Home Forums Leesclub 182: Zonder zintuigen Inschrijven leesclub Zonder zintuigen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 182; Zonder zintuigen – Ed James 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-tweeëntachtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is de thriller: Zonder zintuigen van Ed James

Het verhaal: Zonder zintuigen

Een al wekenlang vermiste vrouw wordt zwaargewond langs een autoweg teruggevonden. Ze praat niet en is erg vermagerd. De politie tast volledig in het duister. Wat is er met deze vrouw gebeurd? Wanneer enkele dagen later opnieuw een vermiste persoon in verwarde toestand wordt aangetroffen, blijkt al snel dat er een macaber spel wordt gespeeld met de zintuigen van de slachtoffers…

Inspecteur Aidan Corcoran en forensisch psycholoog Marie Palmer moeten samenwerken om de zaak tot een goed einde te brengen. Als niet veel later nog een vrouw wordt vermist, beseffen ze dat werkelijk elke seconde telt. Welk motief heeft deze ontvoerder?

Zonder zintuigen is het ijzersterke eerste deel in een reeks met Aidan Corcoran en Marie Palmer in de hoofdrol.

De schrijver: Ed James

Ed James is auteur van een succesvolle reeks thrillers rondom inspecteur Simon Fenchurch. In Zonder zintuigen introduceert hij zijn nieuwe hoofdpersonages Aidan Corcoran en Marie Palmer. Hij woont in de buurt van Edinburgh, Schotland.

Uitgeverij HarperCollins Holland stelt 10 leesexemplaren (5 ePubs en 5 paperback) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; paperback of ePub
    • Waarom je aan deze leesclub (Zonder zintuigen) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 17 augustus 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Laat in de leesclub  nu al weten wat je van deze auteurs, boek en leesclub verwacht.

Wenst u deze mailing in de toekomst niet meer te ontvangen, meld dit aan leesclub@thrillzone.nl

de_Stefs
    Bijdrager
    Aantal berichten: 51

O, dit lijkt me een gruwelijke thriller. Die wil ik wel lezen. Wat zou er gedaan kunnen zijn dat de vrouwen er zo uit komen? En het is een eerste deel van een serie, dan vraag ik me altijd af hoe de personages neergezet worden: zijn ze voor dit verhaal voldoende uitgewerkt en blijft er toch genoeg ontwikkeling mogelijk in volgende delen?

Corine12
    Bijdrager
    Aantal berichten: 78

Ingeschreven, ik ben benieuwd naar dit eerste boek van een nieuwe reeks.

Dini57
    Bijdrager
    Aantal berichten: 364

Ook aangemeld want ik ben benieuwd naar dit eerste deel.

Tineke Spraakman-Visscher
    Bijdrager
    Aantal berichten: 61

De intro belooft een heel spannende thriller. Ben erg benieuwd. Heb nog niet eerder een boek van deze auteur gelezen. Wordt dus hoog tijd om kennis te maken 😊

jajansen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 226

Ik ben ook benieuwd. Ken de schrijver ook niet, maar altijd leuk een nieuwe schrijver en serie te leren kennen.

Hilona
    Bijdrager
    Aantal berichten: 6

Lijkt me een gruwelijk goed boek. Voor mij een nog onbekende auteur en ik vind het altijd fijn om nieuwe auteurs te ontdekken. Ik heb hier nog nooit meegedaan aan een leesclub, maar ik geniet altijd enorm van de actie/interactie tussen de leesclubleden.

P. Holla
    Bijdrager
    Aantal berichten: 38

Dit boek nodigt uit tot een echte thriller……
    De auteur is mij niet bekend. Mooie start om met de introductie van nieuwe personages/ serie een eerste stap te zetten.
    De verhaallijn klinkt heerlijk voor een thriller om te lezen. Beetje in de geest van Mads Peder Nordbo en M. J. Arlidge.
    De cover vind ik zeker bij de verhaallijn passen. De rode lippen springen eruit, net als het haar voor het gezicht.
    Angst doet wat met een mens, de onzekerheid, geen houvast. Wat maakt dat de gevonden personen niet spreken?
    De volgende persoon is dat een man of een vrouw? Zo benieuwd hoe dit uitgewerkt wordt in dit boek.
    Zoals er staat een ijzersterk eerste deel, dat klinkt heel uitdagend; de lat wordt hoog gelegd voor mijn verwachtingen.
    Hoop dat het boek mij mee neemt in de verhaallijn, mij op het puntje van mijn stoel krijgt zodat ik het wil, moet en zal uitlezen.

Zohra
    Bijdrager
    Aantal berichten: 284

Wat is er met deze vrouwen gebeurd,en waarom “mogen ze blijven leven.Is de dader/daderes er van overtuigd dat ze niet verraden waar hij/zij zich bevindt.Heeft hij/zij hen zo in de macht.
    Ik zou het graag willen lezen.

ashley124
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Ben echt super benieuwd naar dit boek. Een nieuwe schrijver wat ik altijd leuk vind om uit te proberen 😊

Janny
    Bijdrager
    Aantal berichten: 29

Klinkt als een superspannende thriller. Heb nog niet eerder iets van Ed James gelezen, dus ben erg benieuwd.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.