Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 174: Zonder gezicht Inschrijven leesclub Zonder gezicht

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 174; Zonder gezicht – Robert Bryndza 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-vierenzeventigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Zonder gezicht van Robert Bryndza.

Het verhaal: Zonder gezicht

Kate Marshall is een sterke vrouwelijke hoofdpersoon à la Erika Foster en Helen Grace

Zestien jaar geleden was Kate Marshall een veelbelovende jonge politiedetective bij de Londense politie. Tot ze de opdracht kreeg een seriemoordenaar op te sporen, en hij haar eerst vond. Kate’s carrière eindigde in een schandaal en ze bleef getraumatiseerd, verraden en publiekelijk vernederd achter.

Jaren later worstelt Kate nog steeds met de gevolgen als ze de kans krijgt haar verleden recht te zetten. Er lijkt een copycat-moordenaar actief die het afgrijselijke werk van zijn idool voortzet. Kate wordt opnieuw de verwrongen geest in getrokken van een moordenaar die ze maar al te goed kent. Ooit was ze het beoogde vijfde slachtoffer – en zijn opvolger lijkt vast van plan om het werk nu af te maken.

“Een bloedspannende start van Bryndza’s nieuwe serie. De lezers zullen ernaar uitkijken om meer over de complexe Kate te kunnen lezen.” Publishers Weekly

De schrijver:

Robert Bryndza is acteur en auteur en in Engeland geboren en heeft in Canada en Amerika gewoond voor hij zich met zijn partner vestigde in Slowakije. Zijn boeken met Erika Foster in de hoofdrol zijn over de hele wereld bestsellers. Zonder gezicht is het eerste deel van een nieuwe serie met Kate Marshall in de hoofdrol.

Uitgeverij Boekerij stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en/of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je voorkeur hebt voor een paperback of ePub:
    • Waarom je aan deze leesclub (Zonder gezicht) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 06 juli 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Dini57
    Bijdrager
    Aantal berichten: 364

Erg benieuwd naar zijn nieuwe reeks.

Linda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 116

Ik heb de hele serie gelezen en je gaat gewoon een beetje houden van Erika en haar collega’s Kate Moss, James Peterson en Isaac Strong. Ook al zit er altijd een tijd tussen de verschillende delen maar je zit zo weer in het verhaal en herkent de diverse karaktertrekken en gewoontes van het politie-team en hun naasten.

Heel gaaf dat de schrijver lef heeft en het aandurft om na de serie met Erika Foster, nu een thriller serie te starten met de jonge Kate Marshall in de hoofdrol. Zal ze net zo goed zijn als Erika? En dag en nacht bezig zijn met de zaak Operatie Hemlock, De Kannibaal van Nine Elms?

roodkapje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 255

Ik heb tot nu toe nog geen boeken van Robert Bryndza gelezen, maar veel goede berichten over gezien. Ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe serie. Zou deze spannend en meeslepend en vol onverwachte ontwikkelingen zijn?

Jolanda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 119

De serie met Erika Foster heb ik gelezen. Wat een schrijver! Er zijn maar weinig schrijvers die een serie tot het laatste boek zo super spannend hebben laten eindigen.

Nu is er een nieuwe serie met Kate Marshall in de hoofdrol. Wel zeer gewaagd want kan je een nog sterkere persoonlijkheid neerzetten als Erika Foster. Ik heb zo benieuwd dus kijk erg naar het boek uit!!

Jolanda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 119

Roodkapje

Zeer de moeite waard om deze serie hoog op je lijstje te zetten!!

ChristineB
    Bijdrager
    Aantal berichten: 73

Ik heb de serie met Erica Foster volledig gelezen. Heel benieuwd hoe hij het personage Kate Marshall zal neerzetten.

Corine12
    Bijdrager
    Aantal berichten: 78

Ik ben zeer benieuwd naar het eerste deel van deze nieuwe serie.

wiets
    Bijdrager
    Aantal berichten: 153

Heeft alweer goede beoordelingen!
    Ik ben heel benieuwd naar dit boek; is vast superspannend.
    En als het dan goed bevalt een hele serie erachteraan lezen;) heerlijk

Tineke Spraakman-Visscher
    Bijdrager
    Aantal berichten: 61

Ik ben heel benieuwd naar Kate, kan zij Erika gaan evenaren? De boeken met Erika zijn allemaal erg goed, een uitdaging voor de auteur om dit te evenaren.

Brigitte
    Bijdrager
    Aantal berichten: 37

Hoi,

ik heb me aangemeld voor het papieren boek van Robert Bryndza, de nieuwste alweer.
    Ik heb de serie helemaal gelezen, en vind ze allemaal goed.

helderinge
    Bijdrager
    Aantal berichten: 247

Ik heb me ingeschreven omdat ik eigenlijk de cover al heel erg mooi vind. Het verhaal spreekt me ook aan en het is een eerste deel van een reeks. Ik ben zeer benieuwd.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.