Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 11: Ondergrond Inschrijven voor leesclub Ondergrond

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1775
    #2398 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 11

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de elfde ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Ondergrond van Herman De Jonghe.

Het verhaal: Ondergrond

Ondergrond beweegt zich diep in de aarde en diep in de ziel van drie mensen, die zich met hand en tand verweren tegen meedogenloze ondergrondse krachten.

Een zware bomaanslag schokt Mechelen en haalt het leven van commissaris Charlotte Evenepoel en Europees ambtenaar Dina Louwerse overhoop. De terroristen hebben het gemunt op een Burundese familie die is ondergedoken in een Mechels kraakpand.

Langs alle kanten wordt het onderzoek gesaboteerd: blijkbaar genieten de daders bescherming. Dina meent te weten wie de schuldige is en informeert commissaris Evenepoel, zonder te beseffen hoeveel emoties ze oproept bij de politievrouw.

Intussen vraagt de geograaf Ivo Quagebuer zich af wat er precies in de grond steekt in de buurt van de Hitlerbunker in Brûly. Daar heeft hij meer belangstelling voor dan voor die wat opdringerige oud-leerling Fred De Hert, die na jaren dienst in Burundi weer contact zoekt met zijn vroegere leraar.

De schrijver: Herman De Jonghe

Herman De Jonghe (1941) groeide op in Antwerpen. Schrijven zat hem van jongs af in het bloed. Na het behalen van zijn masterdiploma fysica (1964) stapte hij in het onderwijs.

Vanaf 2003 begon hij aan de verwezenlijking van die andere levensdroom: het schrijven van fictie. Hij debuteerde met de wielerroman Koppenbergblues in 2008. Sindsdien verschenen er vijf boeken van zijn hand.

Uitgeverij Kramat stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Ondergrond) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op zondag 11 december 2016. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

angela93
    Bijdrager
    Post count: 6

Ik verwacht een spannend verhaal met veel wendingen en veel gelaagdheid. Ik denk dat de personages interessant zullen zijn vanwege hun verleden en ik ben erg benieuwd naar deze schrijver.

Herman De Jonghe
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik vind het een boeiend initiatief en kijk uit naar een dialoog met mijn lezers.
    Voor meer info over me: http://www.hdejonghe.be
    of FB-pagina: Herman De Jonghe schrijver

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Ik heb me ingeschreven. Spannend!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.