Home Forums Leesclub 132: Schaduwstrijder Inschrijven leesclub Schaduwstrijders

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1520
    #23550 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 132; Schaduwstrijder van Pjotr Vreeswijk

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-tweeëndertigtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Schaduwstrijder  van  Pjotr Vreeswijk.

Het verhaal:  Schaduwstrijder

Een massagraf in de Syrische woestijn, een gevangengenomen moordcommando en de grootste ontdekking uit de geschiedenis van de mens. Suzanne Boyle, een Britse in dienst van de CIA, zet alles op alles om de wereld van de ondergang te redden. In een zoektocht die haar langs de heetste brandhaarden op aarde voert, roept Suzanne de hulp in van oude en nieuwe vrienden. 

Maar leidt het spoor dat ze volgt eigenlijk wel naar redding?

Ontdek het in Schaduwstrijder, waar drie personages langs verschillende wegen naar dezelfde plek op aarde reizen. Alle drie hebben ze een ander doel, hun reizen echter hebben één ding gemeen: een zekere dood voor allen.

De schrijver: Pjotr Vreeswijk

Pjotr Vreeswijkis geboren in Gouda en getogen in Den Haag. Na zijn diensttijd in Blomberg (Duitsland), waar hij als luchtmachtbeveiliger heeft gewerkt, is Pjotr in de Haagse horeca terechtgekomen. Hierna heeft hij de overstap naar de politie gemaakt, waar hij ondertussen ruim veertien jaar werkt.

Toen hij begon met schrijven had hij maar een doel voor ogen: ‘Ik wil een boek schrijven dat ik zelf graag zou willen lezen.’ Uiteraard liet hij zich inspireren door de avonturen van kolonel John Smith, de militaire arts uit Ludlums John Smith-reeks.

Uitgeverij LetterRijn stelt 15 leesexemplaren (paperbacks of ePubs) beschikbaar.

Belangrijk te weten:

• Voorkeur voor ePubs
    • Geen paperbacks buiten Nederland
    • Maximaal 5 paperbacks

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (Schaduwstrijder) deel wilt nemen…

Alleen als  alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 23 september 2019. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    maria
    Bijdrager
    Post count: 310

Vanuit de schrijver zijn werkervaring kan er veel realiteit in het boek aanwezig zijn. Ik ben benieuwd.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 285

Ik heb het boek al gelezen en hij is de moeite! Zeker een aanrader, ik ga met mijn eigen exemplaar aansluiten bij deze leesclub.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.