Home Forums Leesclub 144: VOX Inschrijven leesclub VOX

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1686
    #25597 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

======= EXTRA LEESCLUB I.V.M. DE DECEMBERMAAND =======

Inschrijven ThrillZone leesclub 144; VOX van Christina Dalcher

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-vierenveertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  VOX  van  Christina Dalcher.

Het verhaal:  VOX

Je mag honderd woorden per dag spreken. Eén woord meer en je krijgt een stroomstoot van duizend volt. Welkom in het nieuwe Amerika.

Dr. Jean McClellan brengt haar tijd in stilte door. Ze heeft een teller om haar pols die elk woord bijhoudt dat ze spreekt. Ieder woord boven de honderd zorgt voor een krachtige stroomstoot. En dat is niet de enige maatregel die de nieuwe regering heeft opgelegd.

Sinds er een extreem conservatieve partij aan de macht is gekomen, zijn miljoenen vrouwen hun baan kwijtgeraakt. Hun bankrekeningen zijn bevroren, hun paspoorten ingetrokken. Meisjes leren niet langer lezen en schrijven. Wie zich niet aan de regels houdt, wordt weggevoerd naar een heropvoedingskamp en komt nooit meer terug.

Dan staan er ineens twee mannen op de stoep. Voordat Jean het zwijgen werd opgelegd, was ze een begenadigd wetenschapper en nu is haar kennis hard nodig. De mannen doen Jean een aanbod dat ze niet kan weigeren: ze mag weer ongelimiteerd praten. Maar tegen welke prijs?

“Hét boek van dit moment.’ Marie Claire

“Een angstaanjagend verhaal in de stijl van The Handmaid’s Tale.’ Elle

De schrijver: Christine Dalcher

Christina Dalcher werkte als taalkundige op de City University London voor ze zich op schrijven richtte. Als ze niet aan het schrijven is, zit ze waarschijnlijk in een hoekje haar stukgelezen exemplaar van De Shining te herlezen, of eet ze pasta in de straten van Napels.

Uitgeverij Meulenhoff Boekerij stelt 15 leesexemplaren (ePubs en paperbacks)  beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (VOX)  deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 12 december 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen  en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Steph
    Bijdrager
    Post count: 18

Ik spring een gat in de lucht dat er van dit boek een leesclub komt! Ik ga me alvast inschrijven, hopelijk ben ik bij de gelukkigen voor dit vervroegde kerstcadeau!

Marjoleine
    Bijdrager
    Post count: 27

Ja!! VOX! Dit lijkt me zo’n fantastisch boek, ik ga me gelijk inschrijven

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 207

Ik heb mij vandaag ingeschreven voor VOX. Zal het Jean lukken om verandering te brengen? En waarom zijn vrouwen mond dood gemaakt en mogen maar 100 woorden per dag spreken. Ik ben nieuwsgierig!

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 324

Dit boek staat al lang op mijn verlanglijst dus nu aangemeld.
    En duimen maar.

danielle
    Bijdrager
    Post count: 29

Hier draaien de duimen ook overuren. Hoop dat ik mee mag doen. Dit boek staat echt hoog op mijn “ ik wil dit zo graag lezen lijstje”
    Maar zo te lezen ben ik niet de enige die dat op zijn of haar lijstje heeft staan.

saartje
    Bijdrager
    Post count: 48

Jaaaaa vox!! Dit boek lijkt me geweldig. Heb er al zoveel super goeds over gehoord dat het hoog op mijn te lezen lijst staat. Kijk er echt naar uit nu maar duimen dat ik erbij ben.

Annemie
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik kijk er ook al naar uit om dit boek te lezen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.