Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 062: Het meesterwerk Inschrijven voor leesclub Het meesterwerk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2007
    #12077 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 62

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tweeënzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Het meesterwerk van Geir Tangen.

Het verhaal: Het meesterwerk

Journalist Viljar Ravn Gudmundsson ontvangt een mail van iemand die aankondigt als scherprechter het leven van een vrouw te zullen opeisen die in zijn ogen een misdaad heeft begaan. Viljar doet het af als het zoveelste bericht dat hij ontvangt van iemand die om aandacht verlegen zit.

Maar als de vrouw de volgende dag onder verdachte omstandigheden dood wordt aangetroffen, realiseert hij zich dat het bloedserieus was. Zeker als hij na door de politie ondervraagd te zijn, weer een mail van de anonieme beul ontvangt.

Inspecteur Lotte Skeivoll moet op jacht naar een achteloze seriemoordenaar die erop uit lijkt de politie te willen tergen. Maar is hij zo achteloos?

++++++

‘Een fantastisch, gedurfd debuut van de grootste Noorse crimerecensent en -blogger.’

BOK

——– 

‘Tangen weet heel goed waar hij mee bezig is. Ontzettend spannend.’

Dagbladet

——– 

‘Sommige thrillers móét je gelezen hebben. Tangen heeft een meesterlijke thriller geschreven.’

Fyens Stiftstidende

De schrijver: Geir Tangen

Geir Tangen is met meer dan 170.000 lezers de populairste crimeblogger van Noorwegen. Het meesterwerk is zijn thrillerdebuut, dat hij begin 2016 in eigen beheer uitgaf. Maar na een maand werd het gepre-empt door Gyldendaal, een van Noorwegens meest prestigieuze uitgevers, en sindsdien maakt hij ook internationaal faam. De buitenlandse rechten zijn aan 15 landen verkocht.

Uitgeverij The House of Books stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Het meesterwerk) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 12 februari 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    maryam
    Bijdrager
    Post count: 259

Scandinavische thrillers zijn de laatste jaren mijn favoriete boeken en dat er weer een nieuwe schrijver bijgekomen is, beloofd nog veel leesplezier komende tijd. Hopelijk kan ik deze veel geroemde thriller snel lezen.

krisje peeters
    Bijdrager
    Post count: 80

De eerste scandinavische thrillers die ik las, waren ‘flauw’.
    Tot ik uiteindelijk op een uitgeverij kwam die enorm spannende thrillers liet verschijnen.
    Dit boek werd reeds gelezen door een vriend die me tagde in een facebookbericht met de commentaar: Krisje, deze moet je lezen!
    Ik heb hem dus op mijn ‘to read’ lijst gezet.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 273

Deze lijkt me weer een topper, dus mijn kans weer gewaagd en uitgelegd waarom ik deze wel wil lezen.

LJ1976
    Bijdrager
    Post count: 61

Vele positieve reacties op dit boek gelezen en ben fan van Scandinavische thrillers. Dus gauw ingeschreven!! ?

I'm a bibliophile.... Relax...., it just means I love books!

Sylvia ten Hove
    Bijdrager
    Post count: 23

Ik ben echt fan van Scandinavische thrillers. Lijkt me fantastisch om een nieuwe Scandinavische thrillerschrijver te ontdekken! Dit boek lijkt me echt gaaf. Duimen maar…

wiets
    Bijdrager
    Post count: 153

Wat een stuk die auteur!
    En dan een meesterwerk geschreven. Nogal logisch dat we allemaal zo enthousiast zijn.
    Kom maar op met ‘Het meesterwerk’.
    Ik heb er echt zin in.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 256

Heel erg gaaf een Scandinaviër, ben daar zo fan van, ik mag al meedoen met Het meisje in het ijs, en heb zojuist het gratis boek ontvangen. Ik geef aan iedereen de kans om een gratis boek te winnen, en denk dat ik maar meedoe met eingen exemplaar, er worden ook overal winacties aangeboden…. Heel graag lezen en meedoen, dat wel.

Liane
    Bijdrager
    Post count: 45

Het schijnt een goede thriller te zijn dus ik heb mij voor de leesclub ingeschreven.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 243

Ik heb mij vandaag ingeschreven voor de leesclub het meesterwerk. Ben benieuwd of het meesterwerk ook echt een meesterwerk is!

Inge
    Bijdrager
    Post count: 18

Heb alleen nog maar positieve berichten gelezen over Het meesterwerk, ben heel benieuwd naar dit debuut!

lianeem
    Bijdrager
    Post count: 50

Super! Ik ben heel benieuwd naar dit boek!

Severine
    Bijdrager
    Post count: 133

Ziet er erg goed uit!

Francis
    Bijdrager
    Post count: 85

Ik vind Scandinavische thrillers helemaal top. Ik heb vaker een debuut van een scandinavische schrijver gelezen en dat viel zeer goed in de smaak. Ik denk dat Geir Tangen ook wel bij mij in de smaak valt. Want een meesterwerk als debuut schrijven dat belooft veel goeds. Ik ben heel benieuwd.

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 50

Ben heel erg benieuwd naar dit “Meesterwerk”en heb zin om weer eens aan een spannende leesclub mee te doen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.