Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#1 Leesclub 16: Dancer Inschrijven voor leesclub 16: Dancer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1335
    #3818 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 16

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zestiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Dancer van Christine Bols.

Het verhaal: Dancer

“Jouw toekomst ligt in het verschiet, maar je verleden is onuitwisbaar.” Het inspecteursduo Sackley en McCool wordt ter hulp geroepen door de politie van Santa Cruz in Californië. In de badstad is een seriemoordenaar actief die jonge vrouwen vermoordt aan een duizelingwekkende snelheid.
    Dan valt een derde slachtoffer. Ze hebben alle redenen om aan te nemen dat nummers vier en vijf snel zullen volgen. Ondanks de tegenwerking van het plaatselijke korps en de geringe aanknopingspunten die ze hebben, proberen ze de moordenaar op te sporen en een volgend slachtoffer te vermijden.

Op een ingenieuze manier proberen Sackley en McCool de dader in de val te lokken.

Over Greenfields: Prachtig geschreven, goed onderbouwd en waterdicht verhaal, levensechte personages (Hebban.nl)
    Dancer is het vierde boek in de spannende serie met Tim Sackley en Jude McCool, inspecteurs bij het politiekorps van Corvallis, Oregon. Eerder al verschenen Vrouwen van Corvallis, Waverly en Greenfields.

De schrijver: Christine Bols

Christine Bols werd op kerstdag 1950 geboren in Brasschaat in België. Ze woont met haar Britse partner in Herselt in de provincie Antwerpen. Haar liefde voor het schrijven ontstond toen ze als twaalfjarige een eerste prijs behaalde met een kortverhaal voor een interscholenwedstrijd. Sindsdien is die liefde alleen maar gegroeid, wat voor deze laatbloeier in 2012 resulteerde in de spannende debuutroman Vrouwen van Corvallis. Als locatie koos ze voor de staat Oregon in de VS, waar ook de opvolgers Waverly en Greenfields zich afspelen.

De auteur stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Dancer) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op zondag 29 januari 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 247

Lijkt mij een spannend verhaal en terug van een landgenoot die ik nog niet ken. Hopelijk mag ik mee doen

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

ingeschreven, dit deel heb ik nog niet!

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 283

Ga ook mij aanmelden. Ik heb de vorige delen achter elkaar gelezen. Deze ontbreekt nog in de kast.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 328

Ik zou best wel mee willen lezen maar ik sla over, heb nog een stapel recensie boeken liggen die eerst gelezen moeten worden. beetje bijwerken moet ik.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.