Home Forums Leesclub 150: RIP Inschrijven leesclub RIP van Yrsa Sigurðardóttir

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1775
    #26417 |

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++ 

Inschrijven ThrillZone leesclub 150; RIP van Yrsa Sigurðardóttir

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de honderd-vijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: RIP van Yrsa Sigurðardóttir.

Het verhaal:  RIP
    Een tienermeisje wordt op afschuwelijke wijze aangevallen in de bioscoop waar ze werkt. Even later ontvangen haar vrienden via Snapchat filmpjes waarop ze doodsbang om vergeving smeekt.

Als haar dode lichaam eindelijk wordt gevonden, is het gemerkt met een ‘2’.

Een tienerjongen wordt enkele dagen daarna op gelijke wijze omgebracht. Zijn levenloze lichaam is voorzien van een ‘3’.

Politiecommissaris Huldar wordt op het moordonderzoek gezet. Hij moet daarbij opnieuw samenwerken met Freyja, die wordt opgeroepen om de pubers te ondervragen. Samen gaan ze op zoek naar lichaam nummer ‘1’, dat hopelijk meer licht op de zaak zal werpen. Freyja is ervan overtuigd dat de moordenaar het slachtoffer is geweest van pesterijen, en nu wraak neemt. Zoals ze dat ooit zelf ook wilde doen.

De schrijver: Yrsa Sigurðardóttir

Met ruim 350.000 inwoners is IJsland het dunst bevolkte land van Europa waar het in de zomer bijna het hele etmaal licht is en zich dat in de winter beperkt tot maar enkele uren. Het grootste deel van de bevolking (200.000) leeft en woont in de hoofdstadregio Reykjavik. Van die gemeenschap maakt auteur Yrsa Sigurðardóttir deel uit. Zij is een van de dertig IJslandse auteurs waarvan werk in het Nederlands is vertaald. Ze woont, net als haar collega bestsellerauteur Arnaldur Indriðason in Reykjavik. Naast kinderboeken schrijft ze ook thrillers voor volwassenen en is RIP het tiende spannende boek van haar hand dat in Nederland verschijnt en het derde met Huldar en Freyja in de hoofdrol.

Uitgeverij Cargo stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en/of ePubs) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Wat je voorkeur heeft; ePub of paperback
    • Waarom je aan deze leesclub (RIP) deel wilt nemen…

Alleen als  alle  vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op 27 januari 2020. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone   op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 327

Lijkt mij een spannende thriller waar de gevaren van sociale media aanbod komen.

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 63

Heel graag schrijf ik me in voor deze leesclub. Het boek DNA van Yrsa heeft me kunnen bekoren en ik ben heel erg benieuwd naar de verdere avonturen van Huldar en Freya.

Ans Stier
    Bijdrager
    Post count: 114

Ik heb me aangemeld. Het lijkt mij een heerlijk spannend boek en ik heb zin om daarover met anderen in de leesclub ervaringen uit te wisselen.

P. Holla
    Bijdrager
    Post count: 21

Eindelijk het derde deel van de serie! Deel 1 DNA en deel 2 Vortex waren zo goed geschreven. Dat smaakte naar meer. Doordat ik beide delen achter elkaar heb gelezen, was het toch wel jammer dat deel 3 nog moest komen. Yeah nu is het zover. Ik ben benieuwd.

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 83

lijkt mij een hele goede thriller met een hoop vragen.
    Waarom zijn de lichamen genummerd, hoeveel volgen er nog?
    wat is de achter liggende reden om dit te doen?

Linda
    Bijdrager
    Post count: 95

Niet eerder een thriller van een IJslandse auteur gelezen terwijl ik het land zowel in de zomer als de winter bezocht heb. Ik hoop dat dit derde deel ook als standalone te lezen is.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 249

DNA en Vortex waren door het onherbergzame en mysterieuze IJsland extra spannend.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 230

Ik heb met ingeschreven omdat de cover me aanspreekt. Ik herken hem ook van een ander boek. Kan het zijn dat dit een vervolg is. Hoe dan ook spreekt de achterflap in combinatie met het uiterlijk mij aan.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.