Home Forums Leesclub 168: Verzwegen Inschrijven leesclub Verzwegen

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1959
    #29042 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 168; Verzwegen – Karin Slaughter 

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-achtenzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Verzwegen van Karin Slaughter.

Het verhaal: Verzwegen

Jubileumjaar 2020: de twintigste bestseller van Karin Slaughter, de onbetwiste QUEEN of CRIME

Een studente is in haar eentje aan het hardlopen in het bos. Ze prent zichzelf in dat ze geen reden heeft om bang te zijn, maar ze heeft het gruwelijk mis. Een monster houdt zich schuil tussen de bomen, en hij wacht op het juiste moment om toe te slaan.

Jaren later zit de dader achter slot en grendel en is de zaak gesloten. Maar wanneer er een jonge vrouw op exact dezelfde wijze wordt aangevallen, heropenen Will Trent en Sara Linton het dossier.

Hoewel het oorspronkelijke spoor is doodgelopen – herinneringen zijn vervaagd, getuigen verdwenen – tikt de klok genadeloos door, want de moordenaar aast op zijn volgende slachtoffer… 

Verzwegen is het tiende boek met Will Trent in de hoofdrol

De schrijver: Karin Slaughter

Internationaal bestsellerauteur Karin Slaughter is een van ’s werelds meest gewaardeerde schrijvers. Haar weergaloze thrillers zijn in 33 talen verschenen en wereldwijd zijn er meer dan 30 miljoen exemplaren van verkocht.

Karin Slaughter baseert haar boeken altijd op waargebeurde misdaden, waarbij het haar meer om het motief gaat dan om de misdaad zelf. Ze grijpt de kans die ze als auteur heeft om lastige thema’s aan de kaak te stellen. Geweld tegen vrouwen speelt een belangrijke rol in haar oeuvre.

HarperCollins Holland stelt 15 leesexemplaren (10 paperbacks & 5 ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Of je voorkeur hebt voor een papieren boek of ePub:
    • Waarom je aan deze leesclub (Verzwegen) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 08 juni 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    karanina
    Bijdrager
    Post count: 62

Wat een geweldige leesclub! Ik ben fan van het eerste uur van Will en Sara. Alle delen staan op een prominente plek in mijn boekenkast. (jammer dat ik geen foto kan plaatsen) Ieder deel is genieten van het begin tot het einde. Ik ga nu vreselijk duimen.

Tina van Langeveld
    Bijdrager
    Post count: 38

Het lijkt mij helemaal geweldig als ik met deze leesclub mee zou mogen doen, ik ben echt een superfan van Karin Slaughter! Heerlijk, haar boeken!

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 185

Oh….. sinds ik Laatste Weduwe las ben ik fan van Karin Slaughter. Ik verwacht een hele spannende en intelligente thriller

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 66

Ik hoop zo dat ik mee mag doen met deze leesclub als groot fan van de boeken van Karin Slaughter. Ik heb al haar boeken verslonden en kijk dan ook zeer uit naar dit exemplaar.

CarindW
    Bijdrager
    Post count: 23

Heerlijke leesclub. Ik ga me zo gelijk inschrijven voor de leesclub van het 20e boek van Karin Slaughter. Uiteraard alle boeken gelezen van deze goede schrijfster.Mooi initiatief van uitgeverij Harper Collins.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 352

Ook een kansje gewaagd.

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 64

Mijn absolute topper KARIN SLAUGHTER. Hier kan ik niet nee tegen zeggen …. Nu duimen maar….

heijnen
    Bijdrager
    Post count: 37

Karin Slaughter kennende, heeft ze weer een spannende thriller afgeleverd met Verzwegen. Ik denk dat dit een mooie leesclub wordt!

Janny
    Bijdrager
    Post count: 24

Ik ben dol op de boeken van Karin Slaughter, dus ben ook weer erg benieuwd naar dit boek 🙂

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 213

Ik heb al meerdere boeken van haar gelezen onder andere door deel te nemen aan een Thrillzone leesclub. Ik heb me ingeschreven, nu duimen en afwachten

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 181

Ik heb alle delen gelezen met Will Trent en ik kijk zeker uit naar deze 10 deel! En vooral ook samen met Sara Linton.
    Zal deze net zo spannend zijn als al haar vorige delen? Vast wel!

Margje V
    Bijdrager
    Post count: 17

Ik heb me ook net ingeschreven en ik hoop zo dat ik mee mag doen. Alle delen van de Trent serie staan in mijn boekenkast te pronken. Ik ben al lang geleden begonnen met de boeken van Karin S. Toen de ECI nog bestond😉.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 256

De boeken van Karin Slaughter met Sara Linton en Will Trent zijn mijn favoriete, benieuwd of dat met dit boek ook zo blijft.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.