Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 097: Vergelding Inschrijven leesclub Vergelding

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1775
    #17697 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 97; Vergelding van Gerard Nanne

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zesennegentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Vergelding  van  Gerard Nanne.

Het verhaal:  Vergelding

Een 79-jarige vastgoedhandelaar wordt dood voor zijn woning aangetroffen. De man blijkt door veertien messteken om het leven te zijn gebracht. Tijdens de autopsie wordt ontdekt dat de messteken de initialen MM vormen. Aanvankelijk wordt gedacht aan toeval, maar als enige tijd later een tweede slachtoffer met dezelfde tekens wordt aangetroffen, lijkt daar geen sprake meer van.

Er vallen meerdere slachtoffers, bij wie de moordenaar telkens hetzelfde monogram achterlaat. De rechercheurs Felix Winner en Paula van Es, onder leiding van hoofdinspecteur Jillian Blom, raken verzeild in een complex onderzoek. In welk verband stonden de slachtoffers met elkaar? Welke geheimen droegen ze met zich mee? Maar bovenal: welke boodschap wilde de dader met de achtergebleven initialen uitdragen…?

De schrijver: Gerard Nanne

Gerard Nanne is geboren in Velsen en verhuisde in 1972 met zijn vrouw naar West-Friesland. Na een studie aannemer werkte hij 16 jaar als zelfstandig ondernemer. Vanaf 1998 is hij zich gaan toeleggen op het schrijven van misdaadverhalen, waarvoor hij ook een opleiding volgde bij Script+ in Amsterdam.

In 2002 debuteerde hij met  Het lied van de lijsterVergelding  is de zeventiende thriller van zijn hand.

Uitgeverij Ellessy stelt 15 leesexemplaren (paperbacks) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Vergelding) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 31 december 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 249

17-de thriller van deze voor mij onbekende auteur. Daar moet verandering inkomen!

Nancy Lutz
    Bijdrager
    Post count: 92

Ik heb ingeschreven voor deze leesclub. Ik heb alle boeken van Gerard Nanne gelezen en ben weer benieuwd naar dit boek. Extra leuk vind ik dat de boeken van Gerard Nanne zich ook afspelen in Hoorn, net als de boeken van Melissa Skaye, waarmee ik met de vorige leesclub (Verknipte tegenstander) mocht meedoen. Mijn duimen draaien 😀

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 327

Ken de schrijver niet maar de omschrijving doet me naar meer verlangen. Lijkt me een spannend boek om de winter avonden door te komen.

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 193

Dit lijkt me een mooi boek en ik ga me meteen inschrijven

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 230

Ook ingeschreven, zeer spannend en alleen de cover oogt al mysterieus en een beetje als een spookhuis.
    zin in een zeer spannende nederlandse thriller.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.