaan.
    3. Gaandeweg had ik wel een vermoeden. Alleen de laatste twist had ik echt niet aan zien komen… natuurlijk niet haha

Algemeen
    4. Ik moest heel erg inkomen. De verschillende hoofdpersonen en de moordenaar die vanuit ik-perspectief beschreven werden vond ik lastig. Vooral ook omdat er zoveel gelijk gebeurt en omdat je dan nog niet weet wat waarbij hoort. Uiteindelijk komt alles op een prachtige manier bij elkaar.
    5. Ik vind de schrijfstijl van Yvonne Franssen in eerste instantie erg wennen, moest me erg concentreren om de rode draad niet kwijt te raken.
    6. Spannend, ingewikkeld maar erg mooi.
    7. Mooi bedacht verhaal dat uit verschillende inzichten bij elkaar komt.
    8. Vooral doorgaan met spannende boeken schrijven!

Ingridje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 69

De plot
    Wat vind je van het plot?
    Zeer goed gevonden plot.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    De structuur van het plot is zeer goed uitgedacht en gestructureerd.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Het finale einde had ik niet zien aankomen en was toch nog even een “oh my”-momentje.

Algemeen
    Vond je Kamer 305 een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Kamer 305 is een zeer boeiend verhaal en had steeds mijn volle aandacht.
    Vind je de schrijfstijl van Yvonne Franssen prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl van de auteur is vlot, aangenaam om te lezen, begrijpelijk geschreven waardoor je aan één stuk door kon lezen.
    Stel….Yvonne Franssen vraagt aan jou om haar boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Kamer 305 zou ik typeren onder geloofwaardig. Hier en daar misschien wat ver gezocht maar dit doet niets af aan de spanning van het verhaal.

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik vond de verhaallijn van Kamer 305 vrij uniek. Het donorschap dat verweven wordt in de moorden (hoop dat dit niet als spoiler wordt aanzien) heb ik tot hiertoe nog niet veel in andere boeken gelezen… of ik lees misschien niet de juiste thrillers.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Yvonne Franssen mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Blijven schrijven en zeker in deze stijl want je kan de spanning goed vasthouden tot het einde.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.