Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 166: Zonder genade Inschrijven leesclub Zonder genade van Johan Andersen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2079

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Inschrijven ThrillZone leesclub 166; Zonder genade – Johan Andersen

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-zesenzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Zonder genade van Johan Andersen.

Het verhaal: Zonder genade

Op een ochtend in september worden Neli Panka, hoofdinspecteur bij de Amsterdamse recherche, en ex-commando Eugene Hamer bij een bizarre moord geroepen. Er zijn zes doden gevonden op een industrieterrein in Zaandam. Is het een afrekening in het criminele milieu? Een rituele moord?

Kort daarna ontploft er een autobom op de Dam. De aanslag wordt geclaimd door een groepering die zich De Discipelen van De Brandende Dageraad noemt. Hun doel: wraak nemen op Nederland.

Hamer en Panka gaan samen op jacht naar het brein achter de moorden en de aanslag: De Jakhals. Niemand weet wie hij is, maar hij wordt gezien als de gevaarlijkste terrorist van Europa. Zijn ware motieven zijn duister, maar zijn boodschap is duidelijk: pak me, voordat de volgende bom afgaat…

De schrijver: Johan Andersen

Johan Andersen is een Nederlandse uitgever en schrijver. Dodenstoel is zijn eerste thriller en had veel succes. Zonder genade is zijn tweede Hamer & Panka thriller. Andersen woont met zijn vrouw en kinderen in Zaandam.

Uitgeverij HarperCollins Holland stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je voorkeur hebt voor een papieren boek of ePub:
    • Waarom je aan deze leesclub (Zonder genade) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 25 mei 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    coenraad
    Bijdrager
    Aantal berichten: 412

mail is gestuurd . Klinkt goed deze intro van Zonder genade

Karen Steyaert
    Bijdrager
    Aantal berichten: 26

Mij zopas ingeschreven voor deze leesclub.
    De auteur is voor mij onbekend, maar als ik de achterflap van het boek lees, verwacht ik een heel spannend verhaal!
    Sinds een weekje ben ik lid hier, en het zou dan ook mijn eerste leesclub bij jullie zijn.
    Heel veel zin in!

roodkapje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 255

Ik heb Dodenstoel gelezen en dat had een spannend complex plot met veel karakters. Benieuwd of deze tweede Hamer&Panka thriller net zo spannend is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.