Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 071: De vrouw die terug moest Inschrijven voor leesclub De vrouw die terug moest

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2007
    #13528 |

+++ Scandinavische thriller ++ Scandinavische thriller ++ Scandinavische thriller +++

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 71, De vrouw die terug moest van Lina Bengtsdotter

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de eenenzeventigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: De vrouw die terug moestvan Lina Bengtsdotter.

Het verhaal: De vrouw die terug moest

Fan van Lisbeth Salander uit de Millennium-trilogie, van Saga Norén uit The Bridge en van Sarah Linden uit The Killing?

Dan raak je zeker verslaafd aan Charlie Lager Op een warme zomeravond verdwijnt de zeventienjarige Annabelle uit het afgelegen dorpje Gullspång. De politie kan geen enkele aanwijzing vinden, haar ouders zijn radeloos.

In Stockholm krijgt de ervaren rechercheur Charline ‘Charlie’ Lager te horen dat zij op de zaak wordt gezet. Met tegenzin gaat Charlie naar Gullspång – het dorp waar ze is geboren. Ze is er sinds haar veertiende niet meer geweest, en met reden. Charlie gedraagt zich namelijk niet zoals men van vrouwen verwacht: veel korte seksuele relaties, geen kinderwens en niet bezig met wat anderen van haar vinden.

Tijdens haar zoektocht naar de waarheid over Annabelle wordt ze hardhandig geconfronteerd met haar eigen verleden, en de geheimen die in Gullspång altijd diep weggestopt werden. Kan ze iets voor de verdwenen Annabelle doen? En kan Charlie zelf nog wel geholpen worden?

+++++

‘Briljante detective, indringend als een Zweedse zomernacht.’ Dagens Nyheter

‘Dé crimehit van deze zomer.’ Sveriges Radio

‘Niet voor niets verkozen tot thrillerdebuut van het jaar.’ Dagbladet

De schrijver: Lina Bengtsdotter

Lina Bengtsdotter (1977) groeide op in Gullspång, waar de Charlie Lager-serie zich afspeelt. Tegenwoordig woont ze met haar kinderen in Stockholm, en werkt ze als docente Zweeds en psychologie. De vrouw die terug moest werd in Zweden verkozen tot thrillerdebuut van het jaar.

Uitgeverij HarperCollins Holland stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (De vrouw die terug moest) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 30 april 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZoneop de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Brigitte
    Bijdrager
    Post count: 37

ik heb mij net aangemeld! het lijkt mij weer een spannende scandinavische thriller.

Hopelijk ben ik er deze keer weer bij. al weer een tijdje terug, dat ik geluk heb gehad.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 273

Scandinavische thrillers, echt wel mijn ding.
    Dus heb ik me net ingeschreven…nu maar duimen dat ik bij de gelukkigen behoor.
    Charlie wil ik echt wel leren kennen ….

Alice1812
    Bijdrager
    Post count: 141

Ik wil best verslaafd worden aan Charlie dus ik hoop erg dat ik het boek mag lezen!

Those who don't believe in magic will never find it.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 187

Als ik dit zo lees, lijkt mij dit weer een fantastisch boek en kijk ik er sowieso naar uit. Graag zou ik mee willen doen met deze leesclub en heb ik me direct opgegeven. Alleen…. ik heb per ongeluk sunnie31 geschreven ipv sunnie031. Maar dat gaat vast goed komen.
    Als Charlie net zo zal zijn als Saga of Lisbeth Salander, moet deze me wel goed lijken en ik ben ook gek op thrillerdebuuts! Ik verwacht dat ik weer enorm zal gaan genieten van een goede thriller, vol met spanning en onverwachtse wendingen.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 259

Maakt Charlie Lager het kwartet met Lisbeth Salander, Saga Noren en Sara Linden compleet, ik kan niet wachten!

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 243

Ik heb mij ook ingeschreven voor de leesclub De vrouw die terug moest. Lijkt me een spannend verhaal met een diepere achtergrond.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 358

Ik las alle delen van de Millennium en The Killing reeks. Heerlijke boeken dus ook maar een kansje gewaagd en mij aangemeld,

maria
    Bijdrager
    Post count: 384

Was een fan van de millenniumtrilogie, dus ook een kans gewaagd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.