8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 64

SJMSchrijft:

Ik ben even nieuwsgierig naar wat je bedoelt met dat de plot al eens gedaan is?

[/quote

Hans en Jeanine waren ook 1 persoon daar dacht ik aan toen ik het boek uit had, maar neemt niet weg dat Kamer 305 niet geweldig geschreven is hoop ook je volgende boeken te lezen

Nu moet je me even helpen,wie zijn Hans en Jeanine? 😉

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 83

SJMSchrijft:

Ik ben even nieuwsgierig naar wat je bedoelt met dat de plot al eens gedaan is?

[/quote

Hans en Jeanine waren ook 1 persoon daar dacht ik aan toen ik het boek uit had, maar neemt niet weg dat Kamer 305 niet geweldig geschreven is hoop ook je volgende boeken te lezen

Nu moet je me even helpen,wie zijn Hans en Jeanine? 😉

Anneliese de Waal
    Bijdrager
    Post count: 91

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).
    Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.
    Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:
    Spanning: .. punten, omdat ….9 punten, erg spannend boek.
    Plot: .. punten, omdat ….9 punten, een erg goed plot, tot het einde.
    Leesplezier: .. punten, omdat ….9 punten, heb het boek met veel plezier gelezen.
    Schrijfstijl: .. punten, omdat ….8 punten, een hele prettige schrijfstijl, erg begrijpelijk.
    Originaliteit: .. punten, omdat ….9 punten, omdat het plot zo goed was.
    Psychologie: .. punten, omdat ….9 punten, omdat is meerdere personen heb verdacht in het boek, tot het einde op het verkeerde been gezet.

Gemiddelde beoordeling: 53 punten
    Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).\

Eind cijfer 8,3

Anneliese de Waal
    Bijdrager
    Post count: 91

Geef jouw mening!
    Bedankt, uw beoordeling verschijnt binnenkort.

Recensie geplaatst, wordt beoordeeld en dan geplaatst.

Erpi
    Bijdrager
    Post count: 103

Spanning: .. 7, spanning was matig aanwezig
    Plot: ..7, de dader was al heel snel duidelijk. Wel leuk dat er toch nog wat verrassende elementen ingebouwd waren.
    Leesplezier: 7 met plezier gelezen ….
    Schrijfstijl: ..7,5 vlot en soepel lezend
    Originaliteit: 7.5 wisselende perspectieven erg leuk
    Psychologie: .7 sommige karakters hadden wat meer uitgediept mogen worden

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 208

Spanning: ..9 punten, omdat de spanning er meer dan voldoende was en ook goed wordt opgebouwd….

Plot: .. 9 punten, omdat …de dader op een gegeven moment wel bekend was maar het einde toch ook weer heel verrassend.

Leesplezier: .9. punten, omdat …het begin was wat wennen maar daarna moest het boek uit.

Schrijfstijl: 9 .. punten, omdat vlot en toegankelijk voor iedereen….

Originaliteit: .8. punten, omdat …ik niet eerder een boek las over orgaan donaties.

Psychologie: 9.. punten, omdat …de verhaallijnen kloppen maar ik ook geregeld op het verkeerde been werd gezet.

totaal 8.8 punten

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 92

Spanning: 8 punten, omdat het na een voor mij stroef begin gaandeweg steeds spannender werd en de dader steeds zieker werd.

Plot: 8 punten, omdat het verhaal op zich goed opbouwde, de laatste pagina’s waren nog wel erg shocking.

Leesplezier: 7 punten, omdat ik erg moest wennen aan de vele ik-personages

Schrijfstijl: 7 punten, omdat zie leesplezier maar dat ligt puur aan mij persoonlijk.

Originaliteit: 7 punten, omdat het verhaal op zich niet nieuw is. Wel mooi beschreven op een erg spannende manier

Psychologie: 9punten, omdat ik me heel goed kon inleven in de verschillende personages… heel knap gedaan.

Gemiddelde beoordeling: 7,6 punten

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 69

Spanning: 9 punten, omdat het verhaal zeer zeker spannend is tot op het einde.
    Plot: 9 punten, omdat ik het een origineel verhaal vond.
    Leesplezier: 9 punten, omdat het zeer vlot en makkelijk leest.
    Schrijfstijl: 9 punten, omdat de auteur een aangename schrijfstijl heeft.
    Originaliteit: 9 punten, omdat ik tot hiertoe nog niet veel gelezen heb rond moorden en donors.
    Psychologie: 9 punten, omdat in het verhaal duidelijk veel psychologische aspecten zitten. Met name naar de dader zijn motieven toe dan.

Gemiddelde beoordeling: 54 punten, maakt 9/10

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.