Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 093 Verknipte tegenstander Inschrijven leesclub Verknipte tegenstander & SnertEvent

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1449
    #16874 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 22; Verknipte tegenstander van Melissa Skaye
    Inschrijven voor het SnertEvent met Melissa Skaye in Den Haag op 12 januari 2019

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de drieënnegentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Verknipte tegenstander  van  Melissa Skaye.

Het verhaal:  Verknipte tegenstander

De Hoornse rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra worden geconfronteerd met een aantal zaken die buiten hun jurisdictie vallen. Dat begint met de vondst in een bos in Friesland van lichaamsdelen die daar al jaren blijken te liggen.

Als in Amersfoort de vrouw en de dochter van een vriend van Luca’s broer Gianni verdwijnen en enig spoor ontbreekt, vraagt hij Luca om hulp. Sanne wil het verleden achter zich laten. Ze wordt, net als collega Luca en paragnost Will de Jager, onaangenaam verrast als de tentakels van dat verleden zich uitstrekken naar het heden. 

De schrijver: Melissa Skaye

Melissa Skaye (1972) is auteur van de VT-thrillerreeks:  Virtuele tango, Verboden tranen, Verleden tijden Verminkte toekomst.  Verknipte tegenstander is het vijfde deel met rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra in de hoofdrol.

Ook is zij auteur van de thriller In onschuld en van de fantasyreeks Jeremy Jago.

Samen met J. Sharpe schreef zij de thriller Meedogenloos. Ze heeft in diverse bundels korte thrillerverhalen gepubliceerd. Melissa woont samen met haar man en twee kinderen in Hoorn. http://www.melissaskaye.nl

Wat anderen zeggen over Skaye en haar VT-reeks:

‘Verminkte toekomst’ is een geweldige prestatie en staat als Nederlandse thriller op grote hoogte! – Hebban.nl

‘Sanne en Luca zijn niet alleen meer van Skaye, maar behoren aan al haar fans toe!’ – Cees van Rhienen, ThrillZone

‘Het is weinig auteurs gegeven om telkens een nieuw boek te schrijven met dezelfde personages en dan toch zo verrassend te zijn. Skaye kan dat wel en dat is uitzonderlijk.’ – Biblion

Uitgeverij LetterRijn stelt 15 leesexemplaren (paperbacks of ePubs) beschikbaar.

Voorwaarden:

• Maximaal 5 paperbacks beschikbaar
    • Geen paperbacks naar België

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!
    Wil je ook deelnemen aan het SnertEvent

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Verknipte tegenstander) deel wilt nemen…
    • Of je een papieren boek leest of ePub (5 paperbacks beschikbaar)
    • Of je deelneemt aan het SnertEvent in Den Haag op 12-01-2019, van 12:00 – 17:00 uur
    Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 98

Natuurlijk heb ik me ingeschreven voor de leesclub.
    De leesclubs van ThrillZone zijn altijd erg interessant en ik ben een groot fan van Melissa Skaye. De andere boeken van de VT reeks heb ik met veel plezier gelezen.
    Dus hoop ik er bij te zijn!!

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Ik heb nog nooit een boek van Melissa Skaye gelezen, dus dit zou een aangename kennismaking kunnen worden. Moet ik nu vlug de andere boeken kopen van deze reeks en snel uitlezen, of is het boek ook als standalone te lezen? Ben benieuwd!

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 161

@sonjavdh de schrijfster raadt aan om zeker verminkte toestand te lezen.

Sonjavdh
    Bijdrager

dank je, dan ga ik deze kopen en alvast lezen (just in case)

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 98

@sonja.
    vorig jaar heb ik verminkte toekomst gelezen.
    Deze vond ik zo goed dat ik daarna de eerste 3 delen ben gaan lezen.
    Het kan dus wel, al is het op volgorde lezen natuurlijk fijner.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 238

Geweldig, maar ik ben helaas verhinderd op de 12e januari. Veel succes en plezier allen.

Patricia Frederiks
    Bijdrager
    Post count: 3

Ook ik heb me ingeschreven voor de leesclub. Heb er veel zin in 😃

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 213

Ingeschreven.! Lijkt me een goed verhaal. Een heerlijk Hollandse politie thriller. Ik hoop dat het niet perse een vereiste is om naar het snert event te komen. Doordat ik dagelijks de zorg heb voor mijn dochter met autisme kan ik bijna nooit op dit soort events verschijnen. Ook al lijkt me heel leuk! Het heeft te veel impact als mama in het weekend zomaar een dag weg gaat. Maar goed in hoeverre dat een vereiste is om deel te nemen gaan we dan vanzelf zien. Als dat het geval is dan moet ik deze helaas overslaan.

Sonjavdh
    Bijdrager

Is het voorgaande boek (4) digitaal uitgebracht? Ik koop mijn boeken altijd via amazon.de voor op de Kindle, doch heb alleen de eerste drie delen kunnen kopen om me in te lezen.
    EDIT;
    ik heb het ondertussen gevonden bij bol.com Kijken of ik het kan converteren in Calibre om toch op de Kindle te lezen. ik vind de boekenapp van de iPad nl. niet zo aangenaam om te lezen, en lees het liever in de Kindle app.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1449

Is het voorgaande boek (4) digitaal uitgebracht? Ik koop mijn boeken altijd via amazon.de voor op de Kindle, doch heb alleen de eerste drie delen kunnen kopen om me in te lezen.

Kijk hier maar eens in de webshop van LetterRijn: https://letterrijn.nl/product/verminkte-toekomst-epub-2017-melissa-skaye/

Sonjavdh
    Bijdrager

Bedankt Cees. Ik heb het ondertussen bij Bol.com gevonden. Eventjes door Calibre gehaald en nu staat het samen met de drie andere boeken op mijn Kindle. Dat leest aangenamer dan de iPad. Ik weet weer wat doen de komende dagen!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.