Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 33: Evenwicht Inschrijven voor leesclub Evenwicht

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1019
    #6481 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 33

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de drieëndertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is Evenwicht van Jacqueline Coppens.

Het verhaal: Evenwicht

Na een moeilijke jeugd heeft Marli haar leven weer op orde en wil eindelijk iets aan haar overgewicht doen. In het Oostland ziekenhuis, waar ze op de medische registratie werkt, worden sinds enige tijd maagverkleiningen uitgevoerd door dokter Van de Boom, een alom geprezen chirurg.

Marli wil meer weten over deze ingreep en duikt wat dieper in de patiëntendossiers, maar komt dan tot een schokkende ontdekking. Als ze meerdere bedreigingen ontvangt, beseft ze dat iemand niet zo blij is met haar gesnuffel.

Moet ze de waarheid naar buiten brengen en tegen welke prijs? Wie kan ze nog vertrouwen?

++++++++++++++

Evenwicht behoorde tot de laatste drie kanshebbers voor de Coffee Company Book Award, een literaire prijs voor het beste manuscript van niet eerder gepubliceerde schrijvers.

‘Het verhaal heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Boulimia en een ingewikkelde moeder-dochterrelatie passeerden de revue. Ik denk dat dit een boek is dat voor een heel breed publiek toegankelijk is.’
    Janneke Siebelink, hoofdredacteur bol.com en jurylid Coffee Company Book Award

‘Evenwicht is een originele en knap geconstrueerde thriller, met een flinke dosis onderhuidse spanning’.
    Linda Jansma, bestsellerauteur

De schrijver: Jacqueline Coppens

Jacqueline Coppens komt uit het bibliotheek-vak. Ze was hoofd van het medisch informatiecentrum in een streekziekenhuis. Tegenwoordig heeft ze een eigen tekstbureau, is recensent voor Hebban.nl/Crimezone en redacteur bij de Boekenkrant. Ze won verschillende schrijfwedstrijden en publiceerde verhalen in diverse bundels. Jacqueline woont en werkt in Hardenberg.

Uitgeverij Ellessy stelt 10 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans.

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Evenwicht) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 22 mei 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Axelle
    Bijdrager
    Post count: 161

Lijkt mij een geweldig boek. Mij dan ook aangemeld 🙂

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 67

Dit lijkt me weer een geweldig spannend boek. Goede keuze Thrillzone!

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

aangemeld

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 172

Ook over dit boek heb ik al veel goeds gelezen. Ik kijk even hoeveel ik deze week kan lezen en of de tijd toelaat om me aan te melden!

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 100

Haar naam zie ik regelmatig voorbij komen en ik ben reuze benieuwd naar haar schrijfkunsten dus heb ik me aangemeld voor deze leesclub.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 249

Ik heb dit boek hier liggen dus lees graag mee met eigen exemplaar.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 146

Lijkt me een boek met een spanning, en misschien voor mij iets extra omdat het wat medisch getint is .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.