Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 092: Salami Inschrijven leesclub Salami

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1487
    #16750 |

Afbeeldingsresultaat voor rudy soetewey

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 92; Salami van Rudy Soetewey

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tweeënnegentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Salami  van  Rudy Soetewey.

Het verhaal:  Salami

Wanneer beginnend klusjesman Bart Colenbunders het voorstel krijgt om een uit een labo ‘gestolen’ sensationele uitvinding terug te vinden, lijkt hem dit een eenvoudige, lucratieve opdracht: de dievegge is gekend, de opdrachtgever een multinational en de verloning navenant.

Dat er maar één staal van bestaat, lijkt geen probleem – tot blijkt dat het in een salami verwerkt is. Tijdens de speurtocht naar de verdwenen worst duiken al snel andere geïnteresseerde partijen op, en wordt duidelijk dat de uitvinding een bedreiging vormt voor de mensheid. Maar niet zoals iedereen zich voorstelt.

De schrijver: Rudy Soetewey

Rudy Soetewey werd geboren in Wilrijk (Antwerpen) in 1955. Hij werkte zijn hele leven in het onderwijs, als leraar en als coördinator. In 2011 won hij de Hercule Poirotprijs met Getuigen, in 2013 de Diamanten Kogel met 2017.

Zijn werk onderscheidt zich door exquise karaktertekening, herkenbaarheid en drama’s van de kleine man.

‘Soetewey is de heraut van de bange, eenvoudige burger, wie alle recht op ambitie ontzegd wordt.’ – vrt , Lukas De Vos

‘Er staat meer in het boek dan je ziet.’ – vtm, Patrick Van Gompel

‘Soetewey schrijft soepel proza, kan een pittige dialoog neerpennen en weet hoe ironie werkt.’ – Het Nieuwsblad, John Vervoort

Uitgeverij Vrijdag stelt 15 leesexemplaren (paperbacks of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Salami) deel wilt nemen…
    • Of je een papieren boek leest of ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 26 november 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 185

Ik heb zojuist ingeschreven voor leesclub Salami en ben benieuwd hoe een thriller aan een Salamiworst opgehangen kan zijn. Na het lezen van een recensie op Hebban krijg ik het gevoel dat het een spannende humoristische thriller is is.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 169

Krijgt goede recensies. Ben toch wel erg benieuwd.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 268

Het lijkt me een origineel verhaal.
    Ik ben benieuwd of ik na het lezen van het boek nog altijd salami ga lusten? 🙂

krisje peeters
    Bijdrager
    Post count: 80

Natuurlijk heb ik me ingeschreven voor deze leesclub.
    Bijna alle vorige boeken van Rudy heb ik reeds in mijn bezit.
    Deze stond dus bovenaan mijn verlanglijstje en ik had hem bijna gekocht vorige week.
    Laat ons hopen dat ik opnieuw een spannend en intrigerend verhaal mag lezen van Rudy.
    Persoonlijk heb ik Rudy leren kennen via een bevriende schrijver.
    Hij staat steeds open voor commentaren.
    Ik kijk uit naar zijn nieuwe thriller.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Altijd leuk om voor mij nog onbekende auteurs te ontdekken. En het verhaal klinkt interessant. daarom wil ik me graag aanmelden voor deze leesclub!

Jacqueline
    Bijdrager
    Post count: 37

Ik ben erg benieuwd hoe en wat de klusjesman allemaal uit de kast gaat halen
    om de juiste salami met de bedreigende uitvinding terug te vinden. Het lijkt een
    super spannend verhaal waarbij je op het puntje van de stoel komt te zitten.

maria
    Bijdrager
    Post count: 306

komt heel humoristisch over en dan ook nog een thriller, dus dat moet leuk zijn

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 213

Op de valreep nog net ingeschreven. Alleen al omdat de cover erg mooi is. maar ook benieuwd naar het verhaal uiteraard.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.